Ik me afvraag waarom iedereen

Hier ook gisteren gevierd. Ook omdat we het met mijn familie hebben gevierd dan is het gewoon makkelijker. Hoe we het volgend jaar doen zien we dan wel weer.

Groetjes Natasja

Wij hebben het Zaterdag gevierd bij mijn schoonouders en gisteren met mijn ouders. Met name omdat iedereen, behalve ik, vandaag moet werken.
Als we het vandaag zouden vieren dan kunnen we pas om 20.00 uur beginnen en dat gaan de kinderen niet trekken.
Volgend jaar zien we wel wat we doen, maar ik denk dat het dan ook in het weekend word…

Voor vanavond hebben we nog een paar kleine kadootjes, speculaas en warme chocomel en mogen ze nog een keer hun schoen zetten. Hebben we toch ook nog iets gedaan op Sinterklaasavond!

wij hebben zaterdag hier sinterklaas gehouden en gisterenavond weer.
heb er ook een goede reden voor, als het anders kon was het anders gegaan, maar helaas pindakaas.

Wij hebben zondagochtend Sinterklaas gevierd, want Nikki weet HET toch al en Lisa heeft geen besef van de datum… puur gemak dus! Ik had ook nog opdrachten staan en wist anders niet hoe ik het rond moest breien Als het op woensdag valt, doe ik het wel op de woensdagavond!

Ik vier sinterklaas de zaterdag voor 5 december en als dat op zaterdag valt dan vieren wij het 6 december. Dit klinkt heel raar maar word zo heel duidelijk. Ik zit in een muziekvereninging en mijn moeder en ik hebben 13 jaar geleden een start gemaakt met huisbezoeken. Dit gaat zo goed dat we nu dus met 4 klazen en 12 pieten lopen. De zatredag voor sinterklaar loopt er 1 klaas en die gaat iedereen van de muziekvereninging met kids af. Op 5 december lopen we dus zelf en dit is onwijs leuk om te doen omdat je hier heel veel mensen en vooral kinder dolblij mee makt. Ik heb gister ook weer een super drukke maar mega leuke dag gehad