lief dat je terug hebt gepost!
dankjewel voor de sterkte, die zal ik wel nodig hebben, want het zal een hele medische molen worden niet alleen die foto’s enzo, aangezien hij alle “vage” klachten ook wil weten, en die gaan verder dan long en hart namelijk…
zit in heel mn rug, benen en buik en dat is echt naar…
mn mond doet nu zeer van de prikken (verdoving) van de tandarts, maar morgen ben ik weer kiplekker…hoop ik
Ik heb eindelijk een afspraak gemaakt Internist
Heel veel succes vrijdag!! En ik duim mee voor een vrouwelijke radioloog!
Hopen dat je toch ook wijzer wordt. Krijg je meteen de uitslag, of moet je ervoor terug komen?
Groetjes Frauk
Hi!
Gelukkig viel de tandarts mee, toch niet zo’n middeleeuwse beul als je had gedacht…
Ik wens je morgen heel veel succes. Laat ze je maar goed doorlichten, want die onzekerheid en je zo lamlendig voelen daar schiet je niets mee op! Vind het nog steeds heel goed van je dat je de stap hebt gezet om naar de internist te gaan!
Ik heb geen ervaring met radiologen, maar ik ken er wel een, en dat is toevallig een vrouw. Maar ook al is het man, dan kom je er ook wel overheen. kan me voorstellen dat je het niets vindt als je verleden daar een rol in speelt, hoor!M denk dan maar This too will pass, voor je hetw eet is het weer over.
Heel veel succes en wel even laten weten hoe het is gegaan he!!
Liefs, Hilde
sterkte morgen inge!
ik zal aan je denken!
laat je ff wten hoe het ging?
groetjes!!
karin
dankjewel iedereen, ik zal aan jullie denken als ik onder de loep wordt genomen, en dan niet in een raar verband ofzo hoor haha maar dan denk ik gewoon aan al die engeltjes die om me heen circuleren ofzo…
nou en dit zweverige gedoe is ook al niks voor mij haha.
dadelijk flink boodschapjes doen, heb een babywalker voor rico besteld van chicco. kan m voor 'n 10tje overkopen, echt fijn.
Heel veel sterkte morgen Inge.
Denk aan je en ik hoop dat alle onderzoeken meevallen.
Groetjes,
Sandra
nou, meiden over een uur stap ik op de bus.
ik probeer zo snel mogelijk te laten weten hoe het was, want ik moet vrijwel meteen daarna weer weg naar mijn moeder.
dus mocht je niet meteen vandaag een antwoord krijgen, niet ongerust worden
want de uitslag krijg ik toch pas later haha
nou, meiden over een uur stap ik op de bus.
ik probeer zo snel mogelijk te laten weten hoe het was, want ik moet vrijwel meteen daarna weer weg naar mijn moeder.
dus mocht je niet meteen vandaag een antwoord krijgen, niet ongerust worden
want de uitslag krijg ik toch pas later haha
Spannend allemaal zeg… ik lees vanavond nog wel ff een keer … vanmiddag ff naar IKEA (zucht zo’n leuk winkel), schoonpa wil dat we een bureautje en bureaustoel uitzoeken voor de kleine grote meid… ze is natuurlijk bijna jarig en hij heeft haar wijs gemaakt dat Sinterklaas een deel bijlegt, dus dat ze bij opa van de sint niks zal krijgen
Heel veel succes, al zal je nu al wel klaar zijn in het ziekenhuis
Grtz Von
nou ik vond het helemaal niet leuk
Het was een oude mannelijke dokter zegt ie : doe al je kleding maar even uit behalve je bh en slipje. ik had al zoiets van: oh nee!
maargoed, toch gedaan met veel ongemak.
had ie wat gevoeld enzo aan mn klieren en geklopt op mn buik bloeddruk gemeten e.d.
Op het eerste gezicht kon hij niks vinden behalve dan dat er iets niet goed was in mijn buik.
Ik heb dus een nieuwe afspraak moeten maken voor een volledige buik echo, zowel onder als boven.
Ik ben vergeten te melden dat ik ook nog steeds last van mijn bekken heb. dat een bepaalde beweging al maakt dat ik steken krijg in mn liezen en amper kan lopen.
enfin…
ze hebben urine op kweek gezet, en ze hebben 5 buisjes geprikt. die muts prikte ook nog es ontzettend gemeen dus ik knalde bijna met mn hoofd tegen de haren aan omdat ik naar voren schoot. Tjah… dat krijg je dan… in ieder geval is er
onder andere op Reuma, schildklier…stofje op kanker, ijzer e.d. geprikt…hij zei dat het vast geen kanker zou zijn omdat ik daar nog te jong voor ben en hij die kans ontzettend klein acht. Over die reuma had hij zijn twijfels…
maar hij zei dat de kans groot was dat er niks uit de onderzoeken zou komen.
(hoe weet hij dat nou?? :S)
toen hebben ze nog longfoto’s gemaakt. zo’n vrouwke kwam mij halen dus ik dacht, zij zal wel die foto maken. dus ik stond daar zonder bovenkleding in die omkleed ruimte zeg maar… enne toen kwam ze dus via de andere kant naar binnen zei ze dat ik binnen mocht komen. dus ik denk: oh gelukkig een vrouw" dus loop wat zelfverzekerder naar binnen, staat daar een mannelijke dokter. hahahaha ik dacht ***!!! dus ik meteen weer het bange muisje en half in elkaar gekrimpt liep ik verder…
nou dat was ook wel goed gegaan uiteindelijk.
over 20 min komt mn vader rico en mij ophalen… dus laat aan het einde van 't weekend nog wat weten ik moet nu vlug rennen!
Fijn weekend iedereen, en kus van ons!
Nu duimen dat ze iets vinden waar ze zo wat aan kunnen doen want dat is altijd beter dan niks vinden en zo door moeten kwakkelen…
Enne knap dat je gewoon alles doorgezet hebt ondanks dat je het niet leuk vond.
Groetjes,
Michèle
ja alhoewel mn angst wel zegt dat het niks zou zijn.
ik vind het zo gek, ik voel me namelijk geestelijk hartstikke goed snapje. dus ik weet niet waar het dan vandaan zou komen. kan toch niet?
Fijn dat het achter de rug is, meid. En nu hopen op goed nieuws. Knap dat je hebt doorgezet, toch weer een persoonlijke overwinning!
Groetjes,
M
Soooo Inge, wat een onderzoeken allemaal zeg! Het leek alsof we allemaal in het ziekenhuis waren, zo goed omschrijf je het! Dat je toch nog een man had zeg, dat zul je altijd zien. Maar beter dat je zo bij een dokter moet staan, dan bij bijvoorbeeld je baas! Haha. Ik ben erg benieuwd wat er uit gaat komen. Spannend joh. En wanneer hoor je dan meer? Ik vind het keigoed van je dat je bent gegaan! Toppieeeeeeee!
Groetjes Rainbow, trotse mama
haha lieverds!
@Rainbow: nou haha gelukkig maar dat jullie er allemaal bijwaren, schaam ik me nog meer
uhm… ik moet nog terug voor een buikecho, dat wordt 15 december pas omdat in de tussenliggende periode en rico zn prikken krijgt, en ikzelf nog vaak weg moet of zij hadden dan geen plek. en nouja… rond die periode dus ook de uitslag…maar als er wat uit het bloed komt wat niet goed is dan wordt ik natuurlijk gebeld.
zul je zien he dat er niks uitkomt NADA! zit het weer gezellig tussen mn oren:S
Hee inge,
Wat een onderzoeken allemaal zeg. jammer dat het allemaal zo lang moet duren. hoop idd voor je dat er wat uit komt wat goed te behandelen is. Wel dapper van je dat je gegaan bent. We duimen hier allemaal voor je,
Groetjes Ramona
Ga duimen voor je inge, hoop dat alles goed is.
Gr patries
Mama van Luna (26-2-2005) en Mees
(24-4-2009).
Fijn dat het erop zit, meis! En je hebt je goed gehouden, je hebt het toch maar even doorgezet! Hartstikke goed!
Nou, hopen dat je snel de uitslag hebt… ik leef en duim met je mee hoor!
Liefs, Hilde