Ik chagrijnig word van dit weer


#1

Hallo Dames.

Ik ben echt al dagen zo chagrijnig door dit rot weer in nederland bahbah!!!
Je kan niet eens lekker gaan zwemmen buiten, niet na de speeltuin niet lekker gaan fietsen. ook niet lekker op een terras gaan zitten.
het is gewoon weer om binnen te zitten helaas,
wat ontzettend gaat vervelen zo in de vakantie,
Wat doen jullie met dit weer??

Ik wil dat het lekker zo 25 graden is, maar het vooruit zicht is ook niks

Liefs X


#2

Als ik ergens niet een slecht humeur van krijg, is dat van het weer! Zonde, aangezien je dan alle dagen wel een slecht humeur kunt hebben!

Kind de regenlaarzen aan, paraplu erbij, en stampen maar… Heerlijk!!
Knutselen
Puzzelen
Schoonmaken/opruimen/schiften
verven
nou ja, van alles dus

Groetjes Manderijn.


#3

Ik wordt er niet chagerijnig van, maar ik baal er wel flink van!
Heb ik eindelijk eens lekker vakantie, kan ik nog niet de hort op met Seth.
Gelukkig vermaken we ons nog wel binnen, maar het mag van mij ook wel wat beter worden, of in ieder geval droog, want dan kunnen we lekker fietsen, naar de speeltuin ed.

Máár, ik zag net het weer EN er is een vooruitzicht van mooi weer, volgende week!
Liefs, Anne


#4

Echt chagi word ik er ook net van, maar baal wel van het binnen zitten. En indd warm hoeft nog niet echt maar gewoon droog.

Liefs Michelle



#5

Ook ik wordt er niet chagerijnig van, maar leuk is anders.

Zonnetje is helemaal geweldig, maar zou al blij zijn als het droog is. Kun je tenminste lekker met de kids naar buiten. Net als lala zag ik dat het vanaf dit weekend beter ging worden. Helaas zijn de voorspellingen niet altijd goed, maar laten we ons er maar aan vast houden en hopen dat ze het dit keer goed voorspeld hebben

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers


#6

Het hoeft van mij niet super warm te worden, maar droog zou wel heel fijn zijn!
Dat binnen zitten verveeld idd gauw.

Misschien voor de afwisseling een dagje ballorig / binnen speelhal voor kids?
Middagje zwemmen in subtropisch zwembad (voor het zomergevoel… )

En idd blijven hopen dat de voorspellingen voor komend weekeind juist zijn!

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

pregnancy calendar


#7

Nou, ik kan dus echt NIET tegen dit weer. Ik hou echt van zon en warmte. Ik heb dan veel meer energie dan op dit soort dagen. Op het werk zaten we soms echt gewoon te staren, zo van: bah, bah, balen…Veel mensen zijn ook weg. Ik hoop echt, echt, echt dat de zon komt, zodat we lekker buiten kunnen zijn en ik eindelijk mijn te gekke chocoladebruine zomerjurk uit Spanje aan kan! Eva en Max zijn ook echt buitenkindjes, maar Eva wel alleen met zon. Max niet, die gaat gewoon in de regen dansen! Vindt hij grappig!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers


#8

@rainbow, hier net zo, kán die jongens niks schelen… Heerlijk om te zien is dat!

Groetjes Manderijn.


#9

@Manderijn, ik vind het ook grappig om te zien. Gisteren waren we in de Beekse Bergen. Iedereen schuilde onder een dakje, maar Max wilde per se lopen. Toen stak hij zijn handjes uit en liet hij de regen op zijn handjes vallen. En hij draaide rondjes, als een regendans! Hij vond het ook leuk dat er regen op zijn haartjes viel! En in plassen stampen met je suede schoenen, dat vindt hij ook super!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers


#10

Hoi,

Ik wordt er ook niet chagi van.
Als het droog is kunnen de kinderen lekker naar buiten en naar de speeltuin.
Als het regent blijven ze hier binnen spelen of we gaan naar iemand toe.
Als het echt slecht weer is mogen ze lekker een poosje tv kijken.

Groetjes Lisan.


#11

Gelukkig zijn de vooruitzichten dan wel weer super voor komende week!! Hier in het zuiden al helemaal!!!
Laat maar komen die zon, terrasdeuren open, trampoline open, zandbak open (stofzuiger aan :b) Ik ben er klaar voor!!!

Groetjes mama Ja



#12

Nog even doorbijten en dan…hebben we onze zon! Ik verheug me er nu al op! Het dagje Katwijk staat gepland, jippie jeeeh!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers


#13

>> ik chagrijnig word van dit weer

Dat heb ik nu.
Een paar dagen warm is niet erg.
Maar daarna ben ik het wel weer zat.

Ik zit niet met een buitje of harde wind.
Vind herfst en winter de leukste jaargetijden.

Morgen wordt het nog warmer

M.


#14

Ik denk er precies hetzelfde over Marsel! Ik vind het prima als het een paar dagen warm of heet is, maar daarna ben ik het alweer zat. Vreselijk!

Zonnetje, max. 25 graden, 's avonds een afkoelend buitje en 's nachts de temp niet hoger dan een graad of 12-13. Zo mag het van mij de hele zomer zijn. Maar die hitte van nu en de komende dagen vind ik niks.

Ik zal ook nooit in de zomer richting het Zuid-europa gaan, ik zou de hele vakantie chagrijnig zijn. Wij hebben lekker in Drenthe gezeten de eerste 2 weken van juli. En die regen in de tweede week, helemaal niet erg, want we wisten zat leuke bezigheden te verzinnen.

Alles beter dan een hittegolf!

Nou moet ik zeggen, we hebben sinds vorige week airco op de slaapkamer en alleen al het idee al dat je het op je slaapkamer koel kunt maken als het nodig is, zorgt er al voor dat ik minder chagrijnig ben.

Overigens, kan ik de warmte van komende dag beter hebben doordat ik weet dat het zaterdag weer lekker koel is. Zodra er een eind in zicht is van de warmte, kan ik het beter verdragen. Rare dingen, die blonde hersenen van mij!

Groetekes, Sje


#15

heerlijkk hier 30 graden vandaag!
We hebben lekker een groot zwembad op staan,
voor mij mag het altijd warm zijn hihi

Liefs X

[img]http://lb5f.lilypie.com/tDZOp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Fifth Birthday tickers” />


#16

Ben het helemaal met Marsel en Sje eens Ben ook al blij dat ik weet dat het zaterdag al weer over is

Liefs Michelle



#17

Ik ben ook meer van de lente en herfst afdeling… Ik hou niet zo van dat extreme…

Groetjes Manderijn.


#18

Haha dit warme weer kan mij niet lang genoeg duren. Moet eerlijk zeggen dat iets minder warm ook niet erg is. Maar mij hoor je echt niet klagen.

Heerlijk om met de kids naar het meer hier vlakbij te gaan of naar het buiten zwembad. Gisterenavond lekker de hele avond buiten in de tuin gezeten. Veel beter dan binnen zitten, is alweer veel te lang geleden dat we s’ avonds buiten konden zitten.

Ik zeg dus helaas dat er na morgen alweer een einde aan dit weer komt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers


#19

Ik geniet hier ook met volle teugen van! Mij kan het niet lang genoeg duren! Gisteren zaten de kindjes in bad in de tuin, ze genoten erg volop van. Wel vind ik het moeilijk wat je moet koken: a) ik heb geen zin om te koken en b) ik heb weinig trek in aardappelen enzo. We eten nu veel salades en gisteren frietjes, maar dat kan ook niet elke dag he haha. Jammer dat het snel weer over is, ik baal er nu al van! En het ziet er niet naar uit dat het warme weer snel terug komt. Gauw een gebiedje uit de Azoren hierheen schuiven!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers


#20
quote:
Heerlijk om met de kids naar het meer hier vlakbij te gaan of naar het buiten zwembad.

En daarom vind ik dit weer dus ook niet tof: ik vind hele dagen aan zee of aan een buitenzwembad hangen gewoon echt niet leuk. Na een uurtje heb ik het wel weer gezien en wil ik naar huis. En dan urenlang in die files naar en van het strand. Vreselijk!

Mogelijk heb ik er zo’n aversie tegen omdat mijn ouders vroeger bij elk straaltje zon ons hele dagen meesleepten naar Zandvoort. Zaten we daar van 's ochtends 9 tot 's middags 4 uur! Mijn ouders lagen de hele dag te bakken en ik zat daar maar, zonder schaduw, onder een handdoekje want ik verbrand zo ongeveer levend met mijn blanke huid! Ik vond er echt niks aan. En als ik dan weer hoorde “morgen gaan we naar het strand” zag ik daar alweer huizenhoog tegenop. Ik was blij toen ik oud genoeg was om alleen thuis te blijven!

Maar ik denk dus als je het wel lekker vindt om hele dagen aan zee of aan een zwembad te hangen, dat die hete dagen veel draaglijker zijn. Misschien dat ik het daarom nu alweer beu ben, hoewel ik het wel heerlijk vind om in de schaduw in de tuin te zitten terwijl de dametjes in het grote bad spelen. Maar dat hoeft dus geen weken te duren.

Nog 3 nachtjes en dan is het zaterdag!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 25 Jul 2012 13:26:50