och, hou op schei uit met die sintlekkernijen! Ik ben na 18,5 week zwanger maar 1 kilo aangekomen, dus ik mag van mezelf wel van die muizen en gevulde speculaas! Waar ik het allerdolst op ben zijn die marsepijnen staven met pure chocolade eromheen! Die snijden we dan in plakjes en dat is echt genieten! En dan een mok hete chocolademelk erbij… hmmm… laat de winter maar komen! ![]()
Ik heb wel nieuwe zwangerschapskleding besteld. Ik had allemaal zomerspul en maar 1 trui en 1 spijkerbroek. (had vrij lang een bescheiden buikje en kon een een aantal baggy spijkerbroeken lang doordragen) Ik heb nu een trui, een vest en twee broeken besteld. Nou was ik bij elkaar 119 euro kwijt, dus dat vind ik netjes. Als mn zus zo bevallen is, komen mn buikbanden terug dus kan ik alweer wat meer combineren. Ze is wel wat dikker in dr benen en billen dan ik, dus aan haar broeken heb ik helaas niks.
Zodra ik weet of onze nieuwe spruit een jongen of meisje wordt, ga ik daar ook wel weer kleertjes voor kopen, heb nu nog niets gekocht, wel al wat kadootjes gekregen (zo klein al die kleertjes weer!) M’n man koopt zn eigen kleding, dus daar heb ik weinig mee te maken. Hij ziet er ook altijd leuk uit, dus hoef me er ook niet te bemoeien ![]()
Voor Nora heb ik een paar weken geleden een nieuwe broek, 3 longsleeves, 2 maillots en die uggs gehaald bij de H&M. Zoek ook nog een lekker dikke trui voor als het echt koud wordt, maar dus even bij de C&A kijken, op advies van Michele!
Liefs!