Ik keihard heb zitten janken

bij het boek; er komt een vrouw bij de dokter. Ik had hem al eens gelezen voor dat ik zwanger was/ baby had. Nu is Jada in dezelfde leeftijd als Luna in het boek. Ik kan me gewoon niet voorstellen, hoe moeilijk dat is als je als moeder weet dat je er niet meer kan zijn voor je kind, brrrrr! Vreselijk

Ik heb alleen op t eind een beetje gehuild… ik ben nu deel 2 aan t lezen…

Liefs, Melanie

Wat is deel twee? Heb een E-reader gekregen van mijn moeder met 400 boeken, heb er 3 van Kluun opstaan. Wat is de titel? Nou dan ben jij ook een bikkel trouwens, Ik moest elke keer zo janken als er stukjes instond over Carmen en Luna, vreselijk. Wat ik alleen moeilijk vind is als ik morgen ziek zou zijn, zou ik geen seconden bij mijn kind weg willen zijn, en zeker niet op vakantie gaan/ weekendjes weg, maar Pppphhhfffff, wat zielig zeg!

Toen de film uit was, was ik zwanger van H en ben ik `m in de bios gaan kijken.
Ik ben echt een huilebalk eerste klas, maar H lag op een zenuw waardoor ik zoveel pijn had dat ik alleen daarom moest huilen

Twee weken geleden ofzo was de film op tv.
Nou, de zakdoeken waren niet aan te slepen hahahaha.
Zelfs manlief moest bijna huilen maar dat kwam denk ik omdat dit in de eerste 12 weken van mijn zwangerschap (deze) erg dichtbij is gekomen voor ons.

Mamah, ik had er de tweede keer ook meer moeite mee hoor!
Helemaal als Luna dan zegt; ik vind het niet leuk dat je dood gaat mamma! Oh vreselijk!

Manderijn

Ik had met het boek al moeite maar de film was 2 weken terug op tv en mervin heeft met maar 3 pakjes snotlappen gegeven… Enne deel 2 heet de Weduwnaar en die vond ik persoonlijk ook indrukwekkender. Deel 3 heet haantjes en speelt zich over de beginperiode van Carmen en stijn af. Dan heb je ook nog God is GEK en help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt.

Groetjes,

Michèle

Ik heb de weduwenaar ook, daar ga ik dan vanmiddag meteen aan beginnen. Ik heb de film nooit gezien. Ik denk dat ik dat nog veel moeilijker zou vinden!

Ik huil zelden bij films, maar komt een vrouw bij de dokter heb ik in de bios gezien en ik heb heel wat tranen gelaten.

Groetjes,
Sandra

Ook ik heb in de bios zitten snotteren hoor!

Liefs, Anne

quote:
Ik heb de weduwenaar ook, daar ga ik dan vanmiddag meteen aan beginnen. Ik heb de film nooit gezien. Ik denk dat ik dat nog veel moeilijker zou vinden!

Deze vond ik indrukwekkender omdat het minder voorspelbaar was. Ik bedoel komt een vrouw is heel triest, maar je kent de lijn van het verhaal. De weduwnaar vond ik verassender.

Groetjes,

Michèle

Ik vind het een geweldig boek. Ik ben wel een beetje gewend aan intens trieste boeken ( haar naam was sarah oa, ook triest ) dus ik lag niet te snikken maar kon aan een nat oogje ook niks doen. Ik heb het laatst gelezen op mijn I-padje toen mijn man voor ruim 4,5 uur onderzoek had. Men wat was ik blij dat ik net een Ipad gekregen had met wel 1200 boeken erin. Dus lekker in de wachtkamer zitten lezen waar niemand met stoorde.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

inderdaad het is een heftig boek…maar ik moet zeggen ik huil nooit om boeken alleen om films. omdat daar ook muziek bij komt kijken en gezichtsuitdrukkingen enzo en dat raakt me altijd wel heel erg.
ik heb in de bios als een klein kind staan janken bij haar naam was sarah

Ik heb zelf ook flink zitten brullen in de bios toen. Die scene inderdaad met Luna, dat ze die kist geeft. Dat Luna zegt dat ze het niet leuk vindt dat mama dood gaat en dat zij dan zegt: ik ook niet. Zoooo zielig! Ik zat daar met een hele nuchtere vriendin zonder kinderen. Misschien voel je dan wat minder dat verlies ofzo? Volgens mij zat 90% te huilen en allemaal vrouwen en ik denk 80% mama’s. Ik projecteerde het op mezelf en daardoor voelde ik me zo elleding, dat Eva dan bij me zou komen…Ik kan er NOG om brullen. Ik huil ook ALTIJD als er iets op TV is met kindjes, zoals laatst een moeder die haar kindje verloor. Ze draaiden Anouk op de achtergrond (heel zielig liedje) en ze zei: dit pakje heeft hij nooit gedragen. Ze moest kleertjes uitzoeken voor hem in zijn kistje…Nou, de zakdoeken waren niet aan te slepen! Oooo, ik voel alwéér tranen opwellen…Echt! Ik ben een watje sinds ik kindjes heb.

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Ik heb dat ook hoor, alleen sinds ik Jada heb, daarvoor ging het allemaal wel en zou ik nooit janken. Daarvoor prikte ik dag in dag uit kids, janken, tje pech, nu ik zelf een kindje heb komt het 150.000 keer zo hard aan, ineens bij mij, als een mep om je oren. Ik heb die film niet gezien, maar vind dat films vaak tegenvallen als ze verfilmd worden vanuit een boek. Misschien toch even vragen of mijn zusje een copy opstuurt.

@ bakmama; hihihi nou ik heb het boek illegaal gedownload, dus aan mij zal ie niets verdienen. Overigens zie je het zoveel meer joh, als veel mannen al vreemdgaan als hun vrouw zwanger is/ net een kind heeft gekregen, wat denk jij dan dat er gebeurt als iemand 2 jaar lang kanker heeft en geen zin in sex?

@ alle meiden, kan je nagaan als jer dochter in het echt Luna heet. Toen ik het las ( luna was er toen al), was het dweilen met de kraan open, vreselijk. Laatst de film inderdaad gezien en die vond ik lichterlijk tegen vallen en heb er geen traan bij gelaten. Moet eerlijk zijn dat ik bakmama wel 'n beetje gelijk moet geven, dacht daar nl ook aan toen de film erop was.

Gr Patries

Haar naam was Sarah… MOOI echt héél MOOI.

Komt vrouw bij dokter … ken ik niet

Stijn is gebaseerd op Kluun zelf, maar zoals Kluun zelf al aangegeven heeft, meerdere keren heeft hij niet zo losbandig geleefd als Stijn. Ja hij heeft er een relatie naast gekregen, en daar is hij nog steeds mee getrouwd en heeft hij nog 2 dochters mee gekregen. Ik kan me voorstellen dat je als je je vrouw zo ziet wegkwijnen dat je juist dingen doet die misschien niet goed zijn, maar je wel de kracht geven om haar te steunen zijn.

Enne haar ouders staan achter het boek. Haar vader niet, maar Judith (de echte Carmen) zeg maar was niet eens opgevoed door haar vader, maar haar moeder en (stief) vader stonden er achter. Dit is al in zoveel intervieuws naar buiten gekomen.

Groetjes,

Michèle

ow serieus hier was hij een week op 2 geleden op tv…
en ik kan nie zo goed naar films kijken over die k-ziekte, komt allemaal net wat te dichtbij, mijn vader is er ook aan overleden…
maar ik heb hem toch gekeken, ik stikte bijna in me eigen snot van het janken !!! bah bah !!

Pippy is geboren 17.07.2009

@ Bakmama: Ik snap je wel.
Ik vind dat ook verschrikkelijk.

Dan zou ik nog liever gaan scheiden voor mijn dood.
Als je vent zo verschrikkelijk weinig respect voor je kan opbrengen…

Maar aan de andere kant was hun relatie al vanaf het begin af aan zo.
Zij had dat toen min of meer geaccepteerd, dat zou ik al nooit doen.
Maar goed, ik hou helemaal niet van dat soort mannen…

@bakmama Ik ben dus niet de enige die die film echt bagger vond. Heb me de hele tijd zitten irriteren. Dacht al dat ik soms van een andere planeet af kwam ofzo omdat iedereen die film zo fantastisch vond.

Groetjes Ramona