Ik helemaal geen kraampakket krijg?

Hee Mini-Boy… heb je je kraampakket nog na gekeken?

Liefs, Melanie

Ik krijg wel een uitgebreid kraampakket. Dat ding staat al maaaaanden in huis hier. Ik krijg er de kriebels van. Er zitten attributen in die ik eigenlijk nog niet wil zien, zoals enge bloed-opvang-matjes en die verschrikkelijke metersdikke kraamverbanden (inclusief sexy onderbroeknetje). Die verbanden heb ik helaas lang nodig gehad, wat een gedoe! Wel leuk was de Nijntje rugzak (gelukkig een blauwe!) die er in zat en nog iets van Nijntje! Ik heb wel een dure verzekering (te duur!) en kreeg het pakket gratis. Ik wist trouwens niet dat je het gewoon in kon leveren bij je vk? Mocht het niet nodig zijn, dan ga ik dat zeker doen. Hebben anderen er wat aan! Goede tip!

Trouwens…toen ik zwanger was van Eva woonden we vlakbij een cafeetje. Omdat wij niet thuis waren, leverde TNT het af in het café! Kon mijn vriend daar dat pakket op gaan halen, tussen alle stamgasten in. Er stond loeigroot ‘KRAAMPAKKET’ op. Wist meteen iedereen dat ik zwanger was.Vond het toch een beetje lullig dat ze het uitgerekend dáár af hadden gegeven!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oejj dat is zeker lullig Rainbow…
Dan liever bij de buren die je nog niet zo heel goed kent, dan in een cafeetje…

Heb je trouwens mn foto op hyves gezien van mn buik?
Ik vindt zelf dat het daar nog heeeeeeeeeeel erg mee valt… maar dat zal de kleding wel zijn die afkleedt… Nu ben ik ook erg benieuwd naar jou buik natuurlijk!

Dus kom maar op!

Liefs, Melanie