.. ik maandag

Heerlijk!!
Heel veel plezier, en geniet lekker:D

Ik denk dat ik alvast een heel leuk kado weet voor mijn verjaardag

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Valt me nu trouwens pas op… wat een hoop namen met een M hier op het forum

Dank je wel nog Sandra en lalala. Ik ga om half negen weg.

En Sandra, succes vanmiddag hè?! Ik sms je nog wel even.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Dank je Mriek!

Ik heb inmiddels je sms ontvangen en een sms terug gestuurd

Groetjes,
Sandra

ik ga naar schiedam omdat ze daar een speciaal duo hamam arrangement hadden en ik heb dit gekregen van mijn moeder en zusje en die hadden alles al geboekt. ik kreeg het pas te horen toen alles al geregeld was haha dus had er eigenlijk helemaal niks over te zeggen

Mellanie, jij was vandaag toch? Hoe was het?

Ik ben dus vanmiddag terug gekomen. We waren gisteren om 10.30 uur in de Veluwse Bron en we kregen gelijk om 11.15 uur onze eerste behandeling. Ons hele lijf werd van voren en achteren lekker gescrubd en gemasseerd met een heel lekker ruikend smeerseltje, heerlijk! Daarna voelde het allemaal wel heel zacht aan, haha. Na de lunch (die heel lekker was) kregen we om 13.45 uur een lekkere voetbehandeling (ook weer scrub en massage, etc.). Dit duurde ons eigenlijk te kort, maar ja … Hierna hadden we geen behandelingen meer staan en gingen we lekker in allemaal verschillende dingen: de hammam, turks stoombad, sauna, zwembad, bubbelbad, etc. Tijd voor een drankje en een hapje en hoppa, weer lekker poedelen Vervolgens avondeten en daarna wéér poedelen We gingen uiteindelijk rond 23.00 uur pas weg naar het hotel waar we zouden overnachten. Als een blok geslapen en vanmorgen na het ontbijt uitgecheckt. Hierna hebben we nog een kasteel bekeken in de buurt en ik was rond 15.00 uur vanmiddag weer thuis.

Wat een omschakeling: van TOTALE ontspanning (nooit geweten dat je daar zo moe van werd) naar een situatie met een kind dat niets van me wilde weten en alleen maar van hysterische driftbui naar hysterische lachbui ging. Hij leek wel manisch-depressief. Vermoeiend! Volgens m’n vriend had 'ie geen kind aan Erik gehad toen ik er niet was, maar nu was het even anders. Nou ja, Erik moest ook weer even wennen waarschijnlijk. Morgen weer een nieuwe dag met hopelijk een rustigere Erik.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Fijn dat je het zo heerlijk hebt gehad

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

JALOERS! Wat een heerlijk verwen-arrangement Mriek! Jammer dat je je manische Erik (jouw woorden hihi) zo aantrof, anders had je nog even door kunnen gaan met ontspannen! Hopelijk is 'ie morgen in betere doen? Fijn dat je in elk geval weer opgeladen bent!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Zeker fijn Michelle

Hoop ik ook Rainbow! Hij leek inderdaad echt manisch. Lachen met van die uithalen, niet normaal. En huilen met enorme dramatiek. Nou ja, het kind heeft z’n moeder gemist zullen we maar zeggen Ik ben zeker weer helemaal opgeladen, het is echt een aanrader!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Wat fijn dat je er zo van genoten hebt.

Jammer dat Erik zulke buien had, maar hoop dat het vandaag weer beter gaat.

Geniet nog van je vakantie.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Oooo, dat klinkt heerlijk zeg!!
Pff… dat wil ik ook wel een keer:D

Lekker dat je helemaal hebt kunnen relaxen! En nu weer buffelen thuis
Liefs, Anne

Heerlijk zeg! Ben een paar maanden geleden met een vriendin naar t Elysium geweest, daar hebben ze ook een heel groot buitengebied en het was toen heerlijk weer. Ook nog een massage erbij, heerlijk! Wij hebben afgesproken het een jaarlijkse traditie te maken samen. Had nooit gedacht dat ik het zo ontspannend zou vinden!

Lekker dat jullie ook een nachtje erbij hadden, dan ben je er echt uit!

En Erik moest natuurlijk ook wennen om mama een nachtje te missen!

liefs

Met Erik gaat het weer prima, gelukkig. En ik ben inderdaad weer aan het buffelen Liske, wij maken er ook traditie van hoor! Ik vertelde het vandaag aan m’n moeder (zij wist het nog niet, want ze waren op vakantie geweest) en ze zei: “Ik wil ook en dan ga jij mee en betaal ik.” Nou, heerlijk. Dus binnenkort wéér!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Oh heerlijk joh alleen inderdaad jammer van Erik, maar zo te lezen is die weer bijgetrokken enne ik wil ook wel mee hoor de volgende keer

Groetjes,

Michèle

Haha Michèle, da’s goed!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Wat zwaar zeg dat je binnenkort nog een keer met je moeder moet

En dan wordt het ook nog eens betaald. Ben niet jaloers hoor, maar zou
graag met je willen ruilen Mijn moeder houd er helemaal niet van.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Ik wou dat ik het met mn moeder kon doen… zij wil wel heel graag, maar mag niet alles vanwege haar gewrichten helaas…

ik zag zo`n zwangeren arrangement staan… dat is ook wel lekker…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Jammer Sandra, dat je moeder het niets vindt. En vriendinnen?

Doen Melanie!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Gelukkig vriendinnen wel, ze betalen helaaas alleen niet voor me

Heb al met een vriendin afgesproken dat we weer een keer gaan na mijn zwangerschap.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Aha. Op die manier. Balen!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker