.. ik maandag

met een vriendin naar een beautyfarm ga? We hebben een arrangement geboekt waarbij we maandag komen en dinsdag weer vertrekken. Heerlijk! Heb er zo’n zin in. Voor wie het interesseert, hieronder de link naar ons arrangement:

http://www.veluwsebron.nl/arrangementen/2_daagse_arrangementen/body_and_mind_special
Het is trouwens voor het eerst sinds Erik is geboren dat ik een nacht van huis ben en Erik en papa gewoon thuis zijn. Gek! Ik vertrouw er volledig op dat het goed komt, maar het is toch raar. Nou ja, bovenal is het heerlijk! Haha, we hebben afgesproken ook foto’s van vroeger mee te nemen, kunnen we lekker lachen om onze gekke kleren en kapsels van ‘toen’

Groetjes,
M

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b3.lilypie.com/Qcaup2.png" alt=“Lilypie Derde Ticker” border=“0” /></a>

Ja hoor eerst lekker twee dagen op terschelling relaxen en dan helemaal uit je dak gaan met het toppunt van zaligheid. Mag’k mee??

Groetjes,

Michèle

Oh lekker hoor! Geniet er van, maar dat komt vast goed Ik vond vanmiddag toevallig nog een oude foto van mezelf…pfff als jullie net zulke kapsels hebben op de oude foto’s als ik daar had word het zeker lachen, gieren, brullen, haha. Veel plezier!!

XxX Mamsje Didi

Ooooo meis, wat zalig! Zeker nu met dit wat regenachtige weer! Lekker in de sauna, naar de beautysalon…Hmmmmm! Ik wil ook mee! Geniet ervan, maar dat gaat zeker lukken! Even lekker ontspannen en je hoofd leeg maken!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ow daar kan ik dus echt niet tegen he, al dat gefrunnik aan mijn lijf! En een sauna vind ik helemaal aan ramp, van warmte ga ik zweten en dan word ik chagrijnig ! Maar ja, dat schijnt in de familie te zitten, mijn moeder klaagt er ook altijd over dat mijn vader ook zo is hahaha! Veel plezier igg!!

haha geweldig. ik heb van mijn moeder een hammamarrangement gekregen in schiedam en daar ga ik dus dinsdag heen samen met haar (ja ik kreeg hem dus niet alleen). dit omdat ik in de 9 maanden tijd dat damian in ons leven is al helemaal 2x 2 uurtjes zonder damian op stap ben geweest. mijn zusje gaat oppassen met mijn pa als backup en mijn moeder en ik gaan ons een heerlijk laten verwennen. en we hebben ook stiekem een lekkere high tea erbij geboekt hahaha

veel plezier maandag en dinsdag

Michèle en bakmama, jullie mogen mee! Wel zelf betalen hè

@mamsje Didi, wij zien er vast net zo uit als jij vroeger…ik had vooral hoog haar, volgens mij. Geen gezicht!

@Yavahn, ik hou ook niet van sauna hoor. Maar die behandelingen: heerlijk. Pure ontspanning.

Mellanie, jij ook veel plezier dinsdag!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

lekker!! ik wil ook graag mee haha, in de 9 jaar dat ik moeder ben ben ik nog nooit een nachtje weg geweest zonder kinderen!!

geniet ervan en heel veel plezier

before you judge me, try hard to love me

Oooooooh wat lekker… Ik had het er gister nog over, dat ik dat ook wel eens zou willen…

Ik ben klein pas wel in je kleinste koffer…:smiley:

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

@ Mellanie waarom helemaal naar schiedam als er in den haag ook een zit???

@ Melanie ja maar jij bent met zijn twee…

@ Mriek ik laat me binnenkort wel lekker verwennen in Portugal

Groetjes,

Michèle

Haha Melanie, zelfs mét zwangere buik zou dat passen?

Da’s waar Michèle, jij gaat lekker naar Portugal. En daar ben ík dan weer jaloers op

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Ik zal aan je denken Mriek

Groetjes,

Michèle

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Wat heerlijk meid! ziet er goed uit!
Ik snap dat je dat raar vind dat papa dan met erik alleen thuis is ik moet nog steeds weg zonder rico
maarre over toeval gesproken een vriendin heeft van het werk 2 kaartjes gekregen voor de zwaluwhoeve, daar gaan wij dus binnenkort een hele dag heen. maar heel veel plezier ! ik zou willen dat ik maandag al kon gaan

Tof Inge, Zwaluwhoeve is net zoiets inderdaad. Wat gaaf! Snel regelen dat je kan gaan hè, heb je wel verdiend!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Heel veel plezier mriek en er lekker van genieten

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

@Mriek: ja echt tof he! ze hadden op het werk heel veel extra gewerkt en als dank kregen ze dus 2 "kaartjes"
echt zo tof dat ze dan mij meevraagt! we kennen elkaar nog maar heel kort (ex van een vriend van rijco ze gingen niet heel lang met elkaar dus haha) en we hadden een goede klik. Ik zei nog: je vraagt mij mee ipv je beste vriendin of 1 van de meiden die je langer kent?
zei ze: ja tuurlijk! tof toch?
ik zo: ooh echt geweldig! dat je mij meevraagt… ik was helemaal in mijn nopjes dat snap je wel he!
nee we gaan als het “minder warm” is alhoewel dat nu ook is maar we bedoelen de maanden waarin het iets minder warm is. na rico’s verjaardag in ieder geval en hij is 24 september jarig…jeetje ik besef me nu eigenlijk pas hoe snel het gaat! hij wordt alweer 2 poeh poehh!!

Dank je Michelle

Ik snap 'm Inge, het is ook zeker lekker om zoiets te doen in de herfstmaanden. Voorpret dus! Lief dat ze je meevraagt als jullie elkaar nog niet zo lang kennen. Dan klikt het inderdaad vast goed tussen jullie. En yep, de tijd gaat snel! Jullie Rico ook alweer bijna 2 jaar, ongelooflijk. Erik is vandaag precies 2 jaar en alweer 2 maanden

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Ohh Michèle en Mriek… Dat gaat wel passen!! Mag ik nu mee??

hahahhahaa

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Wat heerlijk Mriek.

Heel veel plezier en geniet ervan.

Groetjes,
Sandra