Het is wat he, die buiken! Ik snap Yavahn wel hoor, als het dan niet opschiet, zou ik ook geen puf hebben om er iets aan te doen. Niemand ziet die 1 kilo die er dan af is en eten is natuurlijk ook gewoon lekker! Wel vervelend dat je door een ziekte aan kunt komen en dat het er dan niet af wil. Maar Yavahn, je bent wel weer genezen nu toch he en dat is uiteindelijk het allerbelangrijkst!
Nee, eigenlijk moet ik gewoon zeggen: geen woorden maar daden! Ik zeur over de buik, maar doe er verder niks aan uit luiheid! Tja, dan is het OF OF…Maar ik wil alles, én een mooie buik én snoepen en helaas gaat dat nu niet meer! Hahaha. Het zou mooi zijn als je alles kon eten en toch slank bleef, maar na Eva lukte me dat niet meer. En nu helemaal niet meer…Ik ben nu eenmaal een zoetekauw…En hou van een roseetje op zijn tijd…Heerlijk.
Ik ben gaan kijken bij de HEMA naar zo’n hemdje waar Bakmama het over had. Ik heb er eentje en ik moet zeggen dat ik best tevreden ben met het resultaat. Alleen moet de rol dan niet naar mijn rug trekken, haha. Dat is weer het nadeel, die rol moet ergens heen!
Ik draag toch niet vaak stretch dingen, wat niet kan vanwege de rol (vind ik dan niet zo mooi staan), maar ook niet vanwege mijn navelbreuk die je dan héél goed ziet. Dus alles heb z’n voordeel, haha. Ik doe nu gewoon tuniekjes aan en ik ga meestal toch alleen met het mannetje naar zee. En wat daar rondloopt, dan denk ik: wat zeur je dan? Ik ben geen 16 meer en dat is helemaal niet erg!
@Michele, ik zie meteen Barbie-(Oh oh Cherso)-types voor me in de supermarkt! Wat lelijk! Bij ons lopen er weleens mannen zonder shirt aan, vind ik echt niet kunnen!
@Liske, Michele zei toen al: let op meid, want crashen werkt niet en uiteindelijk heeft ze gelijk. Ik ben maar 1,5 kg bij gekomen hoor, maar mijn vetpercentage is wel weer hetzelfde als voorheen. En dat was best hoog…Ik heb net als jij ook geen brede heupen en dan valt die buik inderdaad eerder op. Maar ik sluit me verder aan bij jouw posting. Succes met jouw ‘strakke buiken-plan’!
Groetjes Rainbow, trotse mama