Ik heb even lekker ordinair

Lekker, een dagje shoppen en met goed gevulde tassen thuiskomen!

Wat betreft de feestdagen hebben we al een hele planning: Voor Sint krijgt ze een babypop. Ze heeft nu zo’n pop met een zacht lijfje, maar ze krijgt een babyborn ofzo, met een hard lijfje en die wat meer op een baby lijkt. Kan ze alvast oefenen
Voor Kerst krijgt ze goudvissen. Vissen zijn echt haar lievelingsdieren! Als we naar de Intratuin gaan is ze helemaal enthousiast voor de vissen. De konijnen ervoor is nog even een verplicht nummer en dan rent ze door naar de ‘grote vissen’ (koi). Ze kan daar echt uren blijven hangen, voor haar net zo leuk als de dierentuin!

Ja, zo zie je maar, die pepernoten in de winkel hebben ook op ons al effect, we zitten ook al met december in ons hoofd!

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Oh bij Morgan is het andersom die gaat voor de konijnen vandaar Jos Vissen vind ze ook mooi maar ik heb een bloedhekel aan aquariaas. Ik wordt er helemaal onrustig van

En pappa was de eerste die hier voor gaas ging en net gevulde speculaas thuis kwam. dus nu heb ik mijn Marsepijnen broodje ook maar gekocht.

Overigens was ik van de zomer al met sint bezig, toen zag ik voor 30 euro afgeprijsd de winkelstraat van Little people dus die staat al sinds de zomer boven.

Groetjes,

Michèle

He Liske wat een goed idee om voor kerst vissen te kopen… Noah is ook helemaal gek op vissen… Je brengt me op ideeën! hahahha

Wij halen voor Sint gewoon iets kleins, voor kerst waarschijnlijk een keuken maar dan met gereedtschap, en voor zijn 3e verjaardag in Maart een kinderlaptop…

Liefs, Melanie

@ melanie even hoor voor sint iets kleins en met kerst iets groots?? Mag ik dan zo brutaal zijn om te conluderen dat jullie meer aan kerst doen kwa cadeaus dan aan sinterklaas?? Wij hebben namelijk besloten dat nu we sinterklaas gaan vieren er met de kerst geen kado’s meer gedaan worden. Ha ha ha zie mij maar als oerhollands sinterklaas verdigen hoor

Groetjes,

Michèle

Wij vinden kerst veel gezelliger dan sinterklaas… en we willen echt wel aan sinterklaas willen doen nu, maar denk niet dat Noah er al echt veel van snapt…
hij mag ook zn schoen al zetten bij opa en oma…

Liefs, Melanie

Ja dat kan, ik moet eerlijk vind sinterklaas leuker. Die kindersnoetjes en zo

Ik had er zo ie zo al een hekel aan die verplichte kado’s aan mijn schoonmoeder kant.

Groetjes,

Michèle

Nu ik niet meer echt mobiel ben, shop ik me rot op internet! Gisteren voor 116,- aan kinderkleding gekocht, voornamelijk voor ons mannetje en vervolgens voor 238,- kleding voor papa, maar die moest ook een nieuwe winterjas en die zijn duur. Ja, enorme bedragen weer! Maar zijn kleding was al heel oud en veel truien waren te kort. Dat zag er niet meer uit. Hij beweerde dat ze gekropen waren, wat bij sommige truien ook wel was, maar het is voornamelijk zo dat HIJ gewoon iets uitgezet is! Als het niks is, kan ik alles gratis terugsturen en krijgen we onze centjes terug, dus weinig tot geen risico. Voor mezelf heb ik al maaaaanden niks gekocht. Ik heb mijn oude zwangerschapskleren helemaal afgedragen en daar ben ik blij om. Zonde geld om alles nieuw te kopen en eigenlijk zag ik er nog gewoon netjes uit. Nu zijn ze echt op zo’n beetje, maar ze gaan straks toch bij het vuil! Ik heb al zitten loeren naar grijze laarzen (durf ik nu even niet te kopen omdat ik miscshien net even iets dikkere voeten heb) en naar allemaal nieuwe jurkjes enzo. Straks ga ik los! Maar eerst maar eens kijken wat ik al heb, want je kunt ook overdrijven en we hebben nu ook weer een vierde persoontje dat gekleed moet worden he? Maar oooo, wat doet shoppen een mens toch goed. Ik heb net Eva’s herfstkleding in de kast gehangen, alles nieuw en mooi nog…Ik werd er helemaal gelukkig van!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oh enne wat hier al allemaal aan Sintgoed gepasseerd is: marsepeinen kikkers en muizen, chocolade kruidnoten en al minstens 4 pakjes gevulde speculaas! En ik laatst maar beweren dat het belachelijk was dat het al in de winkel ligt en dat ik het nu écht niet zou kopen. Hmmm, maar het riep: ‘Koop mij!’ en die kikkers waren ook zaaaaalig!

Wij mogen op mijn werk een Sintkado uitzoeken voor 15,-. Moeilijk bedrag. Elk jaar vind ik net iets leuk wat bv maar 6,95 kost en je mag maar één kado (logisch omdat er heel veel kindjes zijn) en dus niet 2x 6,95 ofzo. Of het is net 16,95. Ik heb de boekjes eens bekeken al en alles lijkt zo op elkaar! Voor ons jongetje heb ik eigenlijk niks nodig, die kan met Eva’s spullen spelen (babygym enzo) en Eva heeft ook al veel. Ik zou op dit moment echt geen idee hebben wat ik zou moeten vragen! Klei misschien, maar dan ben ik weer voor 7,95 klaar zag ik. Nou ja, aan mij zijn ze nooit veel geld kwijt in elk geval haha!

Als mijn logeerkamer geverfd is en ik mijn kledingkamer daarheen verhuis (tijdelijk) komt er ook weer heel veel te voorschijn. Met die 12 kilo eraf ga ik ook even kijken wat ik nog pas. En dan daarna als de kledingkamer klaar is ga ik even goed ruimen. Ik probeer een beetje van mijn spijkerbroek en niks imago af te komen dus denk dat ik mezelf dan weer eens kan kietelen op de markt

Enne goh heeft jou mannetje er ook een beetje last van dat ie niet meer zo slank is als op zijn 25ste

Groetjes,

Michèle

@Michele, ik zou jouw kledingkamer wel eens willen zien! Volgens mij heb jij echt heeeeeel veel! Tja, het mannetje beweert dat hij altijd hetzelfde weegt, maar ik zie toch duidelijk iets meer vlees om de taille hoor. Laatst zat 'ie met Eef in bad en ik zag toch echt een rolletje. Zegt 'ie: ‘Ja, maar dat heb jij ook als je zit. Als ik sta zie je het niet!’ Morgen heeft hij een health check bij de apotheek, ik ben benieuwd! Hij is nog steeds slank trouwens, maar wel net even wat minder dan eerst! En hij krijgt wat grijze haren, maar dat wil hij ook niet horen!

@Michèle, die Morgan is zeker een bofkont!

@Liske, dan moet Nora hier maar even een keer komen loeren. Wij hebben een vijver vol met koikarpers

Groetjes,
M

Toen we hierheen verhuisde had ik 8 vuilniszakken met alleen maar kleren van mij. Ik heb echt van alles en alles nog vanaf dat ik wegging bij mijn ex en soms daarvoor nog dus tel maar uit.

Enne Mervin was 16 toen ie al grijze haartjes kreeg maar is niet grijs. Ik zeg altijd hij heeft Highlights (zilveren) en nu hij wat meer naar de 40 gaat en niet meer voetbalt heeft ie een zwembandje, maar wel al jaren broekmaat 32 he .

Enne mer vind zijn grijze haar niet erg, zijn lieftallige broertje van 33 wordt al kaal dat zou hij een stuk erger vinden, Want hij heeft wel een hele dikke kop met haar.

Groetjes,

Michèle

och, hou op schei uit met die sintlekkernijen! Ik ben na 18,5 week zwanger maar 1 kilo aangekomen, dus ik mag van mezelf wel van die muizen en gevulde speculaas! Waar ik het allerdolst op ben zijn die marsepijnen staven met pure chocolade eromheen! Die snijden we dan in plakjes en dat is echt genieten! En dan een mok hete chocolademelk erbij… hmmm… laat de winter maar komen!

Ik heb wel nieuwe zwangerschapskleding besteld. Ik had allemaal zomerspul en maar 1 trui en 1 spijkerbroek. (had vrij lang een bescheiden buikje en kon een een aantal baggy spijkerbroeken lang doordragen) Ik heb nu een trui, een vest en twee broeken besteld. Nou was ik bij elkaar 119 euro kwijt, dus dat vind ik netjes. Als mn zus zo bevallen is, komen mn buikbanden terug dus kan ik alweer wat meer combineren. Ze is wel wat dikker in dr benen en billen dan ik, dus aan haar broeken heb ik helaas niks.

Zodra ik weet of onze nieuwe spruit een jongen of meisje wordt, ga ik daar ook wel weer kleertjes voor kopen, heb nu nog niets gekocht, wel al wat kadootjes gekregen (zo klein al die kleertjes weer!) M’n man koopt zn eigen kleding, dus daar heb ik weinig mee te maken. Hij ziet er ook altijd leuk uit, dus hoef me er ook niet te bemoeien

Voor Nora heb ik een paar weken geleden een nieuwe broek, 3 longsleeves, 2 maillots en die uggs gehaald bij de H&M. Zoek ook nog een lekker dikke trui voor als het echt koud wordt, maar dus even bij de C&A kijken, op advies van Michele!

Liefs!

Wat heerlijk dat je gisteren lekker geshopt hebt en zo goed geslaagd bent. Tim heeft nu van bovenkleding een maat groter nodig, dus ik mag donderdag eindelijk weer voor hem shoppen. Haha heb er nu al zin in. Ik ga altijd maar 1 keer voor hem en dat is als hij weer een grotere maat nodig heeft. Tussendoor koop ik nooit wat voor hem.

Groetjes,
Sandra

@ Liske C&A had hele leuke dingen nu moet ik zeggen. Vandaag nog even wat Maillots bij de HEMA gehaald want die zitten toch altijd het mooist al koop ik ze wel altijd een maat groter.

@ Sandra Ik koop nu ook een stuk minder tussendoor hoor voor Morgan scheelt toch een hoop geld, maar ze had echt zo goed als niks meer aan warme bovenkleding en om haar nu nog met een tanktop naar de creche te sturen. Ben alleen bang dat ik binnenkort nog een paar broeken mag halen. Ik hoop alleen dat ze het nog even red want ze zit nu kwa bovenkleding in 92 (ze past nog wat 86 maar niet veel meer) en onder gaat ze dan naar 98. Hoe bedoel je die meid heeft lange benen…

@ Bakmamma ha ha ha niet doorhebben dat het gestort wordt? Ik kijk er altijd rijkhalzend naar uit

Groetjes,

Michèle

Ik kijk zelf nooit op onze rekening en zie dus ook nooit wanneer het gestort is. En bovendien…bij mij is het al 5x uitgegeven voordat het er op staat!

Dat jullie dat kunnen trouwens, om tussentijds niets te kopen. Ik zou knettergek worden! Als ik iets gekocht heb, ben ik alweer aan het zoeken naar iets anders…Ik zou dan ook in 1x allemaal leuke dingen moeten zien en dat lukt me dan weer niet. Ik koop iets en een week later zie ik bv weer iets nieuws. Maar alles kopen in één middag vind ik best moeilijk! Laatst mocht ik van mijn ouders kleding voor Eva uitzoeken, maar ik kwam maar tot één setje. Nu houd ik nog wat te goed!

Oh maar soms als ik iets echt heel leuk vind koop ik het ook hoor rainbow, net als dat schotse ruit rokje, alleen ik doe het nu stukken minder zeker toen ik me realiseerde dat ik spullen uit de kast haalde die ze nog nooit aangehad had. Dat vond ik echt zonde van het geld. Want als je elke week wat koopt dan hebben ze op een gegeven moment zoveel. Ze heeft nu genoeg tot ze weer groeit en dan zullen nu de onderkleding als eerst vervangen moeten worden gezien ze boven nu 86/92 heeft en genoeg in de kast heeft. Maar das een kwestie van een paar broekjes bij de hema en zeeman halen. Moet zeggen dat ik wel sneller zo een rokje of een jurkje meeneem dan een truitje. Oh ja en met haar verjaadag en kerst krijgt ze wel altijd wat nieuws.

Groetjes,

Michèle

Oh g shirt bakmamma. Ik heb overigens een mooi paar laarzen voor mezelf gekocht vandaag en morgen ga ik even naar de markt om nog wat spullen voor MIJ te kopen… Onder het mom moet er vanaf vrijdag weer tip top uitzien. Was even vergeten hoe lekker het is om voor jezelf ook leuke dingen te kopen

Groetjes,

Michèle

Ha ha ha ja lekker is dat he en zeker omdat ik dan echt het gevoel heb vrijdag een hele nieuwe start te maken, heb er helemaal zin in morgen

En ik heb laatst een furuurcorigerende panty gekocht van de hema op zich merkte ik niet zoveel verschil, ik heb wel een heel brede sierriem om de iets rolletjes weg te werken zeg maar. Maar ik moet zeggen ik ben natuurlijk 12 kilo afgevallen en een wasbord zal ik niet meer krijgen (doe ik me best ook niet meer voor) maar ik heb een aardig strak figuur weer voor iemand die een tweelingbuik gehad heeft

Groetjes,

Michèle

Ik heb alleen nog maar een jas voor Dylano gekocht en vorige maand wat broeken. Ik heb altijd voordeel hè Madelon kan het nooit laten dus die kwam vorige week weer met 4 truien en een broek voor meneertje thuis +handschoenen muts en sjaal want daar konden we vorig jaar amper meer aankomen. Dus scheelt mama weer in der portomonee.

Enne inkopen voor sinterklaas, ik moet nog voor zijn verjaardag. Heb het wel al in ,me hoofd maar twijfel nog hahahaha.
Zijn er hier mensen die de duplo trein hebben en is hij leuk want kreng kost 90 euro en dan hoop ik dus wel dat hi jer wat mee doet. Maar aan de andere kant kijk ik eerst wat hij zondag allemaal krijgt want dan vieen we zijn verjaardag gelijk met die van papa oftewel papa viert hem gelijk met Dylano volgens de uitnodiging

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers