@Kimmetje Nee dat is een texaco, het ging om de Avia in glanerbrug…
maarrrr helaas is het niks geworden… Nou ja helaas, ik kreeg er ook niet echt een enthousiast gevoel bij
Wat een onaardige vrouw zeg! Ze had direct al een hele negatieve instelling, omdat ik geen rijbewijs heb en dat dat niks waard is als ik om half 6 moest openen, want dan moest ik om 5 uur al op de fiets terwijl het zo koud is… NOU JAAA! Dat is toch mijn verantwoording! Als ik dat nou wil? Lekker vroeg beginnen en smiddags weer bij de kindjes zijn… Ik kon er al geen woord meer tussen krijgen, het was vanaf de eerste minuut al duidelijk dat ik deze baan niet zou krijgen… Ik snap niet dat ze mij hebben uitgenodigd, want in de sollicitatie staat mijn adres en dat ik geen auto heb!
De vacature was trouwens heel onduidelijk, ik kon er niet uit opmaken om welke locatie het ging, en wat de werktijden waren. Toen ze me vroeg wat ik zoal van het bedrijf en de vacature wist kon ik er nauwelijks iets op antwoorden, ik heb hun site gelezen maar daar staat bijna niks op! Dat heb ik er wel even bijverteld, maar daar was mevrouw het niet mee eens. Alles was heel duidelijk zei ze… Vaag![]()
Nou ja, jammer dat het zo moest lopen, maar ik zoek weer rustig verder naar vaste uren! Over een uurtje kan ik bellen met een callcentre die heel veel mensen zoeken. Niet mijn droombaan, maar ik moet gewoon snel en veel werk hebben wegens financiele redenen, en de hele dag klanten te woord staan zal best te doen zijn![]()
Groetjes Anouk