quote:
Iedereen reageerd leuk en dan zo'n reactie. Je gooit het balletje zelf op op deze manier ... maar zal er het zwijgen maar weer toe doen.
Het forum WAS in ieder geval leuk in het verleden…
WAS ??? Refereert naar ???
Ik heb gemeld dat ik het leuk vind voor jullie, echt super. Maar tegelijkertijd heb ik ook gemeld ( nadat ik eerst nog netjes gevraagd heb vanwaar deze topic ) dat ik deze topic zie als het nogmaals aankaarten of inwrijven van en het weer opnieuw aan gaan van een discussie, want zoals nu wel blijkt, daar nodigt deze topic voor uit. Daar lag dan in mijn ogen ook een probleem.
Ik heb verder ook zeker niks tegen je, maar wil er verder geen openbare discussie meer over. Heb je zo’n moeite met ons besluit, dan weet je ons te vinden, daar hebben anderen verder niets mee van doen. Steken onder water via het forum zoals nu zullen steeds weer een discussie opleveren waarvan ik het niet nodig vind die nog openbaar te voeren en wat ik dan ook niet correct zal vinden.
Nogmaals, geniet van wat jullie hebben, gelukkig heb je daar niet specefiek ikkeben voor nodig ook al hebben jullie elkaar hier wel ontmoet. Hier blijven aankaarten wat er blijkbaar nog dwars zit, op welke manier dan ook, zal verder niet helpen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!