laten we ff duidelijk stellen, dat het niet okay is… vreemdgaan je heil ergens anders gaan zoeken, maar aangezien ik zelf van heel dichtbij die ellende van ziekenhuis in, ziekenhuis uit, bestraling chemo, kotsen, 24/7 verzorging bieden aan iemand heb meegemaakt, kan ik me er wel in verplaatsen,
want je hele leven, word opgeslokt!!! je hebt nergens anders meer tijd voor, jij bent namelijk niet ziek, maar alles maar dan ook alles staat in het teken van de zieke, en dat is prima een half jaar ofzo, dat is nog te doen, bij ons duurde het 4 jaar… en dat is slopend!!!
ondanks mijn stik aktie in mijn snot… dacht ik weet je wat, ik had die chik van hem willen ontmoeten als ik daar had gelegen, als hij na mijn dood met iemand verder zou gaan, gaat zij misschien ook de stiefmoeder worden van mijn dochter, face it ; zij gaat dood en hun moeten verder met hun leven,
het bijstaan van zo’n ziekteperiode word heel vaak onderschat…
wij hebben de verzorging van mijn vader zelf op ons genomen, maar dat heeft bij mij zeer zware gevolgen gehad… dus ik snap ergens wel dat iemand een uitlaatklep nodig heeft, en welke vorm die aanneemt… ja dat verschilt denk ik per persoon !!!
Pippy is geboren 17.07.2009