Nou deze meid heeft eindelijk eens een goede beslissing genomen.
Ik zit al een hele tijd met vermoeidheidsklachten, haaruitval heb vaak koude handen en voeten en schrale plekjes op mijn huid die komen en gaan. Ook heb ik vaak heel veel pijn in mijn benen, net alsof er wat wordt afgeklemt ofzo, lig vaak wakker van de pijn. Ook heb ik een snelle vermoeide rug. Ik sta s’ochtends vaak al uitgeteld op.
Ik heb het er vaker over gehad ook met Wil en mamavandanique.
Mama van danique zei laatst: je bent niet meer alleen.
Ik ben toen ook gaan nadenken en had zoiets van: jeetje ja dadelijk is het wel wat ergs ofzo en wimpel ik het elke keer af met: het zal wel weer goedkomen of wat dan ook. Maar de klachten worden alleen maar erger.
Ik heb dus een doorverwijzing gekregen van de huisarts en heb overleg gehad vandaag met de internist.
13 November moet ik komen. Ze gaan bloed prikken (niet de “normale” testjes maar tropische ziekten, kanker etc.) Ook worden er long foto’s en een hart filmpje gemaakt. en eventuele andere onderzoeken.
krijg vantevoren een uitgebreid gesprek met de internist.
om 11 uur moet ik me die dag melden bij interne geneeskunde.
begin m toch wel wat te knijpen, toen ze zeiden dat ze gingen kijken of er iets met kanker is.
ik weet wel dat het is om wat uit te sluiten maar goeie dag zeg… daar stond ik nog niet zo bij stil.
Wilde dit graag even met jullie delen.