wij hebben het ook vandaag gevierd met de schoonfamilie. Was handiger, want ja, morgen moet iedereen werken, en de kids zijn nog te klein om het zo lang vol te houden. kon ik vandaag ook weer merken, we waren al vroeg begonnen , om 1300, Sint en zwarte pieten kwamen ook nog langs, dus veel inddrukken , en om 1545 / 1600 storte Bo in, dus die trekt het echt niet als je later op de dag pas begint.
Maar goed, hier bij ons is het nog niet over…volgende week zaterdag vieren we het met mijn familie…laatste jaar dat dit nog kan, met als noemer dat Sinterklaas daar nog op de weg terug naar spanje kadootjes heeft neergelegd. Volgend jaar kan dat dus niet meer, dan is hij 4 en moet je wel met een betere smoes komen. wat we dan doen, weet ik nog niet, Hij is namelijk eind november jarig, en om dan de week er op, 2 keer uitgebreid sinterklaas te vieren met 2 families, dat gaat hem denk ik niet worden, want het spreiden bevalt eigenlijk ook wel erg goed. Misschien dat we een keuze gaan maken, ene jaar bij die familie, andere jaar bij de andere. Of dat we alles skippen en het alleen thuis vieren…kan ook nog. Weet het echt nog niet, maar goed, daar hebben we ook nog een heel jaar over om over na te denken, dus tegen die tijd, zal ik er nog eens bij stil staan, wat we doen. Voorlopig zitten wij er dus nog midden in, maar na zaterdag is het hier ook voorbij, en dan komt zondag de kerstboom !!!
liefs woezel