Ik denk er precies hetzelfde over Marsel! Ik vind het prima als het een paar dagen warm of heet is, maar daarna ben ik het alweer zat. Vreselijk!
Zonnetje, max. 25 graden, 's avonds een afkoelend buitje en 's nachts de temp niet hoger dan een graad of 12-13. Zo mag het van mij de hele zomer zijn. Maar die hitte van nu en de komende dagen vind ik niks.
Ik zal ook nooit in de zomer richting het Zuid-europa gaan, ik zou de hele vakantie chagrijnig zijn. Wij hebben lekker in Drenthe gezeten de eerste 2 weken van juli. En die regen in de tweede week, helemaal niet erg, want we wisten zat leuke bezigheden te verzinnen.
Alles beter dan een hittegolf!
Nou moet ik zeggen, we hebben sinds vorige week airco op de slaapkamer en alleen al het idee al dat je het op je slaapkamer koel kunt maken als het nodig is, zorgt er al voor dat ik minder chagrijnig ben.
Overigens, kan ik de warmte van komende dag beter hebben doordat ik weet dat het zaterdag weer lekker koel is. Zodra er een eind in zicht is van de warmte, kan ik het beter verdragen. Rare dingen, die blonde hersenen van mij! ![]()
Groetekes, Sje