Ik blijf zo moe

@mamavanRico, nee hoor niet specifiek maar ik had even offline gereageerd maar misschien leest er wel iemand mee die ook met een burnout zit en eigenlijk ook dezelfde vragen als Rinske had. Vandaar mijn opmerking. Snappie?

@Mamavanrico: dinsdag kan ik bellen

liefs,
Rinske

@moppiesmama: aaahhh zo, ja ik heb geen burnout maar fm haha dus ik ben ook constant moe

@Rinske: oke… ik hoop dat er iets uitkomt waar je wat mee kunt.
iedereen zegt altijd: ik hoop dat er niks uitkomt. ja als er niks uitkomt weet je nog niks en kun je weer niks doen.
ik hoop wel dat er wat uitkomt en dat dat iets heel kleins is wat makkelijk op is te lossen…begrijp je wat ik bedoel?

snap je helemaal, zo denk ik er ook over

liefs,
Rinske

Wat fijn om te lezen dat het weer wat beter met je gaat. Wel heel vervelend dat je zo moe blijft. Goed idd dat je bloed hebt laten prikken, want daar kunnen ze toch een hoop uithalen. Ik hoop dat ze iets vinden, maar dat het een kleinigheid is. Zodat je in ieder geval weet wat je eraan kan doen om de vermoeidheid te verhelpen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

ik ben idd ook erg blij dat het zoveel beter gaat, heb echt weer een hoop rust in m’n lijf en m’n hoofd maar er blijven dus wel dingen waar ik rekening mee moet blijven houden. maar ook daar raken we wel weer aan gewend.

zojuist trouwens de ha gesproken en, helaas pindakaas er is niks uitgekomen. ik had het eigenlijk wel heel erg gehoopt (iets wat dus makkelijk op te lossen is he?!) maar dat is dus niet het geval.
het is dus echt nog bijtanken van de burnout, nu weet ik wel dat dat nog een tijd kan duren maar ik had toch zo gehoopt dat het niet helemaal alleen daar van zou zijn, toch nog behoorlijk balen nu eigenlijk. ik zou zo graag weer is wat meer energie willen hebben, maar dat zal dus nog wel een tijdje duren.

liefs,
Rinske

@ Rinske vlak voorjaarsmoeheid niet uit nu ook he. Denk dat het bij jou dubbel uitpakt nu. En ik snap je helemaal dat je liever ziet dat er wel wat uitkomt.

Groetjes,

Michèle

mmm tja dat zou ook nog kunnen?
weet nooit zo goed wat ik me nou bij voorjaarsmoeheid voor moet stellen eerlijk gezegd.
moet overigens wel zeggen dat ik van een uurtje in de zon ook wel weer een beetje opknap. is dat nou zonne-energie haha

liefs,
Rinske