Ik heb even lekker ordinair

gewinkeld vanmiddag. Morgan heeft twee paar nieuwe schoenen. Een paar Dr visser en een paar leuke leren laarzen bij de Bristol. Ook nog even bij de C&A en Zeeman nog leuke dingen weggekaapt. Even niet naar prijzen en opruiming gekeken maar naar wat gewoon leuk was. Zo heeft ze een heel mooie fleece doratrui die nu even als alternatief voor een jas gedragen kan worden waar ze helemaal weg van is en mamma ook Hema alleen de noodzaak dingen, effe shirtjes en een zwarte maillot. De rest viel me een beetje tegen nu. Heb alleen de H&M nu even over geslagen. Maar de kinderbijslag is weer op. Heb net de kast inhoud even in het waskrat gegooit en even opnieuw vouwen en in een zak doen wat er uit kan. Dan grijpt pappa ook niet meer mis.

Oh ja en ik heb zelfs iets gekocht voor mezelf. Een flanelle pyjama met Betty Boop erop

Groetjes,

Michèle

Oooo heeeeerlijk zo shoppen !!
Doe ik het liefst elke dag haha.

Ha ha ha nou ja elke dag gaat ook vervelen, maar meestal is het het opruimingsrek omdat ze spontaan ergens uitgegroeid is terwijl het niet uitkomt, maar nu dus gewoon even leuke truien en zo gekocht. Ben wel blij dat er nu in maat 92 ook echte truien zijn. Heb me wezeloos gezocht afgelopen winter.

Groetjes,

Michèle

Ow heerlijk zo winkelen!! Ik ben vandaag voor nieuwe schoenen op pad gegaan voor de dames, maar niet geslaagd… woensdag even echt de stad in en dan idd de schoenenwinkels afstruinen hihi! Leuk dat je zo geslaagd bent!!! Geeft een heerlijk gevoel!

Ik kan niet anders zeggen dan: heeeeeeerlijk! Altijd fijn als je weer gelukkig bent van een paar goede aankopen! Een flanellen pyjama…niet het toppunt van sexy, maar wel heeeeerlijk in de winter. Ik heb ze ook!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@ Rainbow Betty Boop is best sexy hoor

Enne ik moet zeggen na het schoenentopic van Rainbow is het mij heel erg meegevallen met de schoenen ik had vrij vlot twee paar leuke voor 55 bijelkaar.

Groetjes,

Michèle

Dus jouw dag was geslaagd! Heerlijk joh, altijd fijn dat je kan vinden waarnaar je op zoek bent. Dat lukt hier vanmiddag (was koopzondag) niet zo goed. Uiteindelijk via internet alsnog redelijk geslaagd, maar in een winkel kopen vind ik toch leuker.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Oh erg is dat he Mriek. Dat had ik vorig jaar met een zomerjasje voor Morgan. Ik zoeken zoeken zoeken en uiteindelijk bij de Wehkamp geslaagd.

Maar inderdaad mijn middag was geslaagd. Nu alleen dinsdag even naar de Intertoys. Zag een keukentje in het boekje staan dus die gaan we even halen voor de sint. Maar dat kan niet met muppet erbij Kan ik meteen nog even kijken voor kaplaarzen want daar zijn we nog niet voor geslaagd. De hema had haar maat niet.

Groetjes,

Michèle

heb je je kinderbij slag al??? Ik krijg het aankomende Vrijdag pas de 1ste van Oktober… Of verdeel je alles in 3maanden??

Liefs, Melanie

Ik krijg het ook de eerste pas melanie maar het is dan al op, Heb een voorschotje genomen op de kinderbijslag.

Groetjes,

Michèle

@Michèle: het lukte me nog wel om voor papa met 2 truien thuis te komen, helemaal frustrerend. Wat ik voor mezelf en voor Erik moest kon ik niet vinden, maar wel truien voor hem. Nou ja, papa was in ieder geval blij.

Wij zijn ook al bezig met een Sintcadeau bedenken. Denk dat het een loopfietsje wordt. Op het kdv hebben ze hele gave, van het merk Kokua. Erik gaat er als een tierelier op en Sinterklaas is een goed excuus om zo’n cadeau te geven

Groetjes,
M

@ Mriek ha ha ha ja das frustie ja. Ik moet zeggen voor Morgan slaag ik altijd wel, maar voor mezelf hou maar op.

Enne dat was ook ons idee met die keuken. Ze speelt op het kdv altijd in de keuken (kinderkeuken) en is altijd aan het koken en zo. Dus mooi excuus. Mijn ouders betalen de helft en nog was acceoires. Wij hadden namelijk al de winkelstraat van little people dus nu krijgt ze 2 grote cadeaus, de bofkont

Groetjes,

Michèle

Lekker, een dagje shoppen en met goed gevulde tassen thuiskomen!

Wat betreft de feestdagen hebben we al een hele planning: Voor Sint krijgt ze een babypop. Ze heeft nu zo’n pop met een zacht lijfje, maar ze krijgt een babyborn ofzo, met een hard lijfje en die wat meer op een baby lijkt. Kan ze alvast oefenen
Voor Kerst krijgt ze goudvissen. Vissen zijn echt haar lievelingsdieren! Als we naar de Intratuin gaan is ze helemaal enthousiast voor de vissen. De konijnen ervoor is nog even een verplicht nummer en dan rent ze door naar de ‘grote vissen’ (koi). Ze kan daar echt uren blijven hangen, voor haar net zo leuk als de dierentuin!

Ja, zo zie je maar, die pepernoten in de winkel hebben ook op ons al effect, we zitten ook al met december in ons hoofd!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Oh bij Morgan is het andersom die gaat voor de konijnen vandaar Jos Vissen vind ze ook mooi maar ik heb een bloedhekel aan aquariaas. Ik wordt er helemaal onrustig van

En pappa was de eerste die hier voor gaas ging en net gevulde speculaas thuis kwam. dus nu heb ik mijn Marsepijnen broodje ook maar gekocht.

Overigens was ik van de zomer al met sint bezig, toen zag ik voor 30 euro afgeprijsd de winkelstraat van Little people dus die staat al sinds de zomer boven.

Groetjes,

Michèle

He Liske wat een goed idee om voor kerst vissen te kopen… Noah is ook helemaal gek op vissen… Je brengt me op ideeën! hahahha

Wij halen voor Sint gewoon iets kleins, voor kerst waarschijnlijk een keuken maar dan met gereedtschap, en voor zijn 3e verjaardag in Maart een kinderlaptop…

Liefs, Melanie

@ melanie even hoor voor sint iets kleins en met kerst iets groots?? Mag ik dan zo brutaal zijn om te conluderen dat jullie meer aan kerst doen kwa cadeaus dan aan sinterklaas?? Wij hebben namelijk besloten dat nu we sinterklaas gaan vieren er met de kerst geen kado’s meer gedaan worden. Ha ha ha zie mij maar als oerhollands sinterklaas verdigen hoor

Groetjes,

Michèle

Wij vinden kerst veel gezelliger dan sinterklaas… en we willen echt wel aan sinterklaas willen doen nu, maar denk niet dat Noah er al echt veel van snapt…
hij mag ook zn schoen al zetten bij opa en oma…

Liefs, Melanie

Ja dat kan, ik moet eerlijk vind sinterklaas leuker. Die kindersnoetjes en zo

Ik had er zo ie zo al een hekel aan die verplichte kado’s aan mijn schoonmoeder kant.

Groetjes,

Michèle

Nu ik niet meer echt mobiel ben, shop ik me rot op internet! Gisteren voor 116,- aan kinderkleding gekocht, voornamelijk voor ons mannetje en vervolgens voor 238,- kleding voor papa, maar die moest ook een nieuwe winterjas en die zijn duur. Ja, enorme bedragen weer! Maar zijn kleding was al heel oud en veel truien waren te kort. Dat zag er niet meer uit. Hij beweerde dat ze gekropen waren, wat bij sommige truien ook wel was, maar het is voornamelijk zo dat HIJ gewoon iets uitgezet is! Als het niks is, kan ik alles gratis terugsturen en krijgen we onze centjes terug, dus weinig tot geen risico. Voor mezelf heb ik al maaaaanden niks gekocht. Ik heb mijn oude zwangerschapskleren helemaal afgedragen en daar ben ik blij om. Zonde geld om alles nieuw te kopen en eigenlijk zag ik er nog gewoon netjes uit. Nu zijn ze echt op zo’n beetje, maar ze gaan straks toch bij het vuil! Ik heb al zitten loeren naar grijze laarzen (durf ik nu even niet te kopen omdat ik miscshien net even iets dikkere voeten heb) en naar allemaal nieuwe jurkjes enzo. Straks ga ik los! Maar eerst maar eens kijken wat ik al heb, want je kunt ook overdrijven en we hebben nu ook weer een vierde persoontje dat gekleed moet worden he? Maar oooo, wat doet shoppen een mens toch goed. Ik heb net Eva’s herfstkleding in de kast gehangen, alles nieuw en mooi nog…Ik werd er helemaal gelukkig van!

Oh enne wat hier al allemaal aan Sintgoed gepasseerd is: marsepeinen kikkers en muizen, chocolade kruidnoten en al minstens 4 pakjes gevulde speculaas! En ik laatst maar beweren dat het belachelijk was dat het al in de winkel ligt en dat ik het nu écht niet zou kopen. Hmmm, maar het riep: ‘Koop mij!’ en die kikkers waren ook zaaaaalig!

Wij mogen op mijn werk een Sintkado uitzoeken voor 15,-. Moeilijk bedrag. Elk jaar vind ik net iets leuk wat bv maar 6,95 kost en je mag maar één kado (logisch omdat er heel veel kindjes zijn) en dus niet 2x 6,95 ofzo. Of het is net 16,95. Ik heb de boekjes eens bekeken al en alles lijkt zo op elkaar! Voor ons jongetje heb ik eigenlijk niks nodig, die kan met Eva’s spullen spelen (babygym enzo) en Eva heeft ook al veel. Ik zou op dit moment echt geen idee hebben wat ik zou moeten vragen! Klei misschien, maar dan ben ik weer voor 7,95 klaar zag ik. Nou ja, aan mij zijn ze nooit veel geld kwijt in elk geval haha!