Ach, modellen interesseren mij niets. Ik vind het belachelijk hoe die na 10 dagen alweer een ondergoedshow moeten lopen! Dat kan nooit gezond zijn! Ik kijk naar dé Eindhovense vrouw, zoals die in de stad loopt en niet naar modellen, want aan dat beeld voldoe ik niet en zal ik nooit voldoen aangezien ik alleen al maar 1.64 meter ben! Dat is kansloos. Als ik mezelf vergelijk met heel wat dames en moeders in de stad, ben ik best tevreden. Maar dat neemt niet weg dat ik het jammer vind dat die buik gewoon weer terug is, terwijl ik zo mijn best had gedaan om die kwijt te raken. En dat is mijn goed recht natuurlijk!
Maar ik ben altijd een Bourgondisch type geweest en mijn voorheen zo sportieve vriend heeft dat van mij overgenomen en ik zal nooit vaak te vinden zijn in sportscholen, daar geef ik niks om. En ja, een ingreep gaat mij te ver! Dus dan maar óf wijdere shirts aan óf gewoon minder snoepen!
Dat Cambridge dieet is nu inderdaad hot, maar lijkt mij afgrijselijk. Alleen maar poeders en soep is dat toch? Zou ik echt NIET kunnen! SB heb ik alle boeken van en daar kook ik soms lekkere gerechten uit, maar ik ben in de weekmenu’s nooit verder gekomen dan woensdag…dan gaf ik het al op! Hahaha!
Groetjes Rainbow, trotse mama