Bedankt voor je berichtje Ramona. Ik heb idd ook 2 kuren nodig gehad, voordat de ontsteking weg is. Ik vermoed dan ook dat de ontsteking er al wat langer zat. Het schijnt dat als je zwanger bent de symptomen altijd pas later duidelijk worden en in sommige gevallen zelfs helemaal niet.
Wat ik wel raar vind is dat je het nu zonder kuur moet doen. Toen ik de 1e keer liet checken op een blaasonsteking, zat er zoveel bloed in mijn urine dat ze het meteen ook op kweek hebben gezet. Gelukkig zijn hier geen dingen uitgekomen. Na de 1e kuur wel een afspraak bij de huisarts gehad, omdat er nog steeds zoveel bloed in mijn urine zat. Maar omdat ik verder geen klachten had, behalve de blaasonsteking heb ik meteen een 2e kuur gekregen. En die hielp dus wel.
Na die 1e kuur ben ik ook extreem veel gaan drinken. Het drinken stond me heel erg tegen, maar ik wilde heel graag van de ontsteking af. Ook ben ik craberry sap gaan kopen en vitamine C bruistabletten. Van de cranberrysap dronk ik 1 liter per dag. Het is niet lekker, maar helpt heel goed. En ook 1 bruistablet vitamine C per dag.
De misselijkheid is helaas nog net zo erg. Bij Tim was ik het tot 16 weken, dus ik hoop dat het dit keer ook rond die tijd over is. Gisteren was ik 16 weken, maar helaas nog net zo misselijk. De verloskundige heeft me een tijdje geleden emasefene (zoiets heette het) voorgeschreven. Die kan ik zo gaan halen bij de ha. Maar heb het tot nu toe nog niet gedaan. Twijfel of ik het wel of niet moet doen. De misselijkheid is niet fijn en heel vervelend, maar ja toch twijfel ik.
Sterkte met je blaasonsteking en ik hoop dat hij bij jou ook snel over is.
Groetjes,
Sandra