wat heerlijk Mriek dat je zo’n fijne dag gehad hebt! je hebt me behoorlijk lekker gemaakt nu haha nu kan ik helemaaaal niet meer wachten! wat top!
en idd van sauna wordt je doodmoe van!
maar wel voldaan neem ik aan!
en je hebt zeker als een os geslapen!
Fijn dat papa het ook gemakkelijk had met Erik, en idd hij moet ook even wennen weer, Rico heeft dat ook altijd als ik even weg ben geweest. dan wil hij weer even laten weten dat ik moeder ben
.. ik maandag
ik ben gister inderdaad geweest en het was geweldig. wij waren er om 10 uur. om half 1 stond de lunch gepland dus eerst maar wat saunas uitgeprobeert (was de eerste keer) dat beviel prima. toen lekker al die baden uitgeprobeert en lekker gaan lunchen. kwart over 1 klaar met de lunch en toen weer heerlijk de suana en de baden in. half 3 hadden we een high tea. wat is dat geweldig zeg. zo lekker allemaal maar natuurlijk veel ste veel. om 5 uur hadden we een hamam staan die echt helemaal super was. heerlijke scrub en zeepmassage echt optimaal genieten. daarna nog een heerlijk kwartier onder de zonnebruiner en na een drankje weer lekker naar huis. damian sliep toen al en hij sliep ook nog toen ik naar mijn werk ging vanmorgen dus zag hem vanmiddag pas maar was wel geweldig die hele dag
@Inge, ik heb niet zo goed geslapen. We sliepen in de nacht van maandag op dinsdag in een hotel (onderdeel van het arrangement) en ik slaap nooit zo goed ergens anders. Dus ondanks dat ik heel moe was, heb ik niet zo goed geslapen. De afgelopen nacht thuis heb ik wél als een blok geslapen
@Sannn, lekker vooruitzicht! Alvast heel veel voorpret gewenst en voor straks veel plezier!
@Mellanie, dat klinkt ook als een heerlijk dagje. Vergelijkbaar met de onze, zo te lezen. Was het ook voor herhaling vatbaar?
Groetjes,
M