Ik ben zo moe

He ik heb een metrosexueel die kan multitasken he…

Groetjes,

Michèle

Dussssss…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Die stinkt daar nooit in, die heeft ons meteen door en die gaat dat niet doen.

Groetjes,

Michèle

Ah, een slimpie…balen!

Groetjes!

Ha ha ha ja helaas wel ja

Groetjes,

Michèle

Hai Saro,

Ben je al gemasseerd?

Groetjes!

Hey!
Nee nog niet, vanavond gaat het gebeuren Heerlijk!!

Ha ha ha ik ga er in gedachte wel naast liggen, wordt ik misschien ook nog meegenomen

Groetjes,

Michèle

Ik moet om 19.00 uur, ik zal aan jullie denken, (eventjes hoor want daarna ga ik een uur lang aan niets denken) misschien kan ik dan wat ontspanning overdragen

Ha ha ha gelijk heb je meid.

Groetjes,

Michèle

Oh heerlijk! Veel plezier!

Groetjes!

en genoten ??

Hey mini-boy, nou het moet nog 19.00 uur worden, dus ik weet het nog niet, haha

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

haha dufhoofd die ik ben … dacht gisteravond 19.00!!

maarre die mmmmmmmmmmmm is dat de uitslag?

haha! Nou het was heerlijk hoor. Heb gelijk voor volgende maand ook maar weer geboekt
Dit wordt mama’s uitje haha

Toen ik thuis kwam had mijn grote vent mijn kleine ventje lekker de fles gegeven en was hem net in bed aan het stoppen. Dus dat draait ook allemaal gewoon door. Weet ik ook wel natuurlijk, maar is toch wel lekker als het dan goed gaat.

Afgelopen vrijdag had ik een avondje met vriendinnen. Lekker weer eens gezellig een borreltje drinken. Toen ik thuis kwam bleek Dani de hele avond onrustig en overstuur te zijn geweest (ik denk de indrukken van eerste dagje KDV) en dan voel je je helemaal schuldig dat je niet thuis bent geweest, maar ja mijn andere ventje kan dit goed zelf oplossen natuurlijk!!

Wat fijn dat het zo lekker was meid! En ja, loslaten en overlaten aan de papa is soms moeilijk, ik ken het…maar inderdaad, hij kan het net zo goed als wij…

Groetjes!

oh ja erg he… als Jurian huilt/piept als ik wegga… ga ik niet lekker weg … loop dan hele tijd te denken of het wel goed gaat en dat het zo voor papa ook niet gezellig is… Maarre meestal is het na 5 min over en genieten ze van hun ‘mannendag’

Heerlijk hoor dat het zo lekker was. Ik wil ook

Enne hier worden de pappadagen ook altijd erg gewaardeerd. Veel muziek draaien en ze gaan altijd zingen en dansen samen en ze doen boodschapjes… dus hun dagen zijn altijd goed gevuld. De mammadagen zijn trouwens net zo gezellig hoor

Groetjes,

Michèle