Hallo mede mama’s.
Gister avond is na een super snelle bevalling van nog geen 4 uur onze tweede prachtige dochter geboren.
Later zal ik een uitgebreider verslag doen. Ga nu eerst verder met genieten.
Liefs
Hallo mede mama’s.
Gister avond is na een super snelle bevalling van nog geen 4 uur onze tweede prachtige dochter geboren.
Later zal ik een uitgebreider verslag doen. Ga nu eerst verder met genieten.
Liefs
Gefeliciteerd!!! Ik hoop dat alles goed is gegaan!!! Jemig zeg, de kleine had haast!! Ben heel erg benieuwd naar je bevallingsverhaal, maar neem de tijd, geniet eerst met zijn 4tjes!! Hoe heet ze trouwens?
liefs woezel
Gefeliciteerd met je dochter… en jeetje in 4 uur, dat is idd erg snel. Hopelijk is ook alles voorspoedig verlopen.
Geniet ze!
Gefeliciteerd !!
Jeetje wat heerlijk dat het zo’n snelle bevalling is geweest. Tenminste ik hoop dat het een makkelijke bevalling is geweest. Wel grappig dat je al de 3e bent dit jaar die te vroeg bevallen is.
Ik hoop dat alles goed met jullie gaat en wens jullie veel geluk met zijn vieren.
Groetjes,
Sandra
van harte gefeliciteerd!!
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!
“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”
Gefeliciteerd met de kleine meid
Geniet van de kraamtijd.
Ik ben ook wel benieuwd hoe ze heet… hihi…
Liefs Shirley
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Geniet er lekker van met zijn 4-tjes!!!
Oh wat ontzettend fijn zeg! Het gaat ineens wel hard met de ikkeben baby’s
Heerlijk een bevalling van maar 4 uurtjes, ik hoop dat het ook echt mee viel
Heerlijk genieten met zn 4en!!
Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie
Hoera, gefeliciteerd!!!
Lekker genieten met z’n viertjes.
Ik weet uit ervaring dat het supertof is om 2 meiden te hebben!
Groetekes, Sje
Ha ha ha gefeliciteerd, zo hebben we straks heeeel veel baby’s en bijna geen meldtopics. Moet toch ook wat waard zijn toch?
Geniet er lekker van met zijn 4-tjes.
Groetjes,
Michèle
quote:
Ha ha ha gefeliciteerd, zo hebben we straks heeeel veel baby's en bijna geen meldtopics. Moet toch ook wat waard zijn toch?Enne heeft je dagje ontspannen je wel heel relaxed gemaakt
Geniet er lekker van met zijn 4-tjes.
Groetjes,
Michèle
Groetjes,
Michèle
Wauw, ik ben helemaal verbaasd. GEFELICITEERD! Hopelijk gaat het goed met jullie. We horen het verhaal later wel, ik ben benieuwd! Geniet-ze!
Groetjes,
M
Het gaat inderdaad snel hier, ze komen opeens allemaal zonder zich vooraf netjes te melden! Gefeliciteerd hoor meid, met je kleine meisje!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Moeten we die meldplichttopics toch maar weer eens gaan vervroegen denk ik al die snelle babys hier!
Van harte gefeliciteerd met jullie tweede dochter!!
We zijn errrrrrug nieuwschierig naar je verhaal en foto’s maar eerst maar even genieten hoor!
Gaat het goed met jou en de kleine meid? En wat vind grote zus ervan?
jeetje wat snel zeg.
maar natuurlijk van harte gefeliciteerd.
ben erg benieuwd hoe t allemaal gegaan is.
liefs,
Rinske
Gefeliciteerd meid! Wat snel! Ben zeker benieuwd naar je verhaal en de naam van je kleine meid! Leuk, nog een mama met 2 meiden!
Gelukkig hebben Diana van Marsel en ik het met onze lange meldtopics een beetje gecompenseerd voor jullie!
Geniet fijn met zn vieren!