Ik in spanning zit te wachten

tot mijn man me belt. Hij is op dit moment in gesprek met de mensen van het huisje dat we wilde kopen, over de vraagprijs. Weet je wat al sinds 9 uur, en hij heeft me nog geen berichtje gestuurd. Ik mag/ ga niet bellen, dat zou niet goed zijn als ze in de onderhandelingen zitten! Ik vind het zo spannend!!!

Oeh, dat is zeker spannend. Ik duim op goed nieuws! Sterkte met wachten.

Groetjes,
M

Ja echt erg, zit gewoon mijn nagels op te vreten!

Wachten duurt altijd lang!!! Ik duim ook voor jullie!

Mamma van:
Anna geboren op 2 juli 2007
Nora geboren op 4 juni 2009

Ik heb net gebeld, hij heeft de telefoon uitgezet! spannend!

Jeetje, wat een lange onderhandelingen zeg. Ik hoop dat het iets oplevert, nog geen nieuws?

Groetjes,
M

Mijn man heeft een bod gedaan, ze hebben gemeld dat ze voor Zondag een ja of nee geven, hij denk dat het een Ja word en heeft er een goed gevoel over! Weer even afwachten dus!

Oh, het zou geweldig zijn als jullie het huisje kunnen kopen! Duim, duim, duim!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Wat spannend!

Hoop met jullie mee dat het iets gaat worden!

Groetjes,
Sandra

Ik duim ook!

Groetjes,
M

oh spannend… duim duim duim duim duim

Groetjes,

Michèle

Ja, heel spannend nog steeds! Zodra ik wat weet zet ik foto’s op de site, stel je er aub niet te veel van voor (geen douche, geen toilet, etc er is niet in gewoond sinds 1960, maar aan de ene kant is een berg, aan de andere kant is een valei, etc, spannend spannedn!

Ooohww meid wat spannendd!! ik snap je helemaal haha ik had dat ook toen wij gereageerd hadden op een woning en er maar weinig reacties waren. ik was kei zenuwachtig zeg! en helaas ging het niet door maar goed dat had andere redenen (mensen \stonden kei lang ingeschreven)
bij jullie gaat het om kopen. wijfie ik duim voor jullie!!

@ Inge; bij ons gaat het idd om kopen, maar we hoeven er geen hypotheek voor af te sluiten hoor! dat is dan weer het voordeel van kopen hier!

Oh wat leuk zeg, ik hoop voor jullie dat het doorgaat!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

ik duim mee. Whaha ik hoop wel dat je internet hebt tussen berg en vallei dan want anders mag de koop niet doorgaan. Ikkeben gaat voor hahaha

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Hahahahha, dan heb ik altijd nog internet op mijn werk voor nu! hihihih maar we hebben wel mobiel bereik dus ik neem aan dat internet ook niet zo’n probleem is!

Ik ben je topic al even aan het volgen… spannend allemaal zeg. Ik weet uit eigen ervaring hoe mooi Afrika is dus dat het een mooie woonplek is ben ik al van overtuigd!
Succes met wachten…
Groetjes Nancy

Sommige mensen worden verliefd op Afrika andere haten het (mijn zusje vind het een armzalige bende, hihihih) Nancy waar ben jij allemaal al geweest?

@maliwimamajada: haha wat kost het dan? eurootje of 1000 alleen dan in afrikaans geld