Ik mij enorm kan ergeren aan

@mirema, dat van die uit een gerekte topics had ik toen geopend. Is heel veel gelezen, zeer weinig gereageerd en heb het idee dat men er niks mee doet. Tis (sorry) heeeeel erg irritant ja.

Even ontopic, dat zoontjuh enz vind ik ook raar dat mensen dat doen, maar schrijf-fouten maak ik me niet zo druk om. Maak ik zelf denk ik ook nog wel eens. Ook ff-en w8-en kan ik me niet druk om maken.

Ben het dus met mirema eens over dat ik het uit verband rukken vh topic vele malen irritanter vind, degene die dat hebben zien het zelf ook wel neem ik aan.
Zoals ook dit topic weer uit verband is…
Gr Patries

Gewijzigd door - luna en mees op 07 Oct 2010 17:42:37

ooh ik dacht dat michelle bedoelde het uit het verband rukken van het topic in die zin dat het verhaal uit zijn verband getrokkenw erd, snapje?

@jaantje: HaHa DaT iS eChT iRrItAnT eN dAn ZoU iK oOk BlOcKeN hOoR

Sorry hoor, maar ik heb het hele topic doorgescrold en ik snap echt niet hoe het kan dat hij uit het verband is getrokken…? er staat nergens een linkje of een plaatje en ook nergens een ticker die te breed is voor het scherm.

Bij mij is de deze topic niet uit het verband getrokken hoor!

Liefs, Melanie

@Melanie , die namen komen mij zeer bekend voor!! Mijn halve familie woonde eerder op windmolenbroek!! Hahahahaha
Ik heb eerder op de schelfhorst gewoont, en mijn tandarts zit daar nu nog steeds! Holhinrichs. Echt hele aardige vent! Een deel van mijn familie woont nu nog steeds op de schelfhorst, en sommige zijn verhuist naar een nieuwere wijk , vlakbij het ziekenhuis (weet de naam even niet meer)

liefs woezel

dat topic was wel uit zijn verband getrokken maar dat is weer gefixt volgens mij

Sorry ik maak spel fouten gebruik zo nu en dan wel eens IDD en FF

spring nog wel eens van de hak op de tak, vergeet nog wel een een punt en komma

maar blijf wel ontopic

Of krijg ik nu een van de baas?! wahwha

triesjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee… kimmetje slaat je knock out…

maar dat komt niet door je spraakgebrek maar door je slaapgebrek , ik heb een hele grote rubberen hamer die je komt redden

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Oke wel een rubberen he!!!

Maar idd vermoeidheid kan nog wel eens mee spelen als er taal fouten in het spel zijn, om maar ontopic te blijven

omdanmaarontopicteblijvenzalikdezekeergeenspatiegebruikenpunten
kommashoohdletterswelafkortingenals
ectectectectmaariddvindditzowelrelextertikkenzondernatedenkenof
ikkommaspuntenofdesptieinmoetdrukken
ffkijkenofiedereenditkanlezenzaldenkik
nietgelezengaanwordenwanthetwordzobestweleenlangverhaalen
alsikzo
kijkishetnetofmijnnichtjewataanhettikkeniszondernatedenken
maarofernutaalfouteninzittenweetiknietwant
kanhetzelfbijnanietlezennuhahahahahahaha

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

heb maar even wat spaties gebruikt Bianca… het was wanhopig uit elkaar getrokken

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

oeps foudjuh

Dylan & Kaitlyn

@ Woezel : Ik denk dat je het Nijrees bedoelt?
Een nieuwe wijk achter het ziekenhuis.

Daar willen wij ook graag naar toe verhuizen… heel kind vriendelijk…
Schelfhorst ken ik uiteraard ook haha daar heeft ook wat familie van mij gewoont, en vrienden ook.
Wat leuk zeg!

Liefs, Melanie

@Bianca, kon het prima lezen alleen bij de spelfouten afentoe raakte je me even kwijt ^^

hmmm mdoe ik het toch nog niet zo slecht he

Dylan & Kaitlyn

hahaha bianca kon het prima volgen hoor

before you judge me, try hard to love me

quote:
oeps foudjuh

Dylan & Kaitlyn

hihi

Weet je echt MSN taal doe je maar op MSN, alles geschreven in hoofdletters nee.

Maar als men zich ergens aan ergert dan mag dat gezegd worden.

Maar mensen, ik erger me aan hele andere dingen maar dat ligt vast en zeker aan mij.

Ik, persoonlijk, vind het best vervelend als een topic(niet alleen deze)uitloopt op een chat versie. Eris een hele mooie knop Verstuur E-Mail
gewoon op de naam van een lid klikken en zo kan je persoonlijk mailen.

Hopelijk heb ik geen tik fouten gemaakt, maar anders hoop ik dat straks de baas met het rubbere hamertje komt, slaap ik in elk geval goed

@Bakmama: oooooooooooooh oke

@Tries: ik snap er geen snars van

Ik geloof dat ze bedoeld, dat we van dit al uitgekauwde topic geen gezellig boel mochten maken ^^.

We blijven niet On-topic, sorry Tries