Ik weet het even niet meer
Ik zie door de bomen het bos niet en voel me heel erg naar
Toen mn kleine mannetje op bed lag heb ik eerst een potje staan janken
Ik voel me zo alleen
Mn beste vriendin is al weer een aantal jaar geleden naar het buitenland verhuisd
Ik heb een hele lieve zus Maar die werkt veel en haar dochter is een stuk ouder waardoor ze alweer een heel ander leven heeft
Ik voel me soms zo ondankbaar Ik heb een heerlijk kind, ben net zwanger van de 2e We hebben een leuk huis een lieve man ( waar ik nu veel ruzie mee heb omdat ik me zo rot voel) en geen geld zorgen En toch ben ik niet gelukkig
Ik werk zo’n 10 uur in de week
Maar dan werk ik als zzp-er en heb dus geen collega’s Ik voel me net Remie
Ik ben nooit iemand geweest met hordes vrienden/kennissen
Ik denk altijd wat moet een ander nou met mij Zo voelt het ook vaak Ben zo vaak voor anderen in de bres gesprongen, maar anders om??? Ik ken er maar weinig Mn zus, moeder en man
Toch mis ik het om gewoon even ergens aan te waaien bij iemand Een kopje koffie of even naar de markt Of gewoon even met elkaar een boodschap doen ofzo
Het schijnt niet voor me weg gelegd te zijn Iedereen is ook zo druk
Ik ben de enige moeder hier in de straat die bijna altijd thuis is voor mn kleintje
Er zijn er zelfs die hun kind naar het kdv brengen en zelf thuis zijn die dag
Ik heb ook niet zoveel met deze vrouwen op Allemaal voor de cariere Ben er niet op tegen hoor Helemaal niet Maar het is niet mijn ding
Toen ik nog full time werkte had ik minder last van dat alleen zijn
Maar zo de hele dag thuis en ook nog van dat snert weer Ik moest me vanochtend echt mn bed uitslepen Dacht toen ik wakker werd Weer een lange dag alleen thuis
Geen leuke afspraak of iets gezelligs Werk vanmiddag van 4 tot 6 en thats it
Liep vanmorgen in de regen buiten Bjorn was niet meer tehouden binnen Het is echt een buiten kind Kon er de lol niet van inzien Hoe schattig hij er ook uit zag in zn veel te lange regenjas (kan er nu wel een beetje om lachen)
eerst ging ik nog baby zwemmen Dan zag ik nog wat andere mensen Maar dat is nu precies in de tijd dat Bjorn slaapt Dat gaat ook niet meer
Dit weekend komt de dochter van mn man weer Daar zie ik ook zo tegen op Het is zo verplicht en stijf allemaal Zij verveeld zich Ze is 14 en dat snap ik ook wel Maar we kunnen het ook niet veranderen Je kan nog niet de hele dag de hort op En het wordt weer slecht weer
Soms dan weet ik het allemaal ff niet meer
Sorry voor mn gemopper Maar het zit me zo hoog Ik zit al weer te snuffen achter mn pc
Groetjes
Linda
Mama van Bjorn 15-08-08