Ik ben behoorlijk gekwetst!

Ik moet dit echt even van me afschrijven!
Om een heel lang verhaal zo kort mogelijk te maken, ben ik behoorlijk gekwetst.

Wij hebben het dan in de maand niet ruim, ( wie wel tegenwoordig)
Maar nou doe ik altijd zo mijn best om het maar weer te redden en tot nu toe gaat dat altijd goed.

Maar het houd in dat we gewoon geen geld hebben om steeds maar weer nieuwe kleren en speelgoed voor Ruben te kopen.
Dus eigenlijk altijd ga ik naar een 2de handskinderkleding zaakje of ik koop het op internet. (wat er vaak nog goed, of als nieuw uitziet)

Maar nu heb je altijd de mensen die het nodig vinden om je achter je rug om even een trap na te geven. ( ik wou dat ze het eens recht in mijn gezicht zouden zeggen)

nu is er dus gezegt dat Ruben er maar armmoetzalig uitziet, in zijn 2de hands kleding.
en ze begrijpen niet waarom wij in vredesnaam een kind op de wereld hebben gezet want we zouden een kind niks te bieden hebben.

Zo zijn er meerdere dingen gezegt en ik ben wel zo boos en verdrietig, ik doe zo mijn best!
Ik wil ook wel anders maar het kan gewoon op het moment niet.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

dat zijn idd kwetsende woorden ja,pfffffff moeilijk om dan te denken ze l*llen maar,wij zijn gelukkig en ik vind dat ruben er goed en mooi gekleed uit ziet en wat hun zeggen daar sta ik boven.

op dat moment als he het hoort dan zakt de grond gewoon weg,en je heb gelijk dat je zegt waarom niet in me gezicht zeggen.

het zijn gewoon moeilijke tijden,en het word alleen maar duurder,ook hier hebben we een stap terug moeten doen hoor

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Ik zal het denk ik wel nooit snappen waarom sommige mensen zulke kwetsende dingen kunnen zeggen, en al helemaal niet over een baby van 6 maand.

Maar je hebt gelijk, wij zijn hier ook gelukkig en dol op onze kleine man, ik zou hem voor geen goud willen missen.

Ik heb je even gemailt!

Laat je niet gek maken hoor…

Tries

Ik snap dit soort mensen ook niet hoor!!
Je moet het toch zelf weten hoe je je kind kleed?? en waarom zou 2e hands niet goed zijn? sommige dingen zien er vaak nog goed uit!!als nieuw, nou dan!!
Meid laat ze maar kletsen hoor, volgens mij zijn jullie dol op Ruben!!

Groet, El
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

sommige mensen snap ik niet hoor dat ze zulken dingen over hun lippen kunnen krijgen.

Wij hier hebben het ook alles behalven breed. zo nu en dan kunnen wij wat kleren kopen voor patrick maar ook niet altijd nieuw hoor. En hier in de buurt zijn erg leuke mensen die het wel kunnen begrijpen. Vaak wisselen we hier dan kleren uit die er nog zo goed uit zien.

Ik snap heel goed hoe je je voelt maar laat je niet gek maken. Het bellanerijkste wat je een kind kan geven is liefde en aandacht. en van mooie kleren en mooie spullen worden ze heus niet gelukkiger.

en trouwen 2e hands kleren zijn even mooi hoor hoe zit het dan met ouders die een 2e kindje krijgen en de kleren aan trekken die de eerste toen der tijd gedragen heeft. Is toch ook 2e hands of niet maar dat is dan wel normaal. Kom op zeg of je het nou 2e hands koopt of niet het is allemaal even goed hoor!!

Kan me soms erg kwaat maken over mensen die niet nadenken voor ze wat zeggen!! bahbah

veel liefs mignon

Inderdaad laat je niet gek maken!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Weet je het zegt denk ik meer over die gene die dat zegt dan over jouw…

Want je bent toch wel heel simpel als je zegt wie zet nou een kind op de wereld als je hem niks kan bieden dus geld is wat je een kind moet bieden volgens die persoon?! nou dat zegt mij genoeg ik dacht dat het om hele andere dingen ging…

liefde geborgenheid enz enz enz…

Tries

juist tries helemaal mee eens

Bianca,Dylan & Kaitlyn

hoi marianne

laat je niet gek maken wat de mensen zeggen over de
tweedehands kleding. Iedereen moet zelf weten hoe ze
kinderen kleden.

Ik vind het belangrijkste als ze liefde, warmte en aandacht
krijgen dan de kleding.

En 2de handskleding ziet er mooi uit.

Ik heb een buurvrouw en die wou laatst alles weggooien
en mocht even bij haar in de kast kijken wat ik nog kon
gebruiken.
Heb bijna alles meegenomen.

Het waren wel wat grote kleren voordat hij straks kan lopen, maar zeg altijd maar
zo als ze straks lopen hebben ze ook veel kleding nodig vooral als het regend
en ze vallen.

En die kleine maatjes die hebben andere baby s ook niet veel aangehad
want ze groeien er zo weer uit.

Als ik zelf zie heb net de kast van yannick leeggehaald en haalde er kleren
uit die hij maar 1 of 2 keer aan heeft gehad.

katinka

Precies! je kan het leven van je kind zo duur of goedkoop mogelijk maken als je zelf wilt.
En hij is zich er gelukkig nog lang niet van bewust, hoe het leven nou echt inelkaar steekt, en ik hoop dat het nog een hele tijd mag duren woordat hij er achter zal komen.

Tot die tijd is hij blij met alle aandacht en liefde die hij krijgt, en dat vind ik het allerbelangrijkste, als hij maar gelukkig is, en het is een vrolijke vent de laaste weken.

En ik zal mijn best doen om er een keurig jongetje van te maken, die naar 2 kanten van een verhaal zal luisteren en niet meteen zijn conclussie trekt naar 1 verhaaltje.

en ja zo kan ik wel even doorgaan…
En voor mij zelf: Ik doe mijn best en meer kan ik niet doen, en ik zal de dingen me niet zo erg moeten aantrekken.
Maar das makelijker gezegt dan gedaan.

Nou zeg…dat er mensen zijn die dat zeggen.

Het gaat er toch om dat het kindje gelukkig en gezond is en het goed doet?
En zolang de kleren heel zijn en er entjes uit ziet maakt het toch niet uit wat ze anhebben?

Het is al meer gezegd maar trek je er maar lekker niets van an en gegniet van wat je hebt!

Tessie

Hai MJ

Ik ben nieuw op de site, en ben sinds een week actief aan het mee-schrijven en mee-reageren met jullie. Ik moet zeggen dat het me nogal verbaasd dat er mensen zijn die dat gezegd hebben! Ik heb een behoorlijk aantal van je reactie’s gelezen, en voor zover ik kan beoordelen op deze manier. lijk je me erg aardig, hou je zielsveel van je zoon en man, en doe je alles wat je kunt om hen gelukkig te maken!!
Ga vooral lekker zo door!!

Groetjes Charon

Hoi Marianne
Laat dat soort mensen maar lekker gaan pffff word daar ook heel boos om hoor
Weet je het enige wat jullie manneke echt nodig heeft Is heel veel liefde en geborgenheid
en hij heeft echt geen merkkleding nodig
En ach ze groeien er zo snel weer uit
Ik koop ook wel eens wat via internet hoor en Justin of Robin zien echt niet dat het al een keer gedragen is
Dus meid lekker proberen te laten l*llen en je eigen leven lijden
En je weet hier kun je van je af schrijven hoor er is altijd wel een luisterend oog

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Ik weet van wie deze opmerkingen komen.
en ik zou zo graag eens lekker de waarheid willen vertellen, maar dat zou ik op dat moment moeten doen, als ik wat ben afgekoelt zoals nu heb ik zo iets van
Zoek het toch lekker allemaal uit, ik heb een lieve man een mooie zoon en jij? hebt helemaal niks, jarloers kreng.

Maar ja denken en doen is een groot verschil, het lijkt me heerlijk om zoiets te zeggen, maar ja helaas ben ik dan een verlegen typetje.
Wie weet verandert dat ooit nog eens.

hoi Marianne,
Je hebt al veel reacties gehad en daar wil ik me helemaal bij aansluiten.
Het belangrijkste wat je aan je mannetje kan geven is liefde, aandacht, geborgenheid enz enz.
Je schrijft dat je degene die dat soort roddels verspreid weleens graag de waarheid wil zeggen. Ik zou je willen adviseren : bespaar je die energie en stop die energie lekker in je manneke en laat dat gekke wijf toch kletsen !

Nou Marianne, pfffff schandalig vind ik het weer allemaal. Ik heb liever dat mijn kindjes in 2e jands kleding lopen dan dat ik me werkelijk het schompes zou moeten werken om kleding te kopen, wat dan weer tot gevolg heeft dat ik minder thuis ben en mijn kinderen naar een kdv moet brengen. Mooi niet dus. Die van ons hebben beide veel 2e hands kleertjes en ik vind dat je dat er niet aan af ziet, daarbij zal het hun een zorg zijn hahahhahaha en we zijn lekker thuis en hebben het heerlijk samen. Daar gaat het toch om ? Stomme mensen zeg.

Ik kan je dus blijkbaar even niet mailen ( opent het wel maar na een regeltje schrijven verdwijnt ie ) dus vraag het je maar eventjes zo. Jessin is ruim een maandje ouder dan Ruben, vaak heb ik ( goede ) kleertjes waarvan ik dus echt niet weet wat ik ermee moet doen nog. Ik heb ze hier wel eens naar een container gebracht, die was vol en dan staan die zakken daar in de regen te verpieteren. Dussssssss als ik je er blij mee kan maken …( je snapt m wel ) Als je er interesse in hebt kun je me wel mailen verder. Ik ben blij als ik er iemand blij mee kan maken, want inderdaad is het niet altijd even makkelijk in deze tijd.

Gewijzigd door - Assie op 18 Jan 2006 21:08:18

hoi lieve lieve marianne,
wat lees ik nu toch allemaal?
waar zijn mensen mee bezig? ze zijn jaloers denk ik, of heel dom.
lieve schat, hier moet je ver boven gaan staan.
ze zijn het niet eens waard om je er zo druk over te maken meis!
en ik weet, door mijn relatie met melinda en dan ook nog een kind. wat moet daat van terecht komen?, waar je het over hebt hoor!
maar dat is moeilijk hoor, om je er niet druk over te maken.
ze hebben het wel over je gezinnetje en je kindje!
maar je zal het ook wel leren hoor, net als ik.
het gaat om jou, je man en je mooie kereltje, enne… de buitenwereld? daar moet je schijt aan hebben!!!

een dikke knuffel van christa mama van diantha

[URL=http://imageshack.us][/URL]

Echt meiden!!! bedankt voor al jullie lieve berichten!!!
Zoveel had ik er niet verwacht.

Ik was gister wel zo verschrikkelijk boos!! en moest het even van me afschrijven.
Maar ik ben redelijk afgekoelt, en ga er me er verder niet meer druk om maken, verspilde energie.