Ik ben aangenomen als klantenservice medewerker?

Ik duim ook voor je!

Zouw el handig zijn, als wij een vraag over zorgverrzekeringen hebben, kunnen we gewoon Anouk even vragen!

Je kunt het meid! Succes!

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Ik duim voor je!!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Nou dames, tot nu toe heeft het duimen geholpen! Bedankt,. maar gaan jullie morgen nog even door?
Ik ben vanmiddag op gesprek geweest, waar ik als eerste een test moest doen, om te kijken of ik geschikt ben voor het werk. Ik moest een stukje tect typen (hoeveel aanslagen en typefouten) Ik dacht dat het heel slecht ging, want ik typte een stuk minder snel dan thuis… Het moest op een laptop met van die platte toetsen, terwijl ik zelf een toetsenbord heb die je ook hoort zeg maar, haha! daarna moest ik met een koptelefoon naar een gesprek van klant en agent luidteren en daarvan aantekningen maken in de computer, en ik moest een download test doen om te kijken of ik een beetje verstand van computers heb. En dat ging goed!!!
Zojuist heb ik een mail gehad met een afspraak voor morgenmiddag, Dan krijg ik in een groep een uitleg over het bedrijf, en moet ik een rollenspel doen, een motivatyie geven, een soort van sollicitatiegesprek, maar wel informeel. Ik moest me daar geen zorgen over maken, want die vrouw van vanmiddag wist zeker dat het me zou lukken
De menzis was al voorzien van voldoende mensen, nu ga ik (misschien) bij de klantenservice van t-mobile werken Ook goed, ik ben zelf ook klant en ken hun producten wel zo’n beetje! Dat is dus al een vorosprongetje, al ga ik de t-mobile site wel even uitpluizen nu!
Morgen laat ik weten of het gelukt is!

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Klinkt goed Anouk, veel succes morgen!

Enne, je weet dat Youp van 't Hek een groot appeltje aan het schillen is met de klantenservice van t-mobile wegens belabberde service? Daar moet jij dan maar even verandering in aanbrengen straks

Groetjes,
M

Ik wilde net schrijven: Google ff op Youp van 't Hek en T-Mobile. Dan weet je een beetje wat je te wachten staat
Succes morgen!

Groetjes Natasja

En we duimen door

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Super dat het zo goed ging!!! Ik ben benieuwd voor vandaag, ik duim duim door!!!

Hoeraaaa! Ik ben aangenomen!!! Vandaag had ik een sollicitatiegesprek om als klantenservice medewerker voor T-mobile te gaan werken, en ik mag maandag beginnen met de 8 daagse traing! Daar krijg ik dan 2 keer een toets waar ik minimaal een 7.5 voor moet halen, en dan heb ik een baan van (voorlopig) 28 uur! Dat mag ook meer of minder worden, kan ik zelf aangeven!

Ik heb eerst een half uur meeegluister met iemand die daar al werkt, en daarna kreeg ik een gesprek. Het meeluisteren was leuk, ik zie me zelf er al zitten! Dit is wel wat voor mij denk ik
Het gesprek leek mij wat minder goed te gaan, vooral de casus die ik moest doen. Ik moest net doen of ik haar aan de telefoon te woord moest staan, en daarbij kreeg ik 2 situaties; haar toestel was kapot gegaan en niet te repareren, ze zou een ander toestel krijgen maar dit blijkt nu een tweede hands toestel te zijn, er staan zelf oude smsjes in… Dit zou de standaart procedure zijn…Wat zou ik zeggen… Tsjah, er is dus niks te doen, en ik moest zorgen dat de klant dit oke vind… Heel moeilijk, ik wist niet echt iets te zeggen! Achteraf vertelde ze dat het echt niet kan gebeuren.
De tweede situatie was dat iemand na de vakantie in het buitenland een rekening van 600 euro kreeg maar niet gebeld had… In mijn computer staat dat het wel zo is. Erg moeilijk… ik gaf aan dat er misschien iemand anders was geweest die gebeld had met haar toestel, maar dit was niet zo… Toen zat ik dus vast… moeilijk! Maar dit had ik wel goed aangepakt vond die vrouw…

Maargoed, ik ben er toch doorgekomen en geschikt bevonden! Ik ben helemaal blij!!! Bedankt allemaal voor het duimen, het heeft dus geholpen!

Groetjes Anouk

hoera gefeliciteerd wat een goed nieuws

trotse mama van twee pracht boys van 5 en 3 jaar en zwanger van ons derde wonder

Nogmaals gefeliciteerd!!! Dat gemiddelde cijfer ga je echt wel halen, ik heb vertrouwen in je!!! Go go go!!!

He wat goed meid en gefeliciteerd. En die toets haal je ook met gemak

Groetjes,

Michèle

Nogmaals van harte, top joh!

Groetjes,
M

Top Gefeliciteerd!!

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Gefeliciteerd! Veel succes.

Grappig trouwens: zouden ze bij T-Mobile zo zenuwachtig geworden zijn van de anti-T-Mobile-campagne van Youp van 't Hek van de afgelopen weken dat ze extra personeel in gaan zetten om nog meer klachten over de helpdesk te voorkomen?

Groetekes, Sje

Oh super, gefeliciteerd zeg!

Gr Patries

Dankjewel allemaal

@Sje
Ja dat is zo!!! Ze vroegen mij ook of ik iets had meegekregen over alle slechte dingen over hun klantenservice in het nieuws, en ze vertelde mij dat ze er alles aan willen doen om hun diensten te verbeteren! Zo gaan ze de komende maanden ook meeluisteren met de medewerkwers en wordt er elke week een ‘‘meest klantvriendelijke medewerker’’ gekozen als winnaar, dit om de medewerkers te motiveren om maar extra aardig te zijn hahaha

Groetjes Anouk

Hey wat super Anouk, Gefeliciteerd!

Liefs, Melanie

Soooo, wat een moeilijke gesprekjes moest je houden zeg! Pittig! Maar je hebt het dus prima gedaan en nu mag je aan de slag! You go girl! Zet 'm op maandag!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@Anouk, nou je weet het he?! Als je iemand aan de lijn krijgt die Youp heet, dan door het stof kruipen voor hem!

Groetekes, Sje