Ik weet niet zo goed wat ik moet doen,
Na Noahs geboorte kreeg ik de hele familie onverwachts en nog voordat de kaartjes de deur uit waren op visite… terwijl op het kaartje duidelijk stond dat ze even moesten bellen als ze wouden komen.
Dit gebeurde dus niet, en ik kreeg zelfs visite van Chris zn kant die ik niet eens kende… Ik zit zo erg te twijfelen of ik nu wel direct visite wil.
Ik wil eerst zelf weer wennen aan t ukkie en ik wil graag dat Noah er ook eerst aan went… zonder dat iedereen over de vloer loopt… en ik snap wel dat daar de kraamhulp voor is… maar ik heb liever na een week een feestje dat dan IEDEREEN komt… en niet 8 dagen (of hoelang is zo`n kraamhulp er) iedereen elke keer onverwachts komt.
Ze kunnen gewoon het geboortekaartje niet meer afwachten… Want bij Noah was het zo dat familie van Chris diezelfde dag nog uit Groningen moest komen om de kleine te zien… Als ze 1dag gewacht hadden hadden ze het kaartje ook gehad en wisten ze dat ze even moesten bellen…
Ik kan me daar zoo druk over maken!!
We hebben het straks al druk genoeg en ik weet het is maar een week dat ze allemaal komen, maar toch…Ik voel me er niet prettig bij…
Zoals mn ouders en schoonouders en de opa en oma`s van ons kunnen altijd komen… maar de rest van de familie heb ik geen zin aan.
Zo gaat het het zelfde als wij willen trouwen… met meer dan de helft van de familie gaan wij niet om, en zijn wij ook niet uitgenodigd bij hun huwelijk… maar hun verwachten van ons wel een groot feest… ik doe daar niet aan, en Chris wil dat ook niet… we willen het het liefst lekker klein houden met ons dichtbij zijnde familie en vrienden…
Hoe kan ik dit het beste allemaal aanpakken??
Liefs, Melanie, (mama van Noah)