Ik ben behoorlijk gekwetst!

He MJ
het is t inderdaad niet waard om je kwaad te maken, ik begrijp je wel hoor!!
laat ze maar praten, je weet wel beter.

Groet, El
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

Pffff…wat een achterlijke, naieve opmerking zeg!
Daar moet je inderdaad boven staan maar ik snap dat dat in eerste instantie niet eenvoudig is.
Verder hebben de andere meiden eigenlijk alles al gezegd wat ik ook zou zeggen
Enne…neem het aanbod van Astrid lekker aan

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

lieve marianne
wat een vreselijke stomme opmerking!!
wacht maar tot ze het zelf voor hun kiezen krijgen!! het leven is allemaal al duur zat!! ik ken je niet persoonlijk, maar als ik je stukjes zie dan lijk je me ontzettende leuke meid, en een hele leuke en verstandige moeder die haar kind heel wat te bieden heeft!! trek er niks van aan!!! oooooooo daar kan ik me zo woest over maken verschrikkelijk!!
lekker genieten van je ventje en laat ze maar lekker kletsen!!
lieve groet van Janneke en knuffff van Hannah

Ik word er helemaal verlegen van

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Marianne ik vind het heel slim van je om tweede hands kleding te kopen voor Ruben want die kleintje groeien eruit waar je bij staat. Zelf koop ik ook wel eens tweede hands op bij Zeeman of Wibra voor Maaike.
Ik kan begrijpen dat je je gekwets voelt zeker als het allemaal achter je rug om gebeurt maar laat ze lekker kletsen en jij kleedt je kind zoals jij het goed en leuk vindt.

Groetjes Maartje

" Een kind wordt pas echt groot, als het stopt met vragen waar ze vandaan komt, en weigert te vertellen waar het naartoe gaat…"

Hoi Marianne,

Nou ik koop ook regelmatig 2e hands kleren voor Daan en daarmee sponsor ik ook nog de peuterspeelzaal. Je ziet het helemaal niet dat het 2e hands kleren zijn. Ik heb er nog nooit opmerkingen over gehad.
Enne nog wat de kids groeien zo hard dat ze zo uit hun kleertjes zijn gegroeid.

Maar wat ik je eigenlijk wil zeggen net zoals alle andere voor mij ook gezegd hebben. Trek je er de ballen van aan. Is makkelijker gezegd dan gedaan. Laat ze maar lekker l*llen.

Je doet het hartstikke goed.

Kop op en laat je niet kisten.

Oh ja, neem het aanbod van Assie maar aan.

Groetjes,

Diana moeder van Daan