Ik helemaal geen kraampakket krijg?

Nee, ik krijg geen kraampakket… Ik ben gewoon basis verzekerd, en krijg dat dus niet… daarvoor zou ik aanvullend verzekerd moeten zijn… Dus ik belde mn verzekering op, en zeg ik wil graag aanvullend 1 ipv alleen het basispakket.

Dat kan niet, alleen per 1 januari.

nou das mooi kloten, nu moet ik het kraampakket zelf betalen.

En nou komt de vraag van jullie natuurlijk, dat moest je dan bij Noah toch ook?
Maar nee, toen hebben wij het kraampakket gekregen van de kraamhulp gekregen die er toevallig 1 over had toen ze hier bij Noah voor het Intake-gesprek kwam.
Ik wist niet eens dat ik het toen ook al zelf moest betalen eigenlijk.

En ik was gister aan het zoeken wanneer je je kraampakket zou moeten krijgen, maar ja ik krijg hem dus niet…

Is maar goed dat ik veel dingen over had, en het alleen maar aan hoef te vullen nu.

Goh wat een domper zeg, Vanaf Januari kun je pas weer je polis wijzigen…

Liefs, Melanie

Ja, mijn schoonzusje heeft hem ook zelf aan moeten schaffen.
Je heb wel standaard pakketten, kant en klaar bij de etos geloof ik. Of anders misschien wel bij de apotheek.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Prenatal heeft ze ook, 40 euries geloof ik! Die heb ik meegenomen naar Afrika, was achteraf niet echt nodig maar goed!

Okee, ik heb al even rond gekeken… een standaard pakket kan ik hier ook kopen bij de Prenatal of bestellen via een website voor 25 euro… dus dat valt ook wel mee…

Zal ik dan een heel nieuw pakket kopen, of gewoon de dingen aanvullen want sommige dingen heb ik nog…

Liefs, Melanie

Vraag dat even aan de organisatie die je kraamhlup levert, soms is het goedkoper ineens een heel pakket te doen dan individueel dingen te verzamelen!

Ik heb er hier ook nog eentje staan … ben nl in het ziekenhuis bevallen dus wil het je zo toe sturen. Moet je alleen de verzendkosten betalen. Hoor het wel van je…

Ohh Mini-Boy dat zou fantastisch zijn!! Thnxxx

Moet je me even alles door mailen als je wilt… ook de kosten van verzending!

Liefs, Melanie

Ik ben wel aanvullend verzekerd en ik heb alles wat ik niet nodig had aan mijn kraamhulp meegegeven voor bijstandsmoeders in nederland die geen pakket konden betalen. Anders had ik ook nog een en ander voor je gehad Ik ben zo’n echte bewaarmuts. Het is maar goed dat ik zo groot woon

Groetjes,

Michèle

hahahahha, Jaa Chris is ook zo`n bewaarpersoon…ik moest dit ook van hem waren wat ik nog heb…maar iets op reserve is altijd handig, als Mini-Boy haar pakket opstuurt… wat ik overhoudt kan vast iemand anders wel weer gebruiken…

Maar wat een goed idee van je Michèle om dat mee te geven! Ik denk dat ik dat ook maar ga doen, aangezien hierna (denk ik) het gezin compleet is…

Liefs, Melanie

Ik heb het kraampakket ook niet in mijn zorgverzekering zitten (heb basis + aanvulling), maar het was voor mij toen bij Dani goedkoper om een kraampakket te kopen (was ongeveer 20 euro en die kon ik kopen bij de verloskundigepraktijk). Als je kijkt wat je per maand meer kwijt zou zijn aan de aan een nog uitgebreider pakket was het pakket los dus goedkoper.

Ja dat is waar Saro, gemiddeld ben je op jaarbasis duurder uit in zorg verzekering dan 1malig zonkraampakket…

Liefs, Melanie

@ melanie informeer alleen wel even of ze dat ook daar doen anders misschien even googlen. Kun je het niet vinden kan ik het even navragen bij de kraamstichting waar ik bij zat.

Groetjes,

Michèle

ik heb de mijne ook nog staan, heb alleen de gaasjes en de alcohol gebruikt, en wat dingen bij mijn ehbo spullen gezet, maar heb heelveel waar ik echt niets mee kan, dus als er nog meer mensen zijn die tegen het probleem oplopen

@ Michèle, waar moet ik onder zoeken bij Google?

Liefs, Melanie

Kraampakket doneren alleen zie ik dat dat alleen naar afrika gaat. Weet niet of je dat wilt. Vraag het anders even aan je kraamhulp.

Groetjes,

Michèle

Okeee dank je wel Michèle!

Liefs, Melanie

Melannie ik kijk hem morgen even na en mail je dan…

Ik had mijn kraampakket ook niet nodig, aangezien ik in het ziekenhuis een keizersnede kreeg. Ik heb mijn pakket ingeleverd bij de verloskundige praktijk en zij zorgde ervoor dat de kraampakketten in Afrika terecht kwamen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Ja, ik heb inderdaad ook de overtollige spullen en kleding ed bij de verloskundige praktijk ingeleverd en zij zorgden ervoor dat hij het bij mensen kwam die het harder nodig hadden dan ik.

Dus misschien een idee voor mensen die er nog wat van hebben

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Is goed Mini-Boy!

Liefs, Melanie