Hoi,
Ik wordt er moe van. Sinds onze dochter zo ziek is geweest is schijnt mijn schoonmoeder het steeds beter te weten. Ik moet alles wat we met onze dochter doen of gebeurt verdedigingen althans dat voel ik zo. Als we terug zijn van de doktor weet ze het zo te kienen dat we nauwelijks vijf minuten binnen zijn en ze hangt aan de lijn. Vraagt van alles en begint dan met maar ik heb gelezen dit en zus over elk medicijn hoeveelheid enzv. Ook zouden we na die ervaring in het zkh te streng met onze dochter omgaan ze is pas drie hoor hoor ik haar elke keer weer zeggen als ze straf krijgt of ik haar aanspreek op het drukke gedrag. Dat laatste is alleen maar leuk en gezellig toch wees blij dat ze geen zombie is maar dat er pit inzit. Ja leuk en aardig voor een middag maar niet voor drie dagen achter elkaar.
Ook wat betreft die medicijnen en bezoeken aan de dokter. Gaan we niet veel stellen we wel vragen over de hoeveelheid enzv. Ze doet net of we niet geschikt zijn. Ik snap dat ze bezorgt is en ook mijn broers en zussen stellen wel eens vragen maar zullen nooit een opmerking maken in de zin van is het niet beter dat .
Ik weet onderhand hier niet mee om te gaan. Ik had gehoopt dat het zo 'n beetje zou doodbloeden maar lijkt alleen maar erger te worden.
Hebben jullie ook die problemen en hoe gaan jullie er mee om. Moet ik het negeren of moet ik overal op reageren. Mijn man wordt er niet goed van dat ik haar elke keer op hem afschuif omdat hij dan weer moet rechtpraten waarom ik haar hierover niet te woord wil staan. Hij krijgt vaak te horen dat moet je zeker zeggen van je vrouw en ben jij het daar wel mee eens.
graag hoor ik jullie mening
lon106