Ik er ook aan ga geloven?

He Woezel,

Weet zeker dat je het gaat redden hoor. En idd frisdrank is echt killing voor je gewicht. Als je het moeilijk hebt denk er dan maar aan dat het voor Bo ook goed is. Sowieso om een gezondere energiekere moeder te hebben, maar ook om een moeder te hebben die zelf het goede voorbeeld geeft aangezien kinderen het gedrag van hun ouders overnemen.
Ik denk dat het goed is om met Bo zijn schema mee te gaan. Zo voorkom je ook dat je te weinig eet. Probeer die 30 kilo niet heel snel kwijt te willen want dat is niet gezond en vaak zitten ze er zo aan. Mijn man viel gemiddeld 0,5 tot een kilo per week af dat is echt voldoende. Het is er ook niet meer aangekomen op een incidenteel decemberkilootje na dan die er zo weer af is.
Zet hem op meid.

groetjes Ramona

Hoi dames,

Nou zoals in andere topics gelezen werd,w as ik dit weekend een weekendje weg met mijn schoonfamillie. Daardoor kon ik niet helemaal mijn plan de campagne volgen. Deels door de verleiding, maar voornamelijk doordat er niks anders was daar, aangezien mijn schoonmoeder alles al van te voren had gekookt etc. etc.
Maar ik heb wel mijn best gedaan, heb elke dag ontbeten, 2 boterhammen en twee crackers, optimel drink. Tussen de middag hetzelfde, en in de avond gewoon avond eten (ene keer kip pilaf , andere keer broodjes rollade met soep, en een keer aardappels met rode kool). in de avond had ik fruit gepakt, en ze deelden hapjes rond, waarvan als ik nam, een stukje komkommer en een stukje kaas had.
Daarnaast hebben we een klein stukje gewandeld en gezwommen, dus op zich al met al redelijk gegaan!

Vanaf vandaag gaan we weer verder met plan de campagne, en het boek, slank met dokter frank , is ook al binnen!!! hahahahahaha, ga ik vanmiddag uitpluizen hoe dat precies zit, dan kan ik daar deze week (en anders na de nachtdiensten aangezien ik donderdag er weer in ga) ook mee aan de slag!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

We zijn bijna een week verder. Hoe gaat het afvallen Woezel???

Groetjes Rainbow, trotse mama

ja het gaat wel goed moet ik zeggen. Ik heb mijn drinken vervangen voor light producten, dus dat is al een hele winst. Voor de rest zit ik nu in de nachtdienst, en eet in de ochtend wanneer ik thuis kom warm, en in de avond een maaltijd, en op mijn werk 2 crackers en verder af en toe wat fruit als er daar wat ligt niets. Ik heb dan ook echt geen trek omdat je normaal op dat tijdstip ook geen trek hebt. Ik eet dus deze week ook een stuk minder. de vuurdoop begint wanneer ik weer uit de nacht ben, want dan is het ritme normaal, en dan snaai ik meestal!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers