Ja, ook ik ga het eindelijk maar eens even doen. Ik eb het over avallen, gewicht verliezen, fitter worden etc.etc.
Ik was al aan de veel te zware kant, maar wel stabiel. Maar door die nachtdiensten krig ik nu een stuk minder beweging, en tja, het snoepen wou er wel in. Nu vroeg ik vanavond aan man o hij vond dat ik was aangekomen, ja wel een beetje zegt ie!! Ach ja, hij is tenminste eerlijk denk ik dan maar, dus ik belde mijn moeder op, en die vertelde dat mijn oma, met kerst al had gevraagd of ik in verwachting was ,
Nou wist ik wel dat het iets was, maar zoveel , nee, niet door gehad, en mijn kleren passen ook nog wel redelijk. Maar goed, zoals ik al zei, afvallen was al nodig, en nu helemaal!!!
Daarnaast hebben mijn man en ik een tweede kinderwens en dan is afvallen ook wel beter. Dus ja, ik ook ga aan de afval race!!
Ik heb geen geld voor de sportschool, en ook eerlijk gezegd niet de zin om daar elke avond naar toe te gaan, maar dit is mijn plan de campagne:
Naast gewoon niet meer snoepen, elke dag goeden gezond ontbijten, veel fruit etc, geen frisdrank meer!! Daar drink ik ook veel te veel van en dan alleen zorgt voor de nodige kilo’s, dus vanaf morgen, geen frisdrank meer voor mij!! Alleen nog maar water of thee zonder suiker!!!
Daarnaast heb ik nog een fitness dvd liggen, en die ga ik dan maar gebruiken als bo tussen de middag in bed ligt. Rolluiken naar beneden, en ik ga sporten, thuis, samen met de dvd!!!
Nou ja goed, echt een super plan is het misschien niet, maar altijd beter dan niets, en ik denk dat de nodige kilo’s hier al mee zullen verdwijnen!! Hopelijk gaat het mij ook lukken, want heb dit heb ik net allemaal bedacht en voorgenomen, dus echt doordacht is het niet!! hahahahaha
liefs woezel