Ik denk dat ik zwanger ben

Die leeftijdsgrens is er ook niet echt zo strak, we hebben ook wel eens wat oudere dames gehad op ikkeben die de boel verschrikkelijk bij elkaar logen voor de aandacht. Tja en een echo overleggen is helaas in mijn ogen geen bewijs, deze zul je nl geheid op het net kunnen vinden. Het moet ook niet zo zijn dat je op ikkeben uiteindelijk eerst een bewijs van zwanger of moederschap moet overleggen, hahaha zou nogal fraai worden dan. De mensen die hier maar liggen rommelen, filteren zichzelf er wel weer uit of vallen vroeg of laat door de mand hier.
Normen en waarden ver te zoeken in dit land als je het zo verpest voor anderen die onze adviezen goed zouden kunnen gebruiken voor hun kindje.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Hahaha, voortaan vragen we urine waarmee we kunnen checken of deze wel je DNA bevat! Maar even serieus, ik begrijp echt niet wat er voor iemand zo leuk aan is om nepberichtjes te sturen. Ik denk nou nooit: ‘Ik verveel me, laat ik mezelf eens voordoen als een liefhebber van kantklossen en laat ik eens doen alsof mijn draden in elkaar verstrikt zitten. Misschien heeft iemand tips om ze te ontwarren? Hahaha, leuk, kijken wie er reageert!’ Ja, dat is toch ráár? Ga wat doen, denk ik dan. Bij mij wekken dit soort berichtjes vrijwel meteen irritatie op en dan voel ik me haast gedwongen om te reageren, om een advies te geven, wat Liske ook zegt. Er zijn al zoveel ongewenste kindjes. Maar voortaan doe ik het ook niet meer. Ik hoop voor Merle niet dat zij serieus zwanger is, want dan zijn wij misschien wel keihard nu. Maar we hebben haar al dagen niet gezien, terwijl wij elkaar altijd op de hoogte houden, omdat we betrokken zijn bij elkaar en met Ikkeben! En zo hebben we toch weer heel wat digitale blaadjes volgetikt over dit onderwerp van ‘Shawlty, Priscilla en Merle’!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Argg weer verspilde moeite.
Ach, er zijn heel veel meiden op die leeftijd die onzeker zijn en denken dat ze zwanger zijn geraakt, gaan ineens meer chocola eten, zijn misselijk (door bijv een buikgriep of de chocola, haha) en koppelen dat aan zwanger zijn…vragen hier raad ect.

Ik denk dat je dan het beste gewoon advies kunt geven want er zal indd maar net een meid tussen zitten die wel echt zwanger is en zich misschien geen raad weet of gewoon super naief is.

@ Rainbow. Mijn moeder zal je geheid helpen, die kantklost al een paar jaar en is heel behulpzaam. Oh ja je krijgt meteen tips om je klosjes in de war te laten raken

Groetjes,

Michèle

Oh, echt? Wil je moeder niet beledigen hoor! Maar dan weet ik dat ik haar kan bellen als ik me verveel en meer info wil over kleedjes haken!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@Rainbow,

Groetekes, Sje

Ho ho ho nu beledig je haar. Haken is niet hetzelfde als kantklossen… Maar verder is ze niet boos hoor. Je moet mij soms eens horen tegen haar

Groetjes,

Michèle

Punniken in competitieverband, doet ze dat misschien ook?

Groetekes, Sje

@ Sje

Groetjes,

Michèle

Oh, dat doet ze niet. En Indoor-vliegeren? Doet ze dat toevallig?

Speervangen? Kogel-koppen? Discus-happen?

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 12 Jan 2010 19:47:43

Nee ze verzamelt wel plintentrapjes en vierkante globes en af en toe stuurt ze me stiefpa er op uit om een emmertje stoom te halen voor de was

Groetjes,

Michèle

Wat grappig dat ze vierkanten globes verzamelt, ik verzamel pingpong-blokjes!

Groetekes, Sje

Stelletje maffe mutsen :smiley:

Maar we zijn wel schattig Jolan

Groetjes,

Michèle

@Michèle, Dan moet je schoonpa niet vergeten fax-zegeltjes mee te nemen. Die kunnen erg handig zijn!

Oh die kende ik nog niet, zal hem er wel even op wijzen want ze hebben wel een fax

Groetjes,

Michèle

Nou zijn wij weer een stelletje maffe mutsen! We zijn hier bloedserieus allerlei handigheidjes aan het uitwisselen!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 13 Jan 2010 15:27:45

Darom zeg ik Sje we zijn wel schattig

Groetjes,

Michèle

Hihi moet wel erg om jullie lachen hoor

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

haha, ja ik volg hetn iet helemaal meer

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker