Ik het nu wel zat ben?

Ik heb qua poetsen tijdens de zwangerschap van Lisa ook veel uit handen moeten geven aan mijn man (ook Chris toevallig ) en die deed het absoluut niet zo goed als ik (maar ik heb volgens de psychiater ook dwangstoornis (OCD) ). Ik heb wel geleerd me daarover heen te zetten al kon ik er echt intens boos en verdrietig om worden. Chris deed ook maar zijn best en ik denk dat jouw man en andere hulp dat ook probeert! Denk aan jezelf, luister naar je lijf en niet naar de poets die roept!!!

Kan me voorstellen dat je het een beetje zat begint te worden hoor! Die bekkeninstabiliteit is ook niet te onderschatten. Als mensen je willen ontlasten, bedoelen ze dat denk ik wel lief, maar als je er niet op zit te wachten, gewoon vertellen dat je dat liever niet hebt. Maar pas wel op dat je niet te veel doet, je wilt er niet mee blijven lopen na je bevalling natuurlijk!

Ik hoop voor je dat je geen 42 weken vol hoeft te maken.

Sterkte er nog even mee, meid!

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Och Liske… nee geen 42 weken, dat word me echt te veel hahaha…

Chris was voor de geboorte van Noah (2dagen voor de geboorte om precies te zijn) ontzettend druk in huis bezig… (alsof hij ook de hormonen heeft die een vrouw ook heeft (poetsdrang bedoel ik).
En dat heeft hij nu ook… hij heeft de hele achtertuin weer netjes gemaakt… ik ben de gordijnen aan het wassen voor de babykamer, en alle babykleertjes zijn ook gewassen… en beneden is ook alles weer schoon…

Die 42 weken ga ik zeker niet redden… maar laten we hopen dat de kleine man ook nu nog niet komen gaat! hahahha…

Maar ja, ik neem niet snel dingen uit handen… maar als het moet dan moet het hè…
En ben nu toch ook wel blij dat Chris deze dingen allemaal doet nu…

Liefs, Melanie

Nou, ik hoop voor jou dat over 14 dagen je kindje helemaal af is en jij em er na een flinke puf uitgooit!

(voor mezelf ga ik wel uit van de 42 weken, resultaten uit het verleden hebben me dit voornemen opgeleverd! )

Nog even meid! En niet vergeten soms even lekker met de benen omhoog op de bank te gaan hangen he? Ook heel belangrijk

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Hahaha jaa bankhangen dat doen we ook wel hahaha…

Ik las op internet dat de kleine uk al helemaal klaar is, en dat ie alleen nog iets moest aankomen en groeien doen ze niet zo hard meer rond deze tijd…

Maar jij gaat wel overtijd lopen denk je??
Oeehhhhh we zullen zien hahaha ben erg benieuwd… hebben jullie al een naam??

Liefs, Melanie

Ook een knuffel van mij, en heel veel sterkte met de laatste loodjes.

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thnxxx Ramona…

Liefs, Melanie

hey melanie, nou meis , ik kan het helemaal begrijpen hoor !!! ik was het ook zo zat, heb zo lopen mouwe tegen me buik dat pippy met 36 weken en 5 dagen ineens dacht, nou dan kom ik maar !
(en die zwangerschap vond ik dus lang genoeg hoor hahahhaa) en dan nog met zo’n PPert in huis, da’s ook weer anders… en je bent inderdaad niet gehandicapt (wat ik een super instelling vind van je , maar ja als je zwanger bent, weet iedereen het altijd beter … blablabola) maar je mag natuurlijk lekker klagen hier hoor !!!

Heb met je te doen meid. Veel succes met de laatste loodjes!!!

Liefs

Nou Sugars: Ik heb toch echt liever dat de kleine man nog 2 weken blijft zitten… Dan mag ik thuis bevallen… heb niet zoveel zin in een ziekenhuisbezoek hahaha… en 36 weken is ook wel vroeg zeg…

maar ja het mag hè…

Liefs, Melanie