Ik chagrijnig word van dit weer


#21

Wij gingen vroeger elk jaar naar Zuid Frankrijk, waar mijn ouders nog steeds een huisje hebben op een Nederlands park.
We gingen altijd 3 weken en voelde me dan vaak misselijk van de warmte
en had vaak diaree.
Het was daar elke dag zo warm, dat is niet gezond.
Het zwembad op het park had een paar bomen staan en daar kon je onder
liggen en die gaven je verkoeling.
Omdat ik me steeds zo beroerd voelde, ging het wel goed als ik in de
schaduw bleef.
En dan over de nachten niet te spreken, je dreef je bed uit van de warmte.
Wij gaan er nu nooit meer heen, geef mij Nederland maar.
Ik ben geen wintermens, maar de lente/zomer/herfst vind ik mooi.
De zomer hoeft voor mij niet te warm te zijn.
25 graden vind ik genoeg!

Groetjes Lisan.


#22

Heerlijk dat warme weer,
dagen gaan wel snel moet ik zeggen als het zo lekker warm is buiten, dan zit je lekker heel de dag buiten.
wij hebben dan een heel groot zwembad achter in de tuin, met zn pomp ect,
onze dochter geniet er heerlijk van! maar mama en papa ook

Pff het is helaas over met het mooie weer
Maar vanavond nog lekker buiten zitten.
Enne woensdag word het weer 24 graden jeej
en augustus gaat vast en zeker nog wel wat warm weer brengen!

Liefs X

Gewijzigd door - Nemo op 27 Jul 2012 20:17:34


#23

Oh wat erg Sje, kan me je gevoel heel goed voorstellen. Wij hadden in de zomer altijd abonnementen op het buitenzwembad. Dus bij goed weer ging ik met mijn ouders en broertje daarheen, echt heerlijk. Strand gingen we nooit heen.

En nog steeds niet. Heb helemaal niks met het strand. Idd uren in de fille staan, terwijl het heel erg warm is om vervolgens hutje mutje naast elkaar te liggen. Pff volgens mij ben je dan je kinderen ook zo kwijt. En er is op het strand helemaal geen schaduw voor die kinderen.

Ik vind zonnen heerlijk, maar de hele dag liggen bakken nee dat hoeft van mij ook niet. Ik vind het heerlijk te zien hoe de kids genieten in het water en zelf ook lekker afkoelen in het water.

Wij hebben wat ik al zei een meer in de buurt en dat is ideaal. Je bent er lopend zo en het is er gewoon gezellig druk. Ze kunnen lekker in het water spelen of naast het meer in het zand. Heb heel wat zandkastelen met ze gebouwd vorige week. Haha meer met Tim dan met Daan, maar geef hem ook een schepje en hij vermaakt zich kostelijk. Idem met buitenzwembad of badje in de tuin, heerlijk!!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers


#24

Zo’n meer op loopafstand is dan inderdaad al een stuk idealer. Daar ga je dan ook makkelijker voor een paar uurtjes heen. Maar als je er een eind voor moet rijden (net zoals wij: we hebben het eerste strand op 1,5 uur rijden ofzo), dan ga je niet voor een paar uurtjes. Dan maak je er ook een dagje van. En dat vind ik dan weer te lang.

Ik vind het strand hartstikke leuk, als het geen strandweer is, het zonnetje schijnt, tegen de 20 graden en dan vind ik het prima om daar een paar uurtjes met de meiden te zijn. Lekker overzichtelijk omdat er verder weinig mensen zijn, niet te warm omdat je geen schaduw op kunt zoeken. Dan is het lekker.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 30 Jul 2012 16:04:31


#25

Een meer zo vlakbij is idd ideaal. Alhoewel voor ons het strand ook niet heel ver rijden is. Zonder filles zijn we met een half uurtje in Noordwijk. Maar goed daar ben ik vaker in de winter te vinden om lekker over het strand te wandelen. Of als het nog niet zulk warm weer is en ik zeker weet dat ik niet uren in de fille sta. Hou helemaal niet van die overvolle stranden waar je hutje mutje naast elkaar zit.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers