Ik een vriendin via ikkeben heb!

Mijn reactie was niet serieus bedoeld. Daarom stond er ook een knipoogsmiley achter. Vind wel dat er heel serieus en verdedigend op gereageerd wordt…wat gebeurd is, is gebeurd en mini-boy wilde gewoon zeggen hoe blij ze is. Zij noch ik wilden oprakelen wat er gebeurd is, dus laten we er gewoon over ophouden.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Helemaal met Mriek eens!

Zoals ik ook in mijn berichtje schreef, mini-boy is gewoon blij met haar vriendschap die ze hier gevonden heeft. Verder moeten we ophouden met wat er gebeurd is.

Groetjes,
Sandra

Gezien As niet van gister is, weet ze heel goed hoe het kan gaan lopen, als er wordt geschreven…

quote:

dan geeft het ook niet dat je hier niet meer kunt kletsen

Zegt ze leuk! maar wil graag weten wat de bedoeling van de topic is…
gezien de Quote.

Is helemaal niet raar. Want ik denk dan ook steek onderwater?!

Vroeg me precies het zelfde af.

Een forum word gemaakt door mensen, je maakt er van wat je zelf wilt…

Tries

Pffffff…het was GEEN steek onder water.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Sorry, maar ik vind het zwaar overtrokken eerlijk gezegd dat er zo gereageerd word op de opmerking van Mriek.

Mriek maakt gewoon een grappige opmerking, er staat notabene nog een smiley achter.

Groetjes,
Sandra

Omdat ik denk dat er een misverstand is, ga ik toch nog even iets schrijven hierop.
De steek onder water was niet de opmerking van mriek, maar de topic op zich. Mrieks opmerking was in principe niks mis mee ( ik geloof dat we daar een misverstand over hebben nl ). Het is de topic op zich waar ik moeite mee heb, niet met het feit dat men het zo gezellie samen heeft, (want dat is alleen maar leuk) en niet over de reactie van Mriek. Een topic om te vertellen dat je het zo gezellig hebt samen met iemand die geband is op ikkeben kan ik niet anders zien dan een steek onder water. Want ook al is het Mriek die al snel duidelijk maakt dat we het over een specefiek iemand hebben die hier geband is, is het zeker niet Mriek die de topic startte om het hier over te hebben. En dat laatste is het enige waar ik duidelijk moeite mee heb. Het starten van deze topic om even te laten weten dat het heel gezellig is samen met iemand die niet meer op ikkeben mag. Met andere woorden, " rub it in"!

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Zucht…

Ik bemoei me er ook even mee…Ik heb die zin van Miniboy helemaal niet zien staan, dat het dan niet uitmaakt dat je hier dan niet kunt kletsen? Is die weggehaald? Het lijkt sowieso alsof er een stukje tekst ontbreekt? De post is meer dan 400x gelezen, dus ik denk dat ik iets gemist heb?

Hoe dan ook, Mriek bedoelde inderdaad niets met de opmerking en dat is dus ook niet de issue waar Asje over valt. Ik mag Miniboy en Bakmama allebei graag, voor zover ik ze ‘ken’, maar volgens mij wist iedereen hier al dat ze bevriend waren en echt een nieuwtje was het in mijn ogen dus niet? Ik vroeg me ook een beetje af vanwaar die post dan? In die zin snap ik Asje dus wel…

Laten we er maar over ophouden, volgens mij is het nu duidelijk toch?

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

@rainbow, er zijn geen stukken tekst weggehaald. De zin dat ze hier niet kan kletsen staat in de 1e reactie van Mriek.

@asje, dank voor je uitleg. Doordat er zovaak gequote werd op de opmerking van Mriek leek het op een gegeven moment daarover te gaan. Maar nu snap ik het

Groetjes,
Sandra

Bedankt voor je uitleg Asje, het leek inderdaad te gaan over die ene zin in mijn reactie. Nu snap ik het en kan ik er ook over ophouden

Groetjes,
M

Toppie, dat was dus een misverstand. Excuses als ik daarin niet duidelijk genoeg ben geweest. Zo en hup nu weer gezellie verder mutsen…

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Precies!

Groetjes,
M

Helemaal mee eens

Groetjes,
Sandra