een tijdje terug had ik al is gemeld hier dat ik in een burn-out zit. inmiddels gaat dat echt stukken beter, met behulp dus van een psycholoog weet ik alles een stuk beter te handelen.
de behandelingen zijn inmiddels voorbij en over het algemeen gaat het ook best wel aardig. het enige wat ik nog steeds heb is dat ik zo nog steeds zo snel moe ben. en dan dus echt misselijk zijn van de moeheid, branderige ogen en gewoon niet goed kunnen functioneren, wanneer ik dus ga liggen ben ik ook echt zo weg.
ik probeer echt m’n tijd goed in te delen en dus niet meer de hele dag te rennen en dat doe ik dus eigenlijk ook niet maar toch blijft die vermoeidheid aan.
ik heb al wel geprobeerd op internet iets te vinden maar dat is me nog niet echt gelukt. dus ik dacht wellicht heeft iemand er hier wel is ervaring (al dan niet van een bekende) mee (gehad) om te weten hoe lang die vermoeidheid nog kan duren.
ik heb wel begrepen dat hier nog best een tijd overheen kan gaan, dat is het enige wat ik er dus over kan vinden maarja hoe lang is dat dan?
liefs,
Rinske