Hier vanmorgen onwijs veel weer. Ik had naar huis mazzel. De tram kwam meteen, ik kon zitten en ik was om kwart voor zes thuis. 45 min over gedaan maar das te overzien met dit weer. Ben benieuwd hoe het morgen gaat.
Groetjes,
Michèle
Hier vanmorgen onwijs veel weer. Ik had naar huis mazzel. De tram kwam meteen, ik kon zitten en ik was om kwart voor zes thuis. 45 min over gedaan maar das te overzien met dit weer. Ben benieuwd hoe het morgen gaat.
Groetjes,
Michèle
Da’s zeker te overzien. Dat was eerder dan ik en ik kon gewoon met 120 km/h doortuffen op de snelweg. Hopelijk gaat het morgen ook goed! Morgenmiddag zal er in het noorden ook weer sneeuw vallen als ik ‘ze’ moet geloven, dus we zullen zien.
Groetjes,
M
Mijn vader belde net dat 2e kerstdag misschien niet doorgaat bij hun. Ze kunnen geen boodschappen doen. Mijn vader heeft reuma en zijn vriendin net 6 chemo’s gehad dus ploeteren door de sneeuw met zoveel boodschappen is niks en waar morgan op moest zitten en hoe we thuis kwamen. Dus ik zeg boodsvhappen kan ik niet mee helpen, maar we nemen een kinderstoel mee en morgan mag ook in een taxi als het moet. Dus nu wachten we het wel af anders zijn we thuis met zijn drietjes.
Groetjes,
Michèle
Ze zeggen dat het morgennacht gaat dooien… Ik HOOP het. Ik heb het wel gehad. Ik heb al een week niet gefiets sinds m’n val en ik wil weer een beetje rond kunnen…
Groetjes Natasja
Ik heb er gister anderhalf over gedaan met de auto, normaal ben ik er in 10 minuten… Eergister moesten drie sterke mannen mn auto uit de parkeerplaats duwen, omdat ik in 30 cm sneeuw moest parkeren… en gister bijna onderuit gegaan lopend. Mn collega’s hebben me verboden in ‘mijn toestand’ nog naar het werk te komen zolang het niet dooit. Dus vandaag lekker thuis aan het werk. Omdat bijna iedereen al vakantie heeft en ik niet op mn eigen werkplek kan zitten (gebouw is dicht, ik was de enige die nog geen vakantie had dus nu naar het hoofdgebouw op dezelfde campus) is het ook erg rustig. Dus ik ga nu mn mailboxen (3 stuks) helemaal opschonen. Maar ja, dat kan net zo goed vanuit huis, dus ik vind het wel lekker zo!
Vrijdag gaan we naar mn ouders voor de kerst, alleen die wonen bij Apeldoorn, dus ik hoop dat de wegen een beetje begaanbaar zijn dan.
Michele, ik hoop voor jullie dat Kerst bij je vader wel door kan gaan. Enneh… misschien Albert.nl (bezorgservice)? Heb je daar al aan gedacht?
Liefs!
@ mriek ik hoop het ook
@ Liske das wel tof van je collega’s enne nu jij je er ook aan houden he… Enne ja die kennen ze, alleen ze hebben beide maar een uitkering (bijstand) dus ik eet niet of dat te duur wordt. We wachten het gewoon af. Het zou jammer zijn dat wel.
Groetjes,
Michèle