Ik die sneeuw

nu al helemaal zat ben. Nou ja niet de sneeuw maar de ellende die het veroorzaakt. Ik zou met Morgan naar mijn vriendin gaan want die is jarig, maar na een uur was ik nog niet verder dan Hollands Spoor en das gewoonlijk 10 min LOPEN voor me. Nu werd ik 1 tram uitgeknikkerd omdat ie niet verder reed om en na bijna 30 min achter te komen dat de andere tram die ik kon nemen niet of met ernstige vertraging reed. Ik ben maar naar huis gegaan want dit is niks en me vriendin gebeld dat ik wel kom als ik vervoer heb zeg maar. Dus als de sneeuw weer weg/ minder is… Oh ja we kwamen wel een groepje zwarte pieten tegen en Morgan kreeg een hand pepernoten en schuimpjes dus die vond het allang best. Ze vond het wel jammer dat we niet meer met de tram gingen, maar gelukkig was z niet echt boos. Heb maar gezegd dat de tram stuk was door de sneeuw en dat was oke.

Groetjes,

Michèle

Dat zijn inderdaad de mindere consequenties van die sneeuw ja. Balen dat je de verjaardag miste. Gelukkig ben je met een auto toch iets mobieler, maar ook dat was vandaag geen pretje. Valt dat niet op te lossen, dat ze de rails verwarmen ofzo, zodat de sneeuw er niet op blijft liggen? Of is dat te simpel gedacht?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Nee hoor Mriek niet te simpel. Alle nieuwe lijnen die nu aangelegd worden die hebben dat ook alleen het lijnennet is te groot om dat zo allemaal even te vervangen. Den haag is blut he. Om die reden zijn ook de strooiwagens 2 jaar geleden verkocht. HTM had speciale wagens die echt in de rails konden strooien, maar ze hadden centjes nodig en dachten dat er toch geen strenge winters meer zouden komen… Vorig en dit jaar dus ellende.

Groetjes,

Michèle

Allicht is het een centenkwestie. Is het dat niet altijd? Nu maar hopen dat de winter niet zo lang gaat duren en niet zo streng gaat zijn als vorig jaar.

Groetjes,
M

Alles rijd nu weer, niet dat ik daar wat aan heb natuurlijk maar ze hebben het weer op de rit. Enne als ze het echt op hun beloop laten gaat het ze heel veel geld kosten denk ik dus ze zullen wel met oplossingen moeten komen. Helemaal als je je bedenkt dat het net allemaal pas begonnen is.

Groetjes,

Michèle

Voor nu lijkt het sowieso opgelost, want het dooit Ik ben benieuwd wat ze eraan gaan doen.

Groetjes,
M

Ik wou het net zeggen… doe ik vanochtend de gordijnen open, is de sneeuw weg… alleen nog van die vieze slush te bekennen, bah!

Ha ha ha ik vind het prima kan ik maandag weer op de fiets naar mijn werk

Groetjes,

Michèle

Nou he wat een drama, ik vind het ook helemaal niks, vanmorgen naar de winkel gelopen, en nu de sneeuw weg is, ist hier een ijsbaan buiten, ging al bijna op me snoet hier voor de deur…

en met het openbaar vervoer ist helemaal een ramp als er sneeuw ligt, bovendien al dat gewacht doe je ook niet voor je lol… in de kouw !
Nou moet ik zeggen dat ik met de sneeuwstorm van een paar jaar terug ook 6 uur onderweg ben geweest, op een ritje van 3kwartier (ik was toen taxichauffeuze) maar goed dat was in een dikke benz… maar nu met mijn kleine koekblik op wielen,en me eigen kindje achterin vind ik het toch een stuk minder…vrijdag had ik een verjaardag, keek naar buiten en het sneeuwde als een gek, ik ben maar lekker naar huis gegaan, denk voordat ik dadelijk nooit meer thuiskom…
ging dwars over de rontonde…maar verder zonder te veel glij-werk thuis kunnen komen,maar was blij dat ik nie later ben weggereden want het bleef flink sneeuwen…

Auto is ook niet alles… Wij zijn zaterdag tegen een andere auto aangegleden die vrij plotseling remde… Bij de Fred, waar sowieso al andere verkeersregels gelden dan in de rest van het land…

Winter wonderland. :S

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

@Liske, de Fred? Wat is dat?

Ik reed vrijdag ook bijna tegen een auto. Ik moest remmen voor een auto van rechts, maar ik glibberde gewoon door. Ik hield nog net niet mijn ogen dicht, haha, maar hoopte dat die kerel zelf zou stoppen. Deed 'ie gelukkig! Mijn remmen blokkeerden gewoon door de sneeuw!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

@ Rainbow das iets voor hagenezen onderling. De frederik Hendriklaan (das een straat hier in Den haag) wordt in de Haagse Volksmond De fred genoemd en das zeg maar een beetje PC in den haag.

@ Liske ik werk daar om de hoek dus vertel mij niks over de fred.

Groetjes,

Michèle

nou ik zag net op het nieuws, een meneer de in een sprinter had vast gezeten, 4.5 uur, stil ergens bij breukelen…
heel handig, een hele trein vol mensen, plus alle kids die sinterklaas wilde vieren, en dat zonder toilet…
lekker geregelt hoor !

Ach gossie wat zullen ze het ook koud gehad hebben. Ben ik blij dat ondanks dat ik er een half uur over deed ik wel lekker thuis was daarna.

Groetjes,

Michèle

Hahaha… de PC van Den Haag! Ja, het is wel zo eigenlijk. Nou ja, als fietser of voetganger is er niks mis met de Fred, maar in de auto moet je echt 4 paar ogen hebben om niemand overhoop te rijden. Iedereen is altijd nogal in zn eigen wereld daar!

Maar zo zie je maar, Nederland is niet echt uitgerust om met sneeuw om te kunnen gaan!

Liefs!

Ha ha ha dat ze daar in een eigen wereld leven is inderdaad waar. Echt te veel auto’s met een CD nummerplaat…

Enne dit is al het tweede jaar sneeuw, ze zouden het toch van vorig jaar moeten weten toch??

Groetjes,

Michèle

Oui Oui, le core dimplomatique is goed vertegenwoordigd op de Fred en omstreken! Kan me zo even niet voor de geest halen waar het ooctrooibureau dan zit… Bij Berg en Klein dat stukje? Nou ja, maakt ook niet uit.

Ben benieuwd of we dit jaar nog veel meer sneeuw krijgen. Een beetje vind ik wel leuk, maar zoals afgelopen zaterdag hoeft van mij ook niet al te vaak eigenlijk. Mn evenwicht is ook niet meer wat het was…

Liefs!

Wij zitten op de J.W. Frisolaan, achter het World Forum Center dus midden tussen de ambasades. Soms is het hier fietsen voor mijn leven zeg maar

Groetjes,

Michèle

KAN HET GAAN DOOIEN??? Ik heb er 2 uur over gedaan om op mijn werk te komen en ik moet maar zien of de tram weer naar huis rijd om 5 uur…

Groetjes,

Michèle

Jemig, wat een toestand zeg. Hier is gelukkig al tijden geen sneeuw meer gevallen, dus het valt nog best mee. Sterkte!

Groetjes,
M