Ik Nora een eigen topic wens

quote:
Aller eerst:

Hoera we hebben een dochter!!!

Jacoba Nora

Roepnaam Nora

Ze is do ochtend om 05.39 geboren en woog 3980gr (een flinke dus) en is 53 cm. Ze had in het vruchtwater gepoept, dus het moest er snel uit… en dus aan de weeën opwekkers, JIPPIE! NOT!! Veel overgegeven en door de pijnbestreiding (haleluja!) kreeg ik de hele tijd kriebel in mijn neus. Van voor naar achter ingescheurt, dus best lang gehecht.

Uiteindelijk do om 11.00 uur weer thuis. Omdat ik toch echt even uit moest rusten en bij moest komen, nu pas een mail, mijn nederige excuses Maar denk dat ik het toch wel goed heb gemaakt met dit bericht

Er komt zo snel mogelijk een foto, ik beloof het! MOet wel eerst van het toestel af halen en doorsturen naar Kimmetje, heb zelf altijd moeite met het plaatsen van een foto op deze site. Ik beloof plechtig dat het het wachten echt waard is, het is een wolk van een dochter!

We zijn op dit moment de meest gelukkige ouders ter wereld!

Sann, nu jullie nog! Of…

groetjes JUDITH en Anna en NORA

Gefeliciteerd Judith!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Heeeeeee Judith van harte gefeliciteerd!!! poehee dat was ff wat, maar een mooie dochter gekregen heerlijk genieten van je kraamtijd

gr Tries

Maar ze heeft toch al een eigen topic? Heeft Asje vandaag aangemaakt!

Groetekes, Sje

Zie hier:
http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?topic_id=14084

Groetekes, Sje

gefeliciteerdddddddddddddddddddddddddddddd,met jullie dochter

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

nou esje… nooit gezien

sorry dan heeft die mooie kleine meid er 3!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Van harte gefeliciteerd!!!

Liefs van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Geeft niks hoor Kim. Je begint tenslotte ook de 25 jaar al te naderen en dat is een hele leeftijd! Dus logisch dat je er af en toe niet bij bent.

Groetekes, Sje