Ik eindelijk na 2

Ik ben het eens met Mriek en Saro hoor, al neem je medicijnen en ze kunnen geen kwaad voor de baby lekker doen meid, dan kun je pas echt genieten. Ze zijn er niet voor niets. En je hoeft ze misschien ook niet de rest vna je zwangerschap te slikken je kunt af en toe proberen hoe het gaat als je ze dan niet slikt.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Ik zou het ook gewoon proberen hoor Sandra!

Ik ben ook niet van ‘onnodig’ medicijngebruik tijdens de zwangerschap, of sowieso, maar deze medicijnen zijn echt speciaal voor misselijkheid tijdens de zwangerschap. Joh, je verzwakt zo door die misselijkheid en het heeft zo’n impact. Ik zou het echt gewoon halen. Bij mij was het niet zo’n succes maar je kunt het allicht een kans geven. Je kunt er zo van opknappen!

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Sandra,

ik weet niet wat je allemaal al geprobeert hebt maar ik was ook mega misselijk. Heb toen van mijn moeder de tip gekregen om een glas cola in te schenken voor ik naar bed ging. en die de volgende ochtend leeg te drinken. Het is super goor moet ik zeggen maar ik was binnen een half uur van mijn misselijkheid af en dat heel de dag. Misschien dat het helpt. Je kan er ook heel ziek van worden dus dat zeg ik er eerlijk bij maar het kan ook super goed helpen. Misschien dat je er wat aan hebt.

Bedankt allemaal, jullie hebben idd gelijk. Ik ga de medicijnen toch gewoon proberen en wie weet dat het maar voor even is en ik er daarna vanaf ben. Gisterenavond heb ik voor het eerst sinds tijden weer gespuugd. Al mijn boerenkool kwam eruit. Sorry, geen lekker verhaal voor de vroege ochtend. Ik ga vanmiddag tijdens het telefonisch spreekuur de huisarts bellen.

Bedankt voor jullie adviezen. Mellanie jij ook bedankt voor je tip, maar volgens mij spuug ik die cola zo weer uit. Ik lust al geen cola en de gedachten dat ik die op mijn nuchtere maag zou moeten drinken daar moet ik echt niet aan denken.

Groetjes,
Sandra

[img]http://lb3f.lilypie.com/xJbmp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” />

[img]http://lbdf.lilypie.com/PYhYp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Pregnancy tickers” />

Goed besluit Sandra! Laat je weten of het gaat helpen?

Groetjes,
M

En, Sandra… heb je de medicijnen al geprobeerd? Hoe voel je je nu?

Hoop dat er een stijgende lijn inzit! Zelfs als het alleen wordt zoals bij mij nu, dus in de ochtend misselijk en daarna niet meer, dan is het al een hele verbetering!

ik ben benieuwd!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

goed hoor meisie! het kan echt geen kwaad (als zij het zeggen) ik snap je angst hoor! maar ze gaan niet zeggen dat het kan als er ergens een kleine kans is dat het niet kan.
heb je ze al geprobeerd? ik hoop echt dat je er vanaf bent want damn…wat een hel moet dat voor je zijn.
ben je eindelijk zwanger, en is het minder onzeker ben je strontziek en kun je nog niet genieten!
gewoon pakken meisie jij moet verdorie onderhand genieten!