ja ik weet het Mriek maar zoals ik al eerder aangaf… ik zie er als een berg tegenop.
Gisteren belde het cb, met de info dat rico WEL als VVE kindje op de lijst stond.
Ik wil dit gewoon niet hebben, Rico is al genoeg onderschat altijd door iedereen. nou moet het verdorie is afgelopen zijn dacht ik. ik was er echt p*off over.
Ik zei dat ik erover nadacht en belde vandaag de school op…: hij komt gewoon in een reguliere groep en niet in een groep waarkinderen nog niet zo goed ontwikkeld zijn of achterlopen aangezien hij NIET achterloopt. Geef dat kind toch gewoon de kans zich in een reguliere groep te ontwikkelen tjeee! hij is veel slimmer dan ze denken.
En ik ken hem als geen ander, ik heb nooit echt getwijfeld aan zijn ontwikkeling (praten enzo… dat werd me wijsgemaakt ja… maar dat is wat anders dat laat ik niet weer gebeuren) En mocht het nou uiteindelijk toch beter zijn dat hij meer aandacht nodig heeft dan bespreken we dat dan wel.
Onze beslissing voelt goed en daar horen ze respect voor te hebben.
nouja dat was ze dan wel met me eens.
Aangezien de logopedist gisteren zei dat met zijn motoriek niets mis is, wil ik hem pertinent NIET in een vve klas hebben. klaar.
ik heb vertrouwen in hem en als ik aan hem ga twijfelen ja dan ga je wel een achterstand ontwikkelen… ik geloof in hem en ik weet dat hij het kan.
Lukt het hem toch niet? prima, maar dat lossen we dan op. Ik ga er niet bij voorbaat al vanuit dat hij iets niet kan.
zijn ze nou helemaal!

Gewijzigd door - MamavanRico op 21 Jan 2011 13:25:09