Ik ben aangenomen als klantenservice medewerker?

Bij een tankstation Heel wat anders dan zorg en welzijn, maar ik moet gewoon vaste uren hebben, en dit leek me wel leuk! Ik ben heel zenuwachtig, omdat ik niet zo goed weet wat ik er van kan verwachten (tis een familiebedrijf, dus altijd wat lastiger vind ik…) maar ik ga mijn best doen! Duimen jullie voor me dat ik word aangenomen???

Groetjes Anouk

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb1f.lilypie.com/6a5Jp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” /></a>

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/TGRYp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - mama_snoekie op 05 Nov 2010 16:06:27

Ik duim zeker! Veel succes!!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Absoluut! Duim, duim, duim!

die aan de boulevard?

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Ik duim met jullie mee…:smiley:

Liefs, Melanie

Duimt ook heeeeeel hard

Ik had al gereageerd op je hyves, maar hier nogmaals heeeeeel veeeeeeel succes!!!

heel veel sucses meid

trotse mama van twee pracht boys van 5 en 3 jaar en zwanger van ons derde wonder

@Kimmetje Nee dat is een texaco, het ging om de Avia in glanerbrug…

maarrrr helaas is het niks geworden… Nou ja helaas, ik kreeg er ook niet echt een enthousiast gevoel bij Wat een onaardige vrouw zeg! Ze had direct al een hele negatieve instelling, omdat ik geen rijbewijs heb en dat dat niks waard is als ik om half 6 moest openen, want dan moest ik om 5 uur al op de fiets terwijl het zo koud is… NOU JAAA! Dat is toch mijn verantwoording! Als ik dat nou wil? Lekker vroeg beginnen en smiddags weer bij de kindjes zijn… Ik kon er al geen woord meer tussen krijgen, het was vanaf de eerste minuut al duidelijk dat ik deze baan niet zou krijgen… Ik snap niet dat ze mij hebben uitgenodigd, want in de sollicitatie staat mijn adres en dat ik geen auto heb!
De vacature was trouwens heel onduidelijk, ik kon er niet uit opmaken om welke locatie het ging, en wat de werktijden waren. Toen ze me vroeg wat ik zoal van het bedrijf en de vacature wist kon ik er nauwelijks iets op antwoorden, ik heb hun site gelezen maar daar staat bijna niks op! Dat heb ik er wel even bijverteld, maar daar was mevrouw het niet mee eens. Alles was heel duidelijk zei ze… Vaag

Nou ja, jammer dat het zo moest lopen, maar ik zoek weer rustig verder naar vaste uren! Over een uurtje kan ik bellen met een callcentre die heel veel mensen zoeken. Niet mijn droombaan, maar ik moet gewoon snel en veel werk hebben wegens financiele redenen, en de hele dag klanten te woord staan zal best te doen zijn

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Voor zo’n muts wil je toch niet eens werken???!!!

Hmm;… lekker dan!
Nou inderdaad, daar wil je niet eens voor werken!

Hoop dat je snel wat anders vindt, wat wel leuk is

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Zo te horen had je op voorhand eigenlijk al geen kans. Gek dat je dan toch bent uitgenodigd. Veel succes met je nieuwe solli, hopelijk daar wél succes!

Groetjes,
M

@ mamasnoekie, dan was deze baan gewoon niet voor je bedoelt. Er komt een andere aan voor je, daar ben ik van overtuigd, iets dat helemaal bij je past! Echt zo moet je denken hoor, er komt wat! En ben jij blij dat je niet aangenomen bent, voor zulke negatieve mensen wil je toch niet werken?! Je vind iets anders echt, daar ga ik voor duimen!

Dan moet je inderdaad maar blij zijn dat het niks geworden is. Als je met een rot gevoel op je solli zit dan zou je ook met een rotgevoel naar je werk gaan. Jouw baan zit er heus wel tussen meid.

Groetjes,

Michèle

Jammer meid, dat het niks is geworden. Maar wat de anderen ook al zeggen, als het niet goed voelde, is het jouw baan gewoon niet. Je moet wel met een prettig gevoel ergens zitten en zo niet, door zo’n muts, gewoon verder zoeken! Wat een stom mens, je moet toch inderdaad zelf weten hoe je bij het tankstation komt? Al zit je daar als een ijspegel om 5.30 uur, dat is jouw zaak! Ik ga voor je duimen dat je wel kunt werken bij het callcenter. En wat vind je van een supermarkt? Als ik snel werk zou moeten hebben, zou ik gezellig bij de AH gaan werken. Lijkt me leuk en je ziet veel mensen?

Groetjes Rainbow, trotse mama

ooh wat jammer anouk! ik had het je echt heel erg gegunt!
ik hoop dat je heel snel wat anders vind wat je wel echt aanstaat en dat je dan nog leuke collega’s hebt dat is ook erg belangrijk!
succes met solliciteren!

Ik heb morgen een gesprek om half 4 om bij een callcenter te gaan werken! Voor de klantenservice van menzis Daarbij krijg ik eerst 9 werkdagen een training (betaald) en dan kan ik daar tussen de 20 en 40 uur werken, wat ik zelf wil, maar op voorwaarde dat ik minimaal 2 avonden tot 9 uur werk. Nou geen probleem Het is een ander callcenter dan waar ik het over had, maar dit lijkt me heel leuk! Ik heb vroeger eens als telefonisch enqueteur (schrijf je dat zo? haha) gewerkt, en dat vond ik niks… allemaal sjagrijnige mensen aan de telefoon die niet gestoord willen worden onder het eten Maar nu gaan klanten mij bellen met vragen over hun polis of betalingen etc… En groot bijkomend voordeel is dat ik door die training misschien eindelijk ook eens wat ga begrijpen van dat hele zorgverzekringsgedoe

Groetjes Anouk

We gaan weer duimen Anouk

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Ik duim ook weer!

Groetjes,
M

Duimerdeduimduim, duimerdeduimduim, duimerdeduimduim!!!

Ik ook!

Groetjes Rainbow, trotse mama