Ik ben het nu echt al wel zat aan het worden hoor… het zwanger zijn.
en morgen ben ik pas 35 weken…
Ik laat het nooit zo snel zien, of huil nooit snel, maar gister heb ik echt gehuild om de pijn… ik had even met de buurvrouw boodschapjes gedaan en ik kon niet meer… ik was moe, mn bi speelde mee, had een zere rug.
En had 4 wasmanden vol wat gewassen moest worden.
2 wasmanden vol met kleding voor de baby, waarvan ik nu nog 1 klein wasje moet doen…
1 wasmand vol met kleding van Chris, Noah en mezelf
en 1 wasmand met beddengoed.
Gelukkig was Chris thuis, dus hij heeft alles overgenomen van me.
Maar vandaag moet ik het weer zelf doen… Nou heb ik vandaag een redelijke dag, dus het gaat wel… maar ooohh wat ben ik het zat zeg!
Mensen lopen continu te zeuren dat ik DIT niet moet doen, en DAT niet moet doen, en zus en zo niet… kan er gewoon niet meer tegen! Ik weet dat ik met mn BI niet veel KAN en MAG doen, maar ben nog altijd niet gehandicapt hè…
Ik hoop daarom ook dat deze 2weken heeeeel snel gaan, want vanaf 37 weken mag ik thuis bevallen wat ik heeeeeeeel graag wil.
Tja als het niet gaat dan gaat het niet… maar de baby is welkom wat mij betreft!
Ik heb ook heeel veel harde buiken wat niet bepaald prettig aanvoelen… en heb denk ik al wel 3 à 4 weeen gehad intotaal deze week, Waarnaar het niet doorzette. (Gelukkig maar eigenlijk).
maar goed… Dan hebben we Noah nog die vol in de PP zit, en dus niet bepaald makkelijk is… maar moet zeggen de afgelopen paar dagen, helpt hij me heeeeeeeel erg goed, en is best wel lief.
Nou, ik wou mn hart even luchten hier…
Liefs, Melanie