Ik een vriendin via ikkeben heb!

Ja echt super leuk…

We spreken/bellen/mailen elkaar en ontmoeten elkaar live! We gaan met onze kinderen naar een speeltuin oid en komen bij elkaar op de koffie…

De kinderen kunnen het erg goed/leuk met elkaar vinden… en de tijd dat we samen (met elkaar zijn) vliegt voorbij…

Super! Ik zou zeggen: geniet er van en misschien worden die kids nog wel dikke vrienden van elkaar

Hey,
Leuk hoor dat je elkaar op deze manier “gevonden” hebt en elkaar dus ook in levende lijve hebt leren kennen.
Denk ook dat je via reacties en vragen van iemand anders al snel merkt of je op 1 lijn ligt met elkaar of niet?
Geniet van de vriendschap!
Groetjes Nancy

Leuk hoor! Dan geeft het ook niet dat je hier niet meer kunt kletsen Geniet van de tijd samen!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Gezellig!

Altijd leuk om nieuwe vriendinnen te vinden, en helemaal via dit forum!
Nou ben ik toch best benieuwd wie het dan is… Hoef je natuurlijk niet te zeggen hoor!

@ Mriek:

Ja die heb ik ook, zoals meerderen hier. Dat maakt ikkeben ook leuk. Maar vanwaar deze topic en hoezo

quote:
Dan geeft het ook niet dat je hier niet meer kunt kletsen
???

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

@asje, sinds wanneer wordt er gevraagd waarom je een topic opent? Is toch leuk om te vertellen dat je via ikkeben iemand hebt ontmoet waar je het zo goed mee kan vinden.

Opmerking van Mriek heeft te maken met iets wat laatst is gebeurd. Dus denk dat je dan wel weet om wie het gaat

@mini-boy, leuk dat jullie door dit forum zulke goede vriendinnen zijn geworden.

Groetjes,
Sandra

da’s ontzettend leuk ,dat je er een leuke vriendin aan overgehouden heb.
Ik vermoed ook al wel een beetje wie het is, vind dit erg leuk voor jullie,
jullie kenden elkaar denk ik alwel erg lang van het ikkebennen?
Heb onlangs ook nog een mailtje gehad van je vriendin.
Wil jullie heel veel gezelligheid toewensen en een goede vriendschap.Geniet ervan@!
gr. mama van 2 kids

Sandra snapt 'm. En Christa volgens mij ook. Asje, jij vast ook als je heel goed nadenkt

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Gewijzigd door - Mriek op 18 Oct 2011 21:56:47

Reden om het verleden dat er geen nasm genoemd word. Maar vind je opmerking ook wat vaag asje. Toch super als vrienden via forum krijg? Geloof dat er wel meer zijn. Vind het daarom ook des te jammer en onterecht dat ze eraf is gegooid…

Het gaat dus om bakmama maar dat begrepen jullie wel…

Natuurlijk snap ik dat, daar hoefde ik niet over na te denken. Omdat het echter ook anders bedoeld kon zijn, stelde ik eerst deze vraag. Dus bij deze antwoord waarom ik vroeg vanwaar deze topic kwam. Omdat mijn vermoeden juist bleek vind ik het flauw dat het nog ingewreven word op deze manier. Althans zo voelt het wel. Het is nl al even geleden en ineens wordt er een topic geplaatst waarin even duidelijk gemaakt wordt dat we iemands vriendin geband hebben. Natuurlijk is dat niet leuk voor jullie. We zijn ons er zeer van bewust ( en waren dat ook toen we het besluit genomen hebben ) dat een ban voor iemand niet alleen vervelend is voor ons en de ander, maar ook voor meerderen op een forum. Je hebt het recht om dat niet leuk, niet terecht of weet ik wat te vinden, maar het is nu eenmaal zo. Dus vanwaar alsnog deze openbare steek onder water ? Deze topic vind ik een schot voor open doel om dit verhaal nog eens aan te kaarten openbaar en daar pas ik voor !
Ik vind het oprecht enorm tof dat jullie vriendinnen zijn geworden, geniet daar ook heerlijk van. Vrienden heb je nooit te veel.

Super is dat he!! Ik ben inmiddels ook keigoede vriendinnen met moppiesmama We zijn daar voor het eerst geweest op kraamvisite en het klikte meteen! Net of we elkaar al jaren kennen! Jammer genoeg woont ze niet heel dichtbij maar ik heb het ritje er heel graag voor over. Ik heb zelfs nog met haar gebeld toen ik jankend van de pijn met weeën thuis op bed lag Dat is pas echt een supervriendin he!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy

Ha ha, bloos! Zeker niet verwacht om zo’n lieve vriendin over te houden aan dit forum!. En nu we allebei een kleine hebben met precies drie weken er tussen is het heerlijk dat je elkaar af en toe even een hart onder de riem kunt steken en te horen te krijgen dat de gebroken nachten écht wel een keer overgaan
groetjes,
Wendy

quote:
Natuurlijk snap ik dat, daar hoefde ik niet over na te denken. Omdat het echter ook anders bedoeld kon zijn, stelde ik eerst deze vraag. Dus bij deze antwoord waarom ik vroeg vanwaar deze topic kwam. Omdat mijn vermoeden juist bleek vind ik het flauw dat het nog ingewreven word op deze manier. Althans zo voelt het wel. Het is nl al even geleden en ineens wordt er een topic geplaatst waarin even duidelijk gemaakt wordt dat we iemands vriendin geband hebben. Natuurlijk is dat niet leuk voor jullie. We zijn ons er zeer van bewust ( en waren dat ook toen we het besluit genomen hebben ) dat een ban voor iemand niet alleen vervelend is voor ons en de ander, maar ook voor meerderen op een forum. Je hebt het recht om dat niet leuk, niet terecht of weet ik wat te vinden, maar het is nu eenmaal zo. Dus vanwaar alsnog deze openbare steek onder water ? Deze topic vind ik een schot voor open doel om dit verhaal nog eens aan te kaarten openbaar en daar pas ik voor !

Iedereen reageerd leuk en dan zo'n reactie. Je gooit het balletje zelf op op deze manier ... maar zal er het zwijgen maar weer toe doen.

Het forum WAS in ieder geval leuk in het verleden…

@mini Boy; ik vind je leuk hoor vergeet dat niet!

Maar ik snap wel waarom Asje hierop reageerd omdat ikzelf ook zoiets had toen ik dit topic las van : "waarom moet ze dit hier nu weer neerzetten?!?!?!

Net of je weer een wrijving op dit forum wil forceren.
Is niet nodig!

Leuk toch dat jullie vriendschap hebben?
Lekker samen dingen ondernemen en de kindjes laten spelen.

Gr, danielle

Ik sluit me aan bij Daniëlle. Ik begrijp het onderbuikgevoel van Asje ook wel.

Maar dan niet zozeer vanwege het startbericht want dat is gewoon neutraal, maar eerder door de reacties erop die wel verwijzen naar achterliggende info betreffende de genoemde vriendschap.

Zeg ik dat zo neutraal en diplomatiek? Volgens mij wel. Het is mijn bedoeling nameijk ook niet om onnodig discussies los te maken die al lang gevoerd zijn.

Groetekes, Sje

quote:
Iedereen reageerd leuk en dan zo'n reactie. Je gooit het balletje zelf op op deze manier ... maar zal er het zwijgen maar weer toe doen.

Het forum WAS in ieder geval leuk in het verleden…

WAS ??? Refereert naar ???
Ik heb gemeld dat ik het leuk vind voor jullie, echt super. Maar tegelijkertijd heb ik ook gemeld ( nadat ik eerst nog netjes gevraagd heb vanwaar deze topic ) dat ik deze topic zie als het nogmaals aankaarten of inwrijven van en het weer opnieuw aan gaan van een discussie, want zoals nu wel blijkt, daar nodigt deze topic voor uit. Daar lag dan in mijn ogen ook een probleem.
Ik heb verder ook zeker niks tegen je, maar wil er verder geen openbare discussie meer over. Heb je zo’n moeite met ons besluit, dan weet je ons te vinden, daar hebben anderen verder niets mee van doen. Steken onder water via het forum zoals nu zullen steeds weer een discussie opleveren waarvan ik het niet nodig vind die nog openbaar te voeren en wat ik dan ook niet correct zal vinden.
Nogmaals, geniet van wat jullie hebben, gelukkig heb je daar niet specefiek ikkeben voor nodig ook al hebben jullie elkaar hier wel ontmoet. Hier blijven aankaarten wat er blijkbaar nog dwars zit, op welke manier dan ook, zal verder niet helpen.

Ik begrijp jouw berichtje nu idd ook Asje.

Maar als ik het 1e berichtje van mini-boy lees geeft ze in eerste instantie niet aan om wie het gaat. Meer dat ze blij is dat ze zo’n goede vriendin heeft gevonden via ikkeben. Denk dat dit ook haar insteek is geweest om dit topic te openen. Gewoon haar blijdschap uiten over de vriendschap die ze via dit forum gevonden heeft. Want pas na bepaalde reacties gaf ze aan dat het om bakmama gaat en hoe vervelend/onterecht ze het vind wat er gebeurd is. Al ben ik het met je eens dat dit laatste niet meer opgerakeld hoeft te worden.

Groetjes,
Sandra

Mijn reactie kwam pas na

quote:
dan geeft het ook niet dat je hier niet meer kunt kletsen
</BLOCKQUOTE id=quote>
In mijn eerste reactie vraag ik dan voor de zekerheid eerst ernaar om er zeker van te zijn dat het niet anders opgevat is door mij dan bedoeld.