Ik blijf zo moe

een tijdje terug had ik al is gemeld hier dat ik in een burn-out zit. inmiddels gaat dat echt stukken beter, met behulp dus van een psycholoog weet ik alles een stuk beter te handelen.
de behandelingen zijn inmiddels voorbij en over het algemeen gaat het ook best wel aardig. het enige wat ik nog steeds heb is dat ik zo nog steeds zo snel moe ben. en dan dus echt misselijk zijn van de moeheid, branderige ogen en gewoon niet goed kunnen functioneren, wanneer ik dus ga liggen ben ik ook echt zo weg.
ik probeer echt m’n tijd goed in te delen en dus niet meer de hele dag te rennen en dat doe ik dus eigenlijk ook niet maar toch blijft die vermoeidheid aan.

ik heb al wel geprobeerd op internet iets te vinden maar dat is me nog niet echt gelukt. dus ik dacht wellicht heeft iemand er hier wel is ervaring (al dan niet van een bekende) mee (gehad) om te weten hoe lang die vermoeidheid nog kan duren.
ik heb wel begrepen dat hier nog best een tijd overheen kan gaan, dat is het enige wat ik er dus over kan vinden maarja hoe lang is dat dan?

liefs,
Rinske

Heb je al eens bloed laten prikken in de afgelopen periode? Die vermoeidheid hoeft namelijk niet het gevolg te zijn van die burn out. Kan best dat je bloedarmoede, ziekte van Pfeiffer ofzo hebt.

Groetekes, Sje

hmmm ja maar dat is dus al iets van een jaar geleden, toen was er niks aan de hand maar dat zou nu wel veranderd kunnen zijn natuurlijk.
niet eens meer aan gedacht zeg morgen gelijk maar even de ha bellen voor een afspraak.
thanx.

liefs,
Rinske

Rinske laat dan ook meteen je suikers, leverwaardes en vit D prikken. Allemaal dingen die je moe maken als ze niet goed zijn.

Groetjes,

Michèle

En gooi de schildklier er dan ook maar in

mmm geloof dat ik maar even een lijstje ga maken
maar bedankt voor de tips.

liefs,
Rinske

Longfunctie-onderzoek kan ook geen kwaad, als ze niks in je bloed vinden.

Groetekes, Sje

ik zou ook bloed laten prikken.
vergeet niet magnesium en vitamine d erbij te laten prikken! en ijzer uiteraard.
want magnesium en vit.d. zetten ze er niet automatisch bij…

Wat goed meid dat het alweer zoveel beter gaat!

Ik heb ook een burnout gehad en die vermoeidheid had ik ook. Kan nog wel een tijdje duren. Als er niets uit je bloed komt denk ik dat je er gewoon aan toe moet geven en veel bij moet tanken. Het is net alsof alle reserves uit je cellen zijn verdwenen. En wat mij heel goed hielp waren goede vitaminen. Ik liep bij een natuurgeneeskundige die mij weer fysiek goed in balans kreeg.

Succes!
groetjes,
Wendy

trouwens ook b12 EN b11…en foliumzuur meenemen maar dat is volgens mij standaard… altijd navragen!

Gewijzigd door - MamavanRico op 17 Mar 2011 09:33:07

bedankt meiden voor alle tips.
vanmorgen gebeld naar de ha ik hoef niet eerst langs de ha zelf ik kan morgen eerst bloed laten prikken en dan voor volgenden week een afspraak maken.
ben erg benieuwd of er iets uit gaat komen.

aan de ene kant hoop ik het eigenlijk wel, niks ernstigs natuurlijk maar zoiets als m’n ijzer ofzo wat gewoon makkelijk op te lossen is.

@moppiesmama: hoe lang heeft dat dan bij jou zo’n beetje geduurd? ik weet dat het niet te vergelijken valt maar ik vind een beetje een richtlijn toch wel prettig. denk ook eerlijk gezegd wel dat het dat is hoor.
wat doet zo’n natuurgeneeskundige dan allemaal?

liefs,
Rinske

Weten ze dan waar ze op moeten prikken??? Niet dat hij weer het standaard lijstje naar het lab stuurt natuurlijk.

Groetjes,

Michèle

ik heb dezelfde vraag als Michele…

ik geef dat morgen gelijk bij de assistente door, ik moet ook doorgeven dat ze gelijk m’n cholestrol moeten prikken, zit in de familie. dus ik zal dat dan ook gelijk navragen.

liefs,
Rinske

nou ben vanmorgen bloed wezen prikken en het was echt het hele lijstje, dus niet alleen standaar dingen. dinsdag kan ik bellen voor de uitslag.
ben benieuwd.
zoals ik al zei hoop ik toch wel dat er iets uitkomt wat makkelijk op te lossen valt. zodat ik weet dat die ergste vermoeidheid voorbij gaat.

liefs,
Rinske

Hoi Rinske,

Ik heb je vragen via de mail beantwoord hoor. Zijn toch best persoonlijke vragen vandaar. Maar als ik iemand anders kan helpen met de antwoorden dan moet diegene dat zeggen hoor, dan antwoord ik gewoon hier.
groetjes,
Wendy

super moppiesmama, ik ga zo gelijk is even snuffelen. en mail je vanavond nog even terug. thanx.

liefs,
Rinske

@Rinske: heb je b11 en 12 ook doorgegeven?

@moppiesmama: was dat een vraag aan ons die je net stelde? ik snap het niet

yep
alles word gecheked, ik vroeg aan d’r (de assistente) of het een standaard onderzoek of meer uitgebreid was en toen ik uitlegde waarom en hoe lang ik hier nu al mee loop heeft ze er nog het eea bij gezet en ook uitgelegd.

liefs,
Rinske

okee nou fijn, wanneer krijg je de uitslag?