Hey meiden,
Even een berichtje om van me af te schrijven hoor. Ik weet dat er niets aan te doen is en dat het erbij hoort etc etc, maar ik ben zo moe!!
Soms weet ik het gewoon even niet…ik weet ook niet goed waar dit gevoel vandaag komt & heb er misschien nog geen eens recht op om er over te “zeuren”.
Aan mijn omgeving laat ik dit ook niet merken. Mijn vriend weet het wel, maar ja die ik zelf een stuk relaxter en zegt dan ook gewoon “Kom op, komt wel weer goed”. En hij is ook degene die elke ochtend vroeg naar zijn werk moet, dus als er 1 iemand recht heeft om moe te zijn, zou hij dat moeten zijn.
Ik voel me niet elke dag zo (gelukkig), maar merk dat er gewoon naar mijn idee iets te veel momenten zijn dat ik verdrietig ben en niet goed weet wat ik met mijn gevoel aan moet., dat ik heel onrustig ben en me totaal niet kan ontspannen. Lekker vaag allemaal he! Ik kan erg genieten van mijn kleine mannetje als hij bij me is, maar af en toe heb ik ook zo’n beklemmend gevoel…ik kan het niet goed omschrijven.
Jullie kunnen hier ook niets mee hoor, dat snap ik ook heel goed & er zijn vele ergere dingen in de wereld, maar ik wil gewoon even mijn hart luchten. Moet het toch ergens kwijt. Thanx voor het luisterende oor!!!