Nora is geboren + foto`s

Hier het berichtje van Judith-Anna

Hoera we hebben een dochter!!!

Jacoba Nora

Roepnaam Nora

Ze is do ochtend om 05.39 geboren en woog 3980gr (een flinke dus) en is 53 cm. Ze had in het vruchtwater gepoept, dus het moest er snel uit… en dus aan de weeën opwekkers, JIPPIE! NOT!! Veel overgegeven en door de pijnbestreiding (haleluja!) kreeg ik de hele tijd kriebel in mijn neus. Van voor naar achter ingescheurt, dus best lang gehecht.

Uiteindelijk do om 11.00 uur weer thuis. Omdat ik toch echt even uit moest rusten en bij moest komen, nu pas een mail, mijn nederige excuses Maar denk dat ik het toch wel goed heb gemaakt met dit bericht

Er komt zo snel mogelijk een foto, ik beloof het! MOet wel eerst van het toestel af halen en doorsturen naar Kimmetje, heb zelf altijd moeite met het plaatsen van een foto op deze site. Ik beloof plechtig dat het het wachten echt waard is, het is een wolk van een dochter!

We zijn op dit moment de meest gelukkige ouders ter wereld!

Sann, nu jullie nog! Of…

Anna en kleine Nora

Gewijzigd door - Asje op 07 Jun 2009 13:41:30

Wat superleuk, gefeliciteerd.

Natuurlijk zijn we erg benieuwd naar de foto’s. Maar rust eerst maar even lekker uit en ga van jullie kleine genieten.

Veel geluk!

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Van harte gefeliciteerd met jullie kleine meisje!!!
Geniet ervan, en rust lekker uit! Goed gedaan!!!

Groetjes van Christa

hey
hoeraaaaaaa gefeliciteerd met jullie dochter!
en nu lekker genieten meid!

groetjes gytha

Gefeliciteerd

Heel veel plezier en geluk met de kleine meid. Nu maar eerst eens even bijkomen.

En je weet dat je foto`s ook hier heen mag sturen he Maar Kimmetje kan dat misschien nog wel beter hahaha.

Geniet ze !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Gefeliciteerd!! Lekker genieten

Liefs

[img]http://m1.lilypie.com/2o1Vp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Hoera, welkom Nora!!! Gezellig dat je er bent! Wat een floeperd ben jij om in het vruchtwater te poepen zeg! Nu al grapjes uithalen met papa en mama!!!

Judith, Anna, papa van Anna&Nora, heel veel geluk met z’n viertjes!!! Lekker genieten!

Groetekes, Sje

Gefeliciteerd met Nora. En wat een verhaal zeg Rust lekker uit en geniet er lekker van. Wel benieuwd naar jullie wolk

Groetjes,

Michèle

van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!

liefs,
Rinske

wat leuk!!! gefeliciteerd! en idd Nora zo heet een vriendin van mij super mooie naam
oh en trouwens
zware bevalling ja geloof het graag, heel herkenbaar ook, in’t vruchtwater gepoept weeen die razendsnel komen fijn (NOT!) haha herken het helemaal
zelfs het hechten
alleen ben ik niet ingescheurd maar behoorlijk ingeknipt ze konden de hechtingen niet eens tellen
wat leuk zeg! en weeer krijgen we de baby kriebels:-d

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Jaaahh weer digitante geworden van de hoeveelste weet ik zo niet meer
ben de tel al kwijtgeraakt
Maar nogmaals gefeliciteerd met jullie dochter.
ben zoals de rest zeeeeer benieuwd naar een foto

Groetjes Marianne mama van Ruben

Van harte gefeliciteerd,
en sterkte natuurlijk!

M.

Hoi,

Gefeliciteerd

groetjes

lon106

Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje. Ik hoop dat je een beetje tijd hebt om bij te komen. Geniet ervan!
Groetjes, Daniella

Lilypie 2nd Birthday Ticker

van harte gefeliciteerd!!!
Lekker genieten en uitrusten en herstellen

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

PROFICIAT!! Wat leuk weer een meid… geniet ervan. En neem de tidj om aan te sterken… laat je vooral in de kraamtijd lekker verwennen!!

Ook hier van harte gefeliciteerd! Lekker genieten!

Lilypie 1st Birthday Ticker

Lilypie Expecting a baby Ticker

Van Harte Gefeliciteerd!!!

DAt ze maar een mooi en gelukkig leven mag hebben met jullie als ouders en zusje anna.

Groet,

Vartien

Our littel angel is Larissa

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie meissie!
Geniet van de kraamtijd en heel veel geluk met elkaar!

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Lilypie Derde Ticker" border=0>

GEFELICITEERD!!!
leuk leuk nog een meisie…
laat je ma lekker verwennen in de kraamtyd!!
lekker genieten en rusten
heel veel geluk samen!!!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker