Ik in dubio zit?

Dat is verschrikkelijk besmettelijk. Het ziekenhuis mag je niet eens in voor bezoek en gezien ik een keizersnee gehad had is het dan helemaal link, en we hebben uit gelegd dat het besmettelijk is en levenslink voor iemand met een open wond (die heb je overigens ook als je bevallen bent ook) en dat ie pas mocht komen als het over was.

Groetjes,

Michèle

Jaa inderdaad, he bahhh!! Zo iemand zou ik hier ook niet willen hebben…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Hij heeft morgan ook pas gezien toen ze al een maand oud was. Mijn schoonzus is alleen gekomen toen maar was pissig dat ze haar niet vast mocht houden. Wij zijn daar in het begin heel strikt in geweest. Ze is geen pop die van hand tot hand gaat. Pas toen ze zelf aan kon geven dat ze bij iemand wilde zitten mocht ze schoothoppen. Overigens was de eerste naar wie ze zo der handjes uitstak een maat van me die ik al jaren niet gezien had. Ze zat er de hele tijd mee te flirten en toen hij naast me zat wilde ze bij hem, ze was 5 maanden toen.

Groetjes,

Michèle

Ooohhh verschrikkelijk is dat dat schoothobben… hier gebeurde het ook van de ene naar de ander… en vaak ook zonder te vragen oppakken of gewoon uit mn handen pakken… en dan ook gewoon vragen of hun Noah de fles mochten doen… uuhh NEEEEEEEEEEE dat wil mama zelf doen!!

Maar dat gebeurd me geen tweede keer haha

Liefs, Melanie, (mama van Noah)