Ik ben in heel noord Afrika geweest (Marokko, tunesie, Jordanië, Egypte), Gambia, Senegal, Ethiopië, Kenia, Tanzania…
Als jullie nou dat stukkie land kunnen kopen, komen wij over een paar jaar onze tent daar wel een paar weken opzetten !
Groetjes Nancy
Ik in spanning zit te wachten
@ Inge, nee wel een beetje meer geld, maar omdat het vlakbij de stad ligt is het een goede locatie, maar wel een beetje achteraf!
@ Nancy; wat leuk, je hebt veel meer gereisd dan ik; Tot nu toe Tanzania (en Zanzibar), Zuid Afrika, Zambia en natuurlijk Malawi Het plan is als J wat ouder is een Zuiderlijk Afrika toer te doen! (als we geld hebben
) En natuurlijk mag je altijd je tent op komen zetten!
Haha, en dat was voor mij alleen nog maar Afrika wat reizen betreft ! Ik heb je trouwens opgezocht op facebook als je dat niet erg vind… ben echt heel nieuwsgierig naar foto’s van daar!
Groetjes Nancy
Gewijzigd door - Zwelgje74 op 11 Jul 2011 08:58:44
@ Nancy, facebook geen probleem, alleen is die op mijn werk geblokeerd, dus kan het alleen zien op mijn man’s blackberry, daar ga ik niet heel vaak op, maar ik ga je “befrienden” (is dat een woord eigenlijk?) hahahah je snapt wat ik bedoel!