Ik me zo KL*** voel

Tsja
Ik kan helaas niet echt zeggen dat het beter gaat
Heb met mn man gesproken en die begrijpt het niet
Maakt niet echt dat ik me beter voel en daardoor voel ik me nog rotter en hebben we ook meer ruzie
Het is niet echt gezellig in huis
Als klap op de vuurpijl na het bezoek aan mijn schoonouders die heel erg druk zijn
hadden we die nacht ook een brullend kind
Tegen mijn zin in neemt hij hem dan mee naar beneden en gaat hij met m op de bank liggen
Dit hebben we al eerder besproken dat ik dat liever niet wil Hij slaapt dan niet en wordt alleen maar moeier
beter even 15 min brullen en dan is het weer over Maar ondanks de afspraak doet hij het toch niet
Baal er van Maar laat het maar ff voor wat het is
Al met al Nog gewoon KL**te

Groetjes
Linda

Mama van Bjorn 15-08-08

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers

hoi

dat is wel heel vervelend als je man je niet begrijpt
mijn man doet dat ook wel eens de kleine mee naar benede nemen terwijl ik dat dus niet nodig vind maar ik laat het ook maar zo prima jij neemt hem mee dan zorg jij ook maar voor hem en legt hem zelf terug in bed ik doe het niet hoor!!
de avond is voor mij de hele dag al in de weer geweest met drie kids dus ga je gang maar.
als je het dr nog eens wilt uitgooien we zijn dr hier voor je hoor

groetjes

Pff… Wat vervelend zeg!

Enne… af en toe ben ik ook een echte zeikerd!
Maar dit is ook prcies hoe ik me vandaag voel!
Ik zit thuis soms gewoon keihard te huilen, omdat ik niet weet hoe ik de dag door moet gaan komen…
Heb ook niet heel veel vrienden, en al helemaal niemand met kinderen, of bij wie ik zomaar een bakkie kan komen doen…

Ik hoop dat je je snel beter voelt, en dan je man ook meet begrip voor je krijgt!!
Liefs, Anne

Lilypie First Birthday tickers

het gaat nog steeds niet geweldig met me Maar heb maar besloten de boel maar even de boel te laten
Mijm man begrijpt me niet en ik voel me rot en alleen Maar Hup de schouders er weer onder en verder gaan met de banaan
Kijk wel uit naar maandag als we voor de 7 weken echo naar het ziekenhuis gaan
en morgen heb ik even wat leuke dingen voor mezelf
Lekker even naar de kapper (ben zelf kapster maar dat is nu even niet te zien aan mn haar Zie er uit als een vogel verschrikker en dat helpt ook niet)
S morgens even naar de markt
Heb geen zin om hier in te blijven hangen Wil genieten van mn kind en de dingen er om heen
Merk dat ik dat makkelijker kan sinds ik mn kleine mannetje heb
Vroeger bleef ik langer hangen in dingen

@Mama van 3 jongens
Dat kan ik ook wel hoor Nu is het jou pakkie aan Veel plezier ermee
Baalde alleen dat hij onze afspraak zo voorbij ging zonder enige vorm van overleg
Nouja zand erover denk ik dan maar Volgende keer beter

@ lalala
Balen he als er dan zo’n lange dag voor je ligt Zeker met dit weer
Ben dus niet de enige die af en toe even flink jankt
Ik heb ook geen vriendinnen met kids in de zelfde leeftijd
dat vind ik ook wel balen Je zit gewoon meer thuis door de slaapjes nog
Bij mij is de tweede onderweg waar ik heel blij mee ben Maar kan wel een beetje opzien tegen straks weer meer thuis dan nu al het geval is
Maarja dat zien we dan wel weer
Jij ook sterkte ermee

Groetjes
Linda

Mama van Bjorn 15-08-08

Lilypie - Personal pictureLilypie Pregnancy tickers