Hallo allemaal,
Daar was ik weer
Bevalverhaal hihi:
Zaterdagmorgen kreeg ik het idee dat het begon te rommelen in mijn buik. Maar kon er niet eerlijk de vinger op leggen. Er zat geen regelmaat in en ik voelde me verder prima.
Wat me wel opviel dat ik wat vaker naar het toilet moest. Maar ja dat had ik wel vaker.
Samen met een goeie vriendin zou ik me nog laten verwennen bij onze verloskundige praktijk. Tot op het laatst heb ik getwijfeld of ik wel heen zou gaan. Maar wat als het loos was…dan zou ik leuke middag laten schieten.
Dus na het eten in de auto naar haar toe. Eenmaal daar kreeg ik wel wat meer regelmaat in het kramperige gevoel.
Half 3 was ik weer thuis en heb ik mijn vriend gebeld. Hij was met onze dochter ff te wandelen en was even bij een kennis aangegaan. Hem verzocht om toch maar thuis te komen omdat er steeds meer regelmaat in kwam. Daarna mijn moeder gebeld, zij zou onze meid ophalen. Ineens ging het heel snel. De weeen kwamen om de 5 min en werden steeds wat heftiger.
Nadat onze meid weg was heeft mijn vriend de verlosk gebeld. Zij was er half 4. Ik had toen al 5 cm ontsluiting. Daarna werden de rugweeen steeds heftiger. Iets over 6 is onze tweede dochter geboren. Helaas heb ik nog wel last gehad van naweeen, maar dat is ook wel te verklaren want onze meid is in 1 1/2 perswee geboren.
Wij hebben onze dochter de naam Britte Jildau gegeven
Ik had een foto bij willen voegen, maar zou niet weten hoe het moet.
Heel erg bedankt voor jullie felicitaties.
Tot snel