Ik heb even lekker ordinair

Als mijn logeerkamer geverfd is en ik mijn kledingkamer daarheen verhuis (tijdelijk) komt er ook weer heel veel te voorschijn. Met die 12 kilo eraf ga ik ook even kijken wat ik nog pas. En dan daarna als de kledingkamer klaar is ga ik even goed ruimen. Ik probeer een beetje van mijn spijkerbroek en niks imago af te komen dus denk dat ik mezelf dan weer eens kan kietelen op de markt

Enne goh heeft jou mannetje er ook een beetje last van dat ie niet meer zo slank is als op zijn 25ste

Groetjes,

Michèle

@Michele, ik zou jouw kledingkamer wel eens willen zien! Volgens mij heb jij echt heeeeeel veel! Tja, het mannetje beweert dat hij altijd hetzelfde weegt, maar ik zie toch duidelijk iets meer vlees om de taille hoor. Laatst zat 'ie met Eef in bad en ik zag toch echt een rolletje. Zegt 'ie: ‘Ja, maar dat heb jij ook als je zit. Als ik sta zie je het niet!’ Morgen heeft hij een health check bij de apotheek, ik ben benieuwd! Hij is nog steeds slank trouwens, maar wel net even wat minder dan eerst! En hij krijgt wat grijze haren, maar dat wil hij ook niet horen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@Michèle, die Morgan is zeker een bofkont!

@Liske, dan moet Nora hier maar even een keer komen loeren. Wij hebben een vijver vol met koikarpers

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Toen we hierheen verhuisde had ik 8 vuilniszakken met alleen maar kleren van mij. Ik heb echt van alles en alles nog vanaf dat ik wegging bij mijn ex en soms daarvoor nog dus tel maar uit.

Enne Mervin was 16 toen ie al grijze haartjes kreeg maar is niet grijs. Ik zeg altijd hij heeft Highlights (zilveren) en nu hij wat meer naar de 40 gaat en niet meer voetbalt heeft ie een zwembandje, maar wel al jaren broekmaat 32 he .

Enne mer vind zijn grijze haar niet erg, zijn lieftallige broertje van 33 wordt al kaal dat zou hij een stuk erger vinden, Want hij heeft wel een hele dikke kop met haar.

Groetjes,

Michèle

och, hou op schei uit met die sintlekkernijen! Ik ben na 18,5 week zwanger maar 1 kilo aangekomen, dus ik mag van mezelf wel van die muizen en gevulde speculaas! Waar ik het allerdolst op ben zijn die marsepijnen staven met pure chocolade eromheen! Die snijden we dan in plakjes en dat is echt genieten! En dan een mok hete chocolademelk erbij… hmmm… laat de winter maar komen!

Ik heb wel nieuwe zwangerschapskleding besteld. Ik had allemaal zomerspul en maar 1 trui en 1 spijkerbroek. (had vrij lang een bescheiden buikje en kon een een aantal baggy spijkerbroeken lang doordragen) Ik heb nu een trui, een vest en twee broeken besteld. Nou was ik bij elkaar 119 euro kwijt, dus dat vind ik netjes. Als mn zus zo bevallen is, komen mn buikbanden terug dus kan ik alweer wat meer combineren. Ze is wel wat dikker in dr benen en billen dan ik, dus aan haar broeken heb ik helaas niks.

Zodra ik weet of onze nieuwe spruit een jongen of meisje wordt, ga ik daar ook wel weer kleertjes voor kopen, heb nu nog niets gekocht, wel al wat kadootjes gekregen (zo klein al die kleertjes weer!) M’n man koopt zn eigen kleding, dus daar heb ik weinig mee te maken. Hij ziet er ook altijd leuk uit, dus hoef me er ook niet te bemoeien

Voor Nora heb ik een paar weken geleden een nieuwe broek, 3 longsleeves, 2 maillots en die uggs gehaald bij de H&M. Zoek ook nog een lekker dikke trui voor als het echt koud wordt, maar dus even bij de C&A kijken, op advies van Michele!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Wat heerlijk dat je gisteren lekker geshopt hebt en zo goed geslaagd bent. Tim heeft nu van bovenkleding een maat groter nodig, dus ik mag donderdag eindelijk weer voor hem shoppen. Haha heb er nu al zin in. Ik ga altijd maar 1 keer voor hem en dat is als hij weer een grotere maat nodig heeft. Tussendoor koop ik nooit wat voor hem.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Pregnancy tickers

@ Liske C&A had hele leuke dingen nu moet ik zeggen. Vandaag nog even wat Maillots bij de HEMA gehaald want die zitten toch altijd het mooist al koop ik ze wel altijd een maat groter.

@ Sandra Ik koop nu ook een stuk minder tussendoor hoor voor Morgan scheelt toch een hoop geld, maar ze had echt zo goed als niks meer aan warme bovenkleding en om haar nu nog met een tanktop naar de creche te sturen. Ben alleen bang dat ik binnenkort nog een paar broeken mag halen. Ik hoop alleen dat ze het nog even red want ze zit nu kwa bovenkleding in 92 (ze past nog wat 86 maar niet veel meer) en onder gaat ze dan naar 98. Hoe bedoel je die meid heeft lange benen…

@ Bakmamma ha ha ha niet doorhebben dat het gestort wordt? Ik kijk er altijd rijkhalzend naar uit

Groetjes,

Michèle

Ik kijk zelf nooit op onze rekening en zie dus ook nooit wanneer het gestort is. En bovendien…bij mij is het al 5x uitgegeven voordat het er op staat!

Dat jullie dat kunnen trouwens, om tussentijds niets te kopen. Ik zou knettergek worden! Als ik iets gekocht heb, ben ik alweer aan het zoeken naar iets anders…Ik zou dan ook in 1x allemaal leuke dingen moeten zien en dat lukt me dan weer niet. Ik koop iets en een week later zie ik bv weer iets nieuws. Maar alles kopen in één middag vind ik best moeilijk! Laatst mocht ik van mijn ouders kleding voor Eva uitzoeken, maar ik kwam maar tot één setje. Nu houd ik nog wat te goed!

Oh maar soms als ik iets echt heel leuk vind koop ik het ook hoor rainbow, net als dat schotse ruit rokje, alleen ik doe het nu stukken minder zeker toen ik me realiseerde dat ik spullen uit de kast haalde die ze nog nooit aangehad had. Dat vond ik echt zonde van het geld. Want als je elke week wat koopt dan hebben ze op een gegeven moment zoveel. Ze heeft nu genoeg tot ze weer groeit en dan zullen nu de onderkleding als eerst vervangen moeten worden gezien ze boven nu 86/92 heeft en genoeg in de kast heeft. Maar das een kwestie van een paar broekjes bij de hema en zeeman halen. Moet zeggen dat ik wel sneller zo een rokje of een jurkje meeneem dan een truitje. Oh ja en met haar verjaadag en kerst krijgt ze wel altijd wat nieuws.

Groetjes,

Michèle

Oh g shirt bakmamma. Ik heb overigens een mooi paar laarzen voor mezelf gekocht vandaag en morgen ga ik even naar de markt om nog wat spullen voor MIJ te kopen… Onder het mom moet er vanaf vrijdag weer tip top uitzien. Was even vergeten hoe lekker het is om voor jezelf ook leuke dingen te kopen

Groetjes,

Michèle

Ha ha ha ja lekker is dat he en zeker omdat ik dan echt het gevoel heb vrijdag een hele nieuwe start te maken, heb er helemaal zin in morgen

En ik heb laatst een furuurcorigerende panty gekocht van de hema op zich merkte ik niet zoveel verschil, ik heb wel een heel brede sierriem om de iets rolletjes weg te werken zeg maar. Maar ik moet zeggen ik ben natuurlijk 12 kilo afgevallen en een wasbord zal ik niet meer krijgen (doe ik me best ook niet meer voor) maar ik heb een aardig strak figuur weer voor iemand die een tweelingbuik gehad heeft

Groetjes,

Michèle

Ik heb alleen nog maar een jas voor Dylano gekocht en vorige maand wat broeken. Ik heb altijd voordeel hè Madelon kan het nooit laten dus die kwam vorige week weer met 4 truien en een broek voor meneertje thuis +handschoenen muts en sjaal want daar konden we vorig jaar amper meer aankomen. Dus scheelt mama weer in der portomonee.

Enne inkopen voor sinterklaas, ik moet nog voor zijn verjaardag. Heb het wel al in ,me hoofd maar twijfel nog hahahaha.
Zijn er hier mensen die de duplo trein hebben en is hij leuk want kreng kost 90 euro en dan hoop ik dus wel dat hi jer wat mee doet. Maar aan de andere kant kijk ik eerst wat hij zondag allemaal krijgt want dan vieen we zijn verjaardag gelijk met die van papa oftewel papa viert hem gelijk met Dylano volgens de uitnodiging

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

@Michelle: 90 euro? Wat duur zeg! Wat een bofkont is Dylano, dat hij die krijgt! Ik ken 'm niet, maar Duplo geeft wel (jaren) speelplezier!

@Bakmama: ik vind het een cool shirt! Bewaren die handel, haha! Ik hoop dat je kleren allemaal passen! Ik koop ook altijd hemdjes van de HEMA, maar heb geen ervaringen met die broekjes. Kwaliteit is wel goed, maar echt heel corrigerend is het volgens mij niet? Ik heb wel een keer een broekje bij Livera gekocht, voor onder een hele strakke jurk en dat werkte wel. Ik oogde als een den! Ik zit nu hier voor het raam te typen, zodat ik kan zien dat de TNT komt (Eva slaapt net en ze bellen altijd keihard aan zodat zij zich rot schrikt). Ik heb dus weer kleding besteld voor Eef en haar broertje bij Kleertjes.com en verwacht de boel vandaag binnen! Leuke Ducky Beau-shirtjes en broekjes in best felle kleuren. Staat denk ik mooi! En binnenkort moet de Esprit-lading voor het mannetje ook binnenkomen, dus TNT krijgt het druk, haha.

@Michele: je begint dus inderdaad vrijdag? Spannend! En inderdaad een goede reden om jezelf weer in het nieuw te steken! Maar als je op de markt koopt kun je niet passen? Moet je dan vaak iets terugbrengen de week daarop? Ik heb me laatst rot gezocht naar een poncho, uiteindelijk geslaagd bij H&M, maar toen ik op de markt kwam zag ik ze daar ook hangen. Ik koop graag riempjes en sokken en maillots op de markt, maar poncho’s hebben ze daar dus ook! Had ik eerder moeten weten! Die brede riem klinkt trouwens goed, doe je die op een lange trui?

@ Rainbow wij hebben de grootste markt van Europa he en het zaakje/ kraam waar ik meestal koop hebben ook paskamers. Dus dan kan ik passen en anders komt Mervin elke week op de markt en kan het terug brengen. Maar ik ken mezelf en mijn kindje heeeel erg goed kwa kleren dus ik kan heel veel op de kijk kopen. En die riem kan op een lange trui maar ook op een jurk of zo.

Groetjes,

Michèle

@ Bakmamma de haagse markt is de grootste markt van europa, en niet om je te pushen maar als je markten leuk vind raad ik je zeker aan een keer deze kant op te komen om te neuzen. Wij zeggen altijd vind je het daar niet vind je het nergens. We hebben een heel gedeelte met eten, en dan echt alles aan groente, fruit, vlees (wel iets minder) vis en dan weet ik niet hoeveel aan kleding. Babykleren zijn wel schreeuwend duur, maar kinderkleding is goed betaalbaar en voor jezelf ook. Je kan niet overal passen maar een paar hebben wel pashokjes. Verder is er speelgoed en tweede hands en natuurlijk bloemen en planten dus echt van alles en veel met een heerlijk onvervalst ech haags accent

Groetjes,

Michèle

Ik heb 3 broeken en een blouse. Vond kwa bovenkleding niet zoveel leuks, dus kijk later nog wel een keertje. Maar de broeken zijn gelukt alleen wat is het lastig om nu eens geen skinny broek te vinden zeg

Groetjes,

Michèle

Jaaaaa, bretels hebben ze ZEKER op de markt! Ik koop daar altijd van die riempjes voor Eva, met van dat elastiek. Niet dat ze daar echt goedkoper zijn dan in de winkel, maar toch! Scheelt een euro ofzo? De markt is altijd leuk om overheen te lopen. Ik koop er ook vaak verse vis, of een bloemetje voor mezelf!

Ik ken een TRegging wel trouwens, maar een Jegging? Dat is een Jeans-legging vermoed ik? Hahaha. Dan heb ik ook twee Jeggings, maar die pas ik voorlopig nog even he-le-maal niet! Ik zit hier in ‘modieuze’ zwarte broek met zeer hoge buikband!

Ik kon er nu niks van merken bakmamma, maar ik heb nu laarzen voor beide dus geen probleem gelukkig.

En dames was een Tregging??? Ik ben niet zo heel modebewust ik koop wat ik leuk vind en dat draag ik heeeel lang, meestal tot het weer terugkomt

Groetjes,

Michèle

Een tregging is een combinatie van een broek (Engels woord TROUSERS, vandaar die TR) en een legging. Die dingen zie je nu veel in winkel. Het is eigenlijk een hele strakke jeans, alleen zo dun dat het meer een legging is en dus perfect past met laarzen (je hoeft je broek er dus niet in te proppen). Eigenlijk is het een legging van bv jeansstof!

Oh van die irritante dingen waar ik altijd allergisch (kunsstof) voor ben en waar je een giga zweetkruis van krijgt. Ik heb ze gezien vandaag en lekker laten hangen

Groetjes,

Michèle